Weer zo'n heerlijk discussietopic [GVL-ITP] SNATJE @ twenterschool, met de halslijn aan 't bos in!. Ik vind het echt knap wat ze doet met die pony, en dan mensen die zeggen dat als het paard voorop loopt hij de leider is . Juist dan zijn paarden die voor de kar lopen en aan de lange lijnen lopen dus ook de leider.....
Grote kans dat Aad over een tijdje een nieuw paard op stal heeft staan (als hij dr nog nodig heeft....) Manege de Poelruiters gaat sluiten dus ja dan zullen deze wel allemaal verkocht worden: http://www.manegedepoelruiters.nl/paardenonline.htm. Zitten best wel een paar leuke tussen .
Dat is dan wel al manege twee die hier in de buurt dicht gaat... Mandy's Hoeve gaat ook weg. Al die arme kindjes .
Ik heb drie tentamens gehad, eentje had ik al gehaald maar wilde een hoger cijfer, voor de ander had ik een 7,5 en voor die ander had ik een 4,6 en wacht ik nog op het cijfer .
wachten op cijfers duurt altijd lang, ze hebben bij ons 15 werkdagen en dan krijgt onderwijs en studentenzaken nog paar dagen voor verwerken van de cijfers.
Kan me op zich wel voorstellen, voor je 300 tentamens nagekeken hebt Alleen zo jammer dat dan ook OSZ nog paar dagen krijgt, terwijl de leraren de cijfers al wel weten.
Wij hebben wel eens gehad dat een docent in een werkcollege riep, dat hun de cijfers al hadden. En wij wisten nog niets, gelukkig een aardige docente, dus iedereen zijn nummer en achternaam opschrijven en zij onze cijfers opgezocht