hier nog eeeen keer
!http://www.budgetruitersport.nl/index.p ... d539b6c942
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:Ik wil ook opasser worden!
alleen straks kom je bij verkeerde mensen in huis!
Janeeeee!Je profiel s gaaf!
Jaaa dat is wel zoo. Maar je verdient er zo veel mee in een paar uurtjes terwijl je alleen hoeft voor te lezne en dan gaan ze naar bed.
Alleen ik heb weer kinderen waarvan, de moeder noors is, de vader duits. en de kleuterjuf gewoon nederlands. Dus de moeder praat noors tegen ze en de vader duits. De kleine praat wat moeilijker nederlands, meeer noors. Gelukkig kan ik dat wle een beetje verstaan, maar dat gepruttel
. Van mijn kant ook sorry. Ik vind je ook wel lief hoooowr. Alleen af en toe ben ík een b.itch
Emmaa_ schreef:Nu wel Kirs. Van mijn kant ook sorry. Ik vind je ook wel lief hoooowr. Alleen af en toe ben ík een b.itch
!
hahahaa
moet ik niet naar paardruiken(stinken) 
Annie_ schreef:Oepsa ik moet douche
zo naar verjaardagmoet ik niet naar paardruiken(stinken)
Doegg Xx

Kirsten_S schreef:Annie_ schreef:Oepsa ik moet douche
zo naar verjaardagmoet ik niet naar paardruiken(stinken)
Doegg Xx
Jaaa das jammer, dat je ggeen paardenfamilie hebt, want dan stikt de hele huiskamer
) op Victor springen
Annie_ schreef:Jaaaa ,
Kirsten je moet ( mag) op Victor springen
![]()
Lex sprong ook best snel een wedstrijd waarom victor niet
We kijken wel , frans die heeft het vast allemaal al geregeld
! Kirsten_S schreef:Nog steeds niet?!
fallenangel3 schreef:Volgens mij was dit trouwens de eerste 'ruzie' in dit topic, toch? Dat hebben we dan knap gedaan vergeleken emt vorige topics![]()
![]()
Ik zou het best leuk voor je vinden Kirs als je op victor zou kunnen... ookal is het nog vroeg!
@ Iris, is je nog wat opgevallen aan mijn 'springkunsten'??
Ik denk trouwens dat Dennis het moeilijk vind om Vic echt te vertrouwen! Vorige week ging het netter als deze week!
Dat was het enige dat mij op is gevallen, verder zag het er goed uit.
Annie_ schreef:okeej![]()
![]()
ben je eigelijk al zenuwachtig voor zitcomp
Liisette_ schreef:Kirsten_S schreef:Nog steeds niet?!
Ik zie alleen een dekje!
!