Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_D schreef:Iemand toevallig opzoek naar een zwarte rijbroek met lerenzitvlak??(maat 176)
. Hoe duur?
Kirsten_D schreef:Iemand toevallig opzoek naar een zwarte rijbroek met lerenzitvlak??(maat 176)
Kirsten_D schreef:Maar janey hoe ging je eerste dagje als barvrouw??
BEN AANGENOMEN
! Kirsten_D schreef:Iemand toevallig opzoek naar een zwarte rijbroek met lerenzitvlak??(maat 176)
)
Jane_ schreef:Kirsten_D schreef:Maar janey hoe ging je eerste dagje als barvrouw??
GOEDDDBEN AANGENOMEN
Wat moet je allemaal doen?
.
Kirsten_D schreef:Want ik vond een oude rijbroek van mij in de kast, global, zwart met kuntsleer en hij zit er nog vet goed uit..
Ik zal vanavond wel effies foto maken(aangezien ik al een kwartier weg moest naar stal..)
Heb er eventueel nog eentje in de aanbieding, ook met lerenzitvlak, zwart met krijtstreep, alleen ik weet de maat even niet..
Nou mensen ik ben weg, paardje pesten..
Kirsten_D schreef:Vet..!!Wat moet je allemaal doen?
Emmaa_ schreef:Zo, ik heb mijn hart uitgestort bij iemand die ik hopelijk wel kan vertrouwen.
Moest gewoon even
.
Emmaa_ schreef:Ik zou het hartstikke leuk vinden om met je mee te gaan, maar ik kan niet want ik heb een feest & ik ben veel te lelijk voor een modeshow

. Ik ben gewoon echt........................................................................................................Emmaa_ schreef:Melis, weet je dat ik echt heb zitten janken om je berichtje?. Ik ben gewoon echt........................................................................................................
Op die puntjes staan mijn gevoelens die ik niet kan verwoorden en dus in puntjes neerzet...