Op welke zender is dat. Daar heb ik ook wel zin in. Als ik in de auto zit.
Driving home for christmas.... Zo die heb ik grijs gedraaid aan het einde van mijn werk vakantie in Canada. Dat liedje blijft dan altijd zo'n leuke herinnering.
Wahahaha heerlijk!! Ik vind kerstmis altijd heerlijk! Lekker eten, gezellig met zijn allen en al die lichtjes en muziek! Heerlijk!!
Ik had net om half 10 een afspraak met een client voor een intake-gesprek. Had zij echt werkelijk alle verschijnselen van de Mexicaanse griep... ik heb haar maar heel snel weer naar huis gestuurd... heb echt geen zin om straks anderhalve week gestrekt te liggen...
Dus nu heb ik even lekker de tijd Straks om half 12 pas weer een volgende client en daarna lekker vrij
En nog iets leuks... krijg ik gister een brief van de ib-groep (van de studiefinanciering) met daarin de felicitatie dat ik mijn diploma heb gehaald en dat ze mijn studiefinanciering gaan stopzetten per januari... Tsja als je afgestudeerd zou zijn natuurlijk best leuk... maar ik moet nog afstuderen... Dus ben nadat ik cliente had weggestuurd maar gelijk aan het bellen gegaan en ik hoop nu dat het snel rechtgezet wordt...
taverno
Geplaatst: 11-11-09 13:33
Ik ben net bij de orthopeed geweest,ik moet aan de fysio heb ik helemaal geen zin in.
Over 2 maanden terug,dan wordt naar de rest van enkel/voet problemen gekeken(arthrose).Eerst moet de enkelband genezen zijn.
Redlich
Geplaatst: 11-11-09 13:49
Hoe zit het met je werk Tav? Ga je nu 2 maanden tot het volgende bezoek orthopeed halve dagen werken? Wat mag je eigenlijk?
taverno
Geplaatst: 11-11-09 13:57
desyma schreef:
Wat mag je eigenlijk?
Helaas mag ik alles doen Heb al een opbouwschema van de bedrijfsarts.
bay naar de smid, dus die kan weer voor de dag komen met dr nieuwe schoenen.
ook lekker sydney en you got a friend gemasseerd, wat een heerlijke paarden zijn dat, ze staan stil, doen wat je van ze vraagd en zijn super lief, syd vond het zelfs slaapverwerkend, die kon niet meer wakker blijven haha volgende week zijn ze weer aan de beurt
over 2 dagen de sleutels van m'n huisje, spannend
Redlich
Geplaatst: 11-11-09 21:01
Leuk baily94, een eigen huisje! Gefeliciteerd! Waar ga je wonen?
Waar in voorschoten ongeveer Kim? T is een leuk dorp, heb er ook over nagedacht om daar te gaan wonen..
Zo, een lang dagje werken vandaag..
taverno
Geplaatst: 12-11-09 10:08
Ik ga ook weer werken straks.
Afspraak gemaakt met fysio,morgenochtend om 8.00u
nikkielvis
Geplaatst: 12-11-09 10:49
Pffff ben ook al weer even aan het werk. Ben blij als het weekend is.
Redlich
Geplaatst: 12-11-09 11:27
Ga vanmiddag lekker baanhobbelen. De nieuwe schoenen van Malvin moeten ingelopen worden. Hij loopt super op zijn nieuwe steunzolen! Nu nog een droog weertje en dan ben ik helemaal blij! Al 16 dagen zijn we het rijden aan het opbouwen en het gaat nog steeds goed!
Ahhh fijn Dees, dat het opbouwen goed gaat! Lekker zo doorgaan!!
Ik heb gister ook weer voor het eerst, na de behandeling van de osteopaat en mijn vakantie (in totaal een ruime maand) op Tiffes gereden. Vond het echt onwijs spannend en kreeg in het begin ook helemaal pijn in mijn schouders en rug van de spanning die ik zelf had! Gelukkig maakt Tiff mij dan altijd wel op de een of andere manier attend op het feit dat het voor haar niet bepaald prettig is, dus gelukkig had ik na 10 minuten wel door dat ik die knop om moest zetten en gewoon lekker op mijn gevoel gaan rijden... en toen ging het gelukkig stukken beter Vanmiddag weer even, en dan hoop ik dat Lindsey een stukje kan filmen, zal wel confronterend zijn, maar dan kan ik het iig ook zelf eens zien... ik ben benieuwd
Gisteravond trouwens nog naar een leuke clinic geweest van Frenk Jespers, waarin de paarden eerst aan de hand getoond werden en beoordeeld werden op exterieur en daarna onder het zadel getoond werden en beoordeeld werden op het gebruik van het lichaam tijdens het werken... Was erg boeiend, hebben 4 leuke paarden gezien, en ze hadden het ook leuk opgebouwd in niveau van de dieren! Eerst een redelijk groene 4-jarige merrie (ontzettend leuk dier overigens), daarna een 5-jarige L2 ruin (overigens ook een krack c, dus een halfbroertje van Tiff), daarna een 7 jarige zwarte parel (prachtig dier) en we sloten af met een 9 jarige Z-dressuur Jazz merrie... Was erg boeiend en erg interessant om de vergelijkingen van die dieren te zien. Lag uiteindelijk wel laat in mijn bed, tegen half 12 (en dan hebben wij de laatste niet eens gezien ). Maar al met al was het wel erg leuk!