Je vergeet nog wat & Kirsten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
Sabinee__ schreef:Hee, leuk dat je t vraagt.
Heb net als jij inmiddels een jaar verkering.
Heb van de week welgeteld na een maand 2x kunnen rijden. En nu weer sneeuw. Bah!
Gaat wel goed verder met hem, was dit jaar jarig. Is officieel 20 nu, hahahhaa
.
Staat nu dus lekker hele dagen buiten een beetje te tutten, eten en spelen met Passoa.
Hoeveel paarden doe jij nu eigenlijk? WB, Rando en Vendee nog ?
gaat de tijd toch ongelooflijk hard..
en lekker te spelen met ander paardje, das wel fijn! Wanneer komen er weer nieuwe foto's? 

dus ik zei een pony
en toen kwam ik de bak uit na het rijden en toen zei 1 van die meisjes, deze vind ik mooooi

tis net een barbie pony met dat blonde haar
en dat vond ze helemaal geweldig, kind begon gelijk over der barbiecollectie thuis
, echt schattigg !
Pebbs schreef:Was ook zo grappig, ik was woensdag aan het rijden en toen stonden er allemaal meisjes met moeders langs de bak want die kregen les van Marieke op die super kleine pony
en toen vroegen ze of Pascalle een paard of een pony wasdus ik zei een pony
en toen kwam ik de bak uit na het rijden en toen zei 1 van die meisjes, deze vind ik mooooi
![]()
en toen ging ze Pasje aaien, en toen zei ik jaa hétis net een barbie pony met dat blonde haar
en dat vond ze helemaal geweldig, kind begon gelijk over der barbiecollectie thuis
Melanie_B schreef:Sabinee__ schreef:Hee, leuk dat je t vraagt.
Heb net als jij inmiddels een jaar verkering.
Heb van de week welgeteld na een maand 2x kunnen rijden. En nu weer sneeuw. Bah!
Gaat wel goed verder met hem, was dit jaar jarig. Is officieel 20 nu, hahahhaa
.
Staat nu dus lekker hele dagen buiten een beetje te tutten, eten en spelen met Passoa.
Hoeveel paarden doe jij nu eigenlijk? WB, Rando en Vendee nog ?
Ook alweer een jaar ja?gaat de tijd toch ongelooflijk hard..
Ja echt rot weer is dit.. 2x maar kunnen rijden....![]()
Gelukkig staat Rock lekker veel buiten..en lekker te spelen met ander paardje, das wel fijn! Wanneer komen er weer nieuwe foto's?
WB, Rarando en Vendee inderdaad..
en krijg er binnenkort nog 1tje bij van jongen van stal, maar dat zal niet
vaak worden -gelukkig- alleen als die even geen tijd heeft..
.

.
. Vind het alleen jammer dat het niet verder groeit dan dat ..
.