Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zoals nick skelton een internationale springruiter die een paar jaar terug gevallen is en zn rug gebroken heeft, heeft er denk 2 jaar uitgelegen en sprong toch echt weer goed mee! echt zo knap! maar t ligt eraan hoe je valt en hoe ze je kunnen vervoeren of je weer kunt lopen, als er niks afgeknelt word (dus dan moet je echt neit bewegen als dat bij je val al niet gebeurd is) kun je daarna alles al, maar dan heb je geluk!
Bzoem schreef:Ik ben echt zoo benieuwd naar de foto's van deze week. Vooral hoe Frutti nu mee loopt en met welk hoofdstel, want ik denk niet dat hij weer zo snel een bit in had gekund? En hij was dood op vorige week. Plus een nieuwe ijsco??
Ik hoop dat dat meisje niet echt der rug gebroken heeft... dat zou echt heel vervelend zijn voor haar..
En erg jammer van Arezzo, was een leuk paard volgens mij.

_Iriss schreef:ik ga maar eens, morgen vroeg op, ga bij mijn broer kijken, die heeft wielerwedstrijd voor nl ploeg.
haha leuke wielrenners kijken![]()
(ookal is het al geweest
)xSannee schreef:Wij hebben de sneuvelheuvel niet gedaan dit jaar,
maar ik kreeg net een PB van een meisje die ik niet ken
maar ze schreef dit:
Ik las dat jullie je erg afvroegen wat er met het meisje gebeurd is.
Ze is achter een tak blijven hangen, en daardoor tegen een boom aangevallen.
Ze heeft inderdaad haar rug gebroken, is met een ambulance naar het ziekenhuis in Zwolle gebracht. ( dicht bij zijnde ziekenhuis ) maar daarna al vrij snel naar het umc in utrecht gebracht.
Ze is inmiddels geopereerd. maar ze moet er van uit gaan dat ze nooit meer loopt.
echt een enorm heftige val..
Shíiiit he!!!!
wat een hell! liindii schreef:Bzoem schreef:Ik ben echt zoo benieuwd naar de foto's van deze week. Vooral hoe Frutti nu mee loopt en met welk hoofdstel, want ik denk niet dat hij weer zo snel een bit in had gekund? En hij was dood op vorige week. Plus een nieuwe ijsco??
Ik hoop dat dat meisje niet echt der rug gebroken heeft... dat zou echt heel vervelend zijn voor haar..
En erg jammer van Arezzo, was een leuk paard volgens mij.
wat is er met arezzo dan
! maar t' ging nog goed.

xSannee schreef:Wij hebben de sneuvelheuvel niet gedaan dit jaar,
maar ik kreeg net een PB van een meisje die ik niet ken
maar ze schreef dit:
Ik las dat jullie je erg afvroegen wat er met het meisje gebeurd is.
Ze is achter een tak blijven hangen, en daardoor tegen een boom aangevallen.
Ze heeft inderdaad haar rug gebroken, is met een ambulance naar het ziekenhuis in Zwolle gebracht. ( dicht bij zijnde ziekenhuis ) maar daarna al vrij snel naar het umc in utrecht gebracht.
Ze is inmiddels geopereerd. maar ze moet er van uit gaan dat ze nooit meer loopt.
echt een enorm heftige val..
Shíiiit he!!!!