Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Re: Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 16:14

Hoe was jou schilderij geworden Tytje???

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 16:43

Hey Joyce,

Een eigen hengst!!! Dat zou super zijn...ben natuurlijk ook erg benieuwd hoe dit afloopt Ja . En dan willen we natuurlijk wel foto's zien he Haha! .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 16:46

winnitou schreef:
Heb gisteren een half uurtje gereden omdat het niet echt lekker ging. Was 'smorgens flink onderuitgegaan in de tuin. Kon alleen nog maar denken: heb ik mijn mobiel bij me om hulp te bellen. Kon weer opstaan en op mijn been staan maar wat ben ik geschrokken. Op de dag af 10 maanden na mijn operatie en ik dacht dat ik weer zo moeten. Mijn heup voelt aan of hij open gescheurd is (althans onder het litteken). Kan er alles mee doen wat ik er voor de val ook mee kon doen dus het valt allemaal gelukkig mee.
Ondertussen zijn alle spullen op de camping opgeruimd. de voortent is droog ingepakt. Heb de schoonmaak maar grotendeels gelaten voor wat het was en ga in het voorjaar wel aan de poets. (heb een paar weken terug wel het dak schoongemaakt). 27 maart mag de boel weer opgebouwd worden en als alles staat ga ik de caravan van binnen en buiten wel een grote poets beurt geven.
was gezellig om hier even alleen te kletsen, kom nog wel een keertje terug maar niet meer vandaag want ik ga mijn bedje in. Morgen weer wat doen voor mijn centen.
Doeeeeiiiii
He jaggie Ach gut . Hoe gaat het nu met je?

Fijn dat alle spullen weer opgeruimd zijn. 27 maart klinkt nog ver weg, maar voor je het weet is het zo ver Cool .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 16:47

Ik ben vandaag wezen shoppen met Linda (dochter van Johanna). Ze is zaterdag jarig, dus we hebben mooie cadeau's gekocht.
Het was erg gezellig Ja .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 16:50

Nicole1995 schreef:
Ik heb die van Johanna gezien, en ik vind het errug mooi geworden. Ik ga er ook 1 bestellen Ja .

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:32

Jaaaaa hoor, daar is er weer één.......

Een vrouw met een hazenlip (die daardoor de L niet uit kan spreken) is 25 jaar getrouwd en besluit een lekker etentje te maken voor als haar man thuiskomt.
Zegt ze: "kijk eens man, omdat je zo nief bent, heb ik een nekker etentje voor je gemaakt.'
Inderdaad, ze hebben lekker gegeten en na het eten nog een glaasje champagne en lekker vroeg naar bed. Eenmaal in bed komt haar man met de verrassing van de dag tevoorschijn.
Twee tickets om met z'n tweeën 14 dagen naar de Bahamas te gaan.
De vrouw is in de zevende hemel van dit cadeau en zegt dan ook: 'Hartstikke nief, echt heel erg nief' en ze besluit dan ook maar om haar man eens extra te verwennen. Ze gaat met haar hoofd onder de dekens en zakt naar beneden en verwent haar man als nooit tevoren.
Onderwijl vraagt zij hem: 'Is het Nekker man ??'
'Nee!,' zegt de man, 'Het is van D-Reizen!’ Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:58

meelen schreef:

Een vrouw met een hazenlip (die daardoor de L niet uit kan spreken) is 25 jaar getrouwd en besluit een lekker etentje te maken voor als haar man thuiskomt.
Zegt ze: "kijk eens man, omdat je zo nief bent, heb ik een nekker etentje voor je gemaakt.'
Inderdaad, ze hebben lekker gegeten en na het eten nog een glaasje champagne en lekker vroeg naar bed. Eenmaal in bed komt haar man met de verrassing van de dag tevoorschijn.
De vrouw is in de zevende hemel van dit cadeau en zegt dan ook: 'Hartstikke nief, echt heel erg nief' en ze besluit dan ook maar om haar man eens extra te verwennen. Ze gaat met haar hoofd onder de dekens en zakt naar beneden en verwent haar man als nooit tevoren.
'Nee!,' zegt de man, 'Het is van D-Reizen!’ Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 18:15

