jemig dan kijk je even een dagje niet en dan BAAAAMMMMMM weer 300duizend blz verder...... net pannekoeken gemaakt, we aten sinds lange tijd weer eens met ze vele met ze 7e, bijna met ze alle....alleen me pa at niet mee
ja het gaat... vandaag al een beetje geholpen in de winkel....loop nog beroerd maar goed... ik waggel weer een beetje rond... was ik eindelijk van de bank af kreeg ik de griep te pakken.... met conslusie dat ik de hele dag bloed neus heb van het snuiten en door dat ik me moet prikken met bloedverdunners loop het helemaal lekker uit me neus... haha
ag ja... zo heb ik het allemaal te gelijk en jullie krijgen het een voor een.... liever nu me 3 weken meer dood dan levend voelen dan elke keer beetje opknappen en dan weer acheteruit gaan.... moet nu elke keer oefeningen doen.... die egt te achtelijk zij voor woorden haha...
whahahah nee dat is zielig voor de mensen die voor ons zijn, en als het gewoon net regent totdat het niet meer stoffig is is het nog niet meteen modderig he;)
Haha ja idd, als het dan toch moet gaan regenen is het meteen heel veel. Maar ik ga er idd ook voor dat het 's nachts een btj mag regenen zodat het niet zo stoffig is...