willen lopen, en anders.. maak ik me eigen stageplek wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wat voor stage moet je hebben dan?Kirsten_S schreef:Kirsten_D schreef:Krijg niet gewoon via school iets aangewezen kirsten?
hahha was dat maar zoo.. Je krijgt een aanbod van kijk hier kan je , maar zoek
het zelf maar verder uit.. En 99% van het aanbod was alleen maar maatjesprojecten
en zo, tis best leuk , maar niet voor weeeer een jaar.
Kirsten_D schreef:Wat voor iets zoek je precies? In welke richting
Ik heb vorige jaar stage gelopen bij een naschoolseactiviteit. Heb het daar super naar mijn zin gehad, maar wel hectisch en op zondag..
Liisette_ schreef:Op het ROC werd ook alle stages geregeld via school. Wij mochten wel kiezen waar we eventueel wilden. Maar nu op het Groenhorst moet je ook alles zelf doen, is voor mij wel een omschakeling! Ik heb gelukkig wel al een stage geregeld voor mijn 1ste stage!
Kirsten_S schreef:Kirsten_D schreef:Wat voor iets zoek je precies? In welke richting
Ik heb vorige jaar stage gelopen bij een naschoolseactiviteit. Heb het daar super naar mijn zin gehad, maar wel hectisch en op zondag..
uhmm ,een stage waar je een contact met iemand kan opbouwen is een
must, dat je diegene vaker ziet. Voor de rest , gewoon leerzaam en
het liefst met mensen (ouderen, jongeren, kinderen, maakt niet uit), maar
die wat 'hebben' , van stoornissen tot ziektes grofgezegd
Pebbs schreef:Op groenhorst moet je idd zelf de stages zoeken.
Is denk ik wel beter, dan kan je zelf je bedrijf uit kiezen en dan heb je vanaf het begin dat je contact zoekt zelf contact ipv dat het allemaal via school gaat..
Liisette_ schreef:Op het ROC werd ook alle stages geregeld via school. Wij mochten wel kiezen waar we eventueel wilden. Maar nu op het Groenhorst moet je ook alles zelf doen, is voor mij wel een omschakeling! Ik heb gelukkig wel al een stage geregeld voor mijn 1ste stage!
Patriciavt schreef:Is idd geen mega stage Kirsten..
Jammer, want stage is juist heel belangrijk! Wat voor stages zouden goed bij jouw studie passen? Ik heb wel redelijk een netwerk in de zorg opgebouwd
Je hebt dan gewoon vaak (crisis, vrouwenopvang) te maken met geheim plaatsingen en dan kan het niet openbaar.Patriciavt schreef:Vaak staan dat soort nummers niet direct publiekelijk open. Dan zou je naar het hoofdkantoor van zo'n instelling moeten bellen (zoals Vitree) en wellicht via hun een telefoonnummer scoren. Mijn groep (crisisopvang) is ook niet te vinden op de siteJe hebt dan gewoon vaak (crisis, vrouwenopvang) te maken met geheim plaatsingen en dan kan het niet openbaar.
Je kan ook eens bij Leger des Heils kijken, die hebben ook onwijs leuke (opvang)groepen!!
! Kirsten_S schreef:Liisette_ schreef:Op het ROC werd ook alle stages geregeld via school. Wij mochten wel kiezen waar we eventueel wilden. Maar nu op het Groenhorst moet je ook alles zelf doen, is voor mij wel een omschakeling! Ik heb gelukkig wel al een stage geregeld voor mijn 1ste stage!
gelukkig, als je wat hebt is het fijn indd, en om echt iets te vinden
wat je leuk vind is ook een kunst !
Kirsten_D schreef:Liisette_ schreef:Op het ROC werd ook alle stages geregeld via school. Wij mochten wel kiezen waar we eventueel wilden. Maar nu op het Groenhorst moet je ook alles zelf doen, is voor mij wel een omschakeling! Ik heb gelukkig wel al een stage geregeld voor mijn 1ste stage!
Wat voor opleiding doe jij nu?