ATE schreef:
meelen schreef:

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Nagelbijten / Gniffelen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 18:17

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:
Ik heb die van Johanna gezien, en ik vind het errug mooi geworden. Ik ga er ook 1 bestellen Ja .
Zo, ik heb een bestellinge gedaan. Het is deze foto geworden, in de maat 50 X 70 cm.
Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 18:21

Georges gaat zijn Japanse buurman, die een zwaar verkeersongeval gehad heeft, in het ziekenhuis bezoeken. Als hij in de kamer aankomt ziet hij zijn buurman in bed liggen, volledig in het gips en met allemaal slangetjes die uit zijn lichaam komen. De arme man ziet eruit als een mummie. De Japanner kan niet bewegen: juist de ogen zijn vrij en hij lijkt te slapen. Georges, diep onder de indruk, blijft een tijdje stil naast het ziekenhuisbed staan ... plots spert de Japanner zijn ogen wijd open en roept 'SAKARO AOTA NAKAMY ANYOBA, SUSHI MASHUTA!!!' Dan slaakt hij een diepe zicht en sterrft... De laatste woorden van zijn vriend blijven in het geheugen van Georges gegrift. Op de begrafenis wendt Georges zich tot de diepbedroefde weduwe en moeder van zijn buur. Mijn innige deelneming! Hij omhelst de beide dames en zegt hen dat Fujiko hem als laatste woorden 'SAKARO AOTA NAKAMY ANYOBA, SUSHI MASHUTA' toegeroepen heeft. Weten jullie soms wat deze betekenen? De moeder valt in zwijm en de weduwe staart hem ongelovig aan Georges dringt aan: Zeg het me ... wat heeft mijn goede buur nog willen zeggen?...
De weduwe: 'JE STAAT OP MIJN ZUURSTOFSLANG, UILSKUIKEN!!!'

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:50

Whow die gaat ook vast heel mooi worden!Heb je al een plekje uitgezocht?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 18:55

Hmmm....nee nog niet over nagedacht eigelijk. Waarschijnlijk krijgt het een plekje boven de bank.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:16

LIQUITA schreef:
'JE STAAT OP MIJN ZUURSTOFSLANG, UILSKUIKEN!!!'

Whahahahaha

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 21:36

@ ATE, heb je ook lekker Derek gekeken?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 22:02

meelen schreef:
@ ATE, heb je ook lekker Derek gekeken?

nee niet echt zat te wachten op telefoon van mijn broer die moets weer met mijn vader na het zieken huis zijn bil en been deden heel veel pijn na vele onderzoeken hebben ze niks kunnen vinden en hem morfine mee gegeven en hopelijk dat hij dan pijn vrij is tot 4 nov de dag waarop hij de uitslagen gaat krijgen van zijn onderzoeken die hij vorige week heeft gehad al moet hij tussen door ook nog ff een staar operatie ondergaan

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 22:03

LIQUITA schreef:
Georges gaat zijn Japanse buurman, die een zwaar verkeersongeval gehad heeft, in het ziekenhuis bezoeken. Als hij in de kamer aankomt ziet hij zijn buurman in bed liggen, volledig in het gips en met allemaal slangetjes die uit zijn lichaam komen. De arme man ziet eruit als een mummie. De Japanner kan niet bewegen: juist de ogen zijn vrij en hij lijkt te slapen. Georges, diep onder de indruk, blijft een tijdje stil naast het ziekenhuisbed staan ... plots spert de Japanner zijn ogen wijd open en roept 'SAKARO AOTA NAKAMY ANYOBA, SUSHI MASHUTA!!!' Dan slaakt hij een diepe zicht en sterrft... De laatste woorden van zijn vriend blijven in het geheugen van Georges gegrift. Op de begrafenis wendt Georges zich tot de diepbedroefde weduwe en moeder van zijn buur. Mijn innige deelneming! Hij omhelst de beide dames en zegt hen dat Fujiko hem als laatste woorden 'SAKARO AOTA NAKAMY ANYOBA, SUSHI MASHUTA' toegeroepen heeft. Weten jullie soms wat deze betekenen? De moeder valt in zwijm en de weduwe staart hem ongelovig aan Georges dringt aan: Zeg het me ... wat heeft mijn goede buur nog willen zeggen?...
De weduwe: 'JE STAAT OP MIJN ZUURSTOFSLANG, UILSKUIKEN!!!'

hahahahahahhahahahahahahahhahahahhha

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 22:05

ik ga nu bed in en morgen ff naar mijn pa daar moet ik ook ff papieren ophalen voor de huisarts en papieren van mijn moeder die moet een scan van hoofd laten maken druk druk dus met al die dokters

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 22:08

ATE schreef:
ik ga nu bed in en morgen ff naar mijn pa daar moet ik ook ff papieren ophalen voor de huisarts en papieren van mijn moeder die moet een scan van hoofd laten maken druk druk dus met al die dokters

Nou zeg, wat een toestanden.
Sterkte ermee.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 22:56

Ate, sterkte met je ouders.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 22:58

Hahahaha de moppen zijn weer heel grappig. Haha! Haha! Haha! Haha!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 22:58

meelen schreef:
ATE schreef:

Nou zeg, wat een toestanden.
Sterkte ermee.

Sterkte voor je beide ouders en natuurlijk ook voor jou.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 23:02

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
Heb gisteren een half uurtje gereden omdat het niet echt lekker ging. Was 'smorgens flink onderuitgegaan in de tuin. Kon alleen nog maar denken: heb ik mijn mobiel bij me om hulp te bellen. Kon weer opstaan en op mijn been staan maar wat ben ik geschrokken. Op de dag af 10 maanden na mijn operatie en ik dacht dat ik weer zo moeten. Mijn heup voelt aan of hij open gescheurd is (althans onder het litteken). Kan er alles mee doen wat ik er voor de val ook mee kon doen dus het valt allemaal gelukkig mee.
Ondertussen zijn alle spullen op de camping opgeruimd. de voortent is droog ingepakt. Heb de schoonmaak maar grotendeels gelaten voor wat het was en ga in het voorjaar wel aan de poets. (heb een paar weken terug wel het dak schoongemaakt). 27 maart mag de boel weer opgebouwd worden en als alles staat ga ik de caravan van binnen en buiten wel een grote poets beurt geven.
was gezellig om hier even alleen te kletsen, kom nog wel een keertje terug maar niet meer vandaag want ik ga mijn bedje in. Morgen weer wat doen voor mijn centen.
Doeeeeiiiii
He jaggie Ach gut . Hoe gaat het nu met je?

Fijn dat alle spullen weer opgeruimd zijn. 27 maart klinkt nog ver weg, maar voor je het weet is het zo ver Cool .

Gaat wel weer hoor, voel het nog wel en merk dat ik iets met mijn been trek maar ik kan wel wat hebben geloof ik.
Ja en ik heb even de tijd voor andere dingen voordat de boel weer opgezet moet worden.
inpakken poetsen schilderen en noem maar op. Dus nog even geen tijd om uit te rusten. of ja en ik moet tussendoor ook nog werken, was ik bijna vergeten.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 23:06

Vanavond weer eens in de les gereden.
Heleen gaf les. Heel leuk en leerzaam.
Heb een mooie schouderbinnenwaarts gereden. (was nog nooit gelukt )
Heleen legt keurig uit wat je met je handen, benen en lichaam moet doen.
Zo moesten we ook op het rechte stuk van stap in galop.
Heb weer een hoop bijgeleerd vanavond. Haha!

Morgen rijdt Joline weer een proefje op NoNo.
Dus samen weer vroeg naar stal om benen en staart te wassen en te vlechten.
Zelf heeft ze haar laarzen al gewassen.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 23:06

Hé Anke, gezellig dat je er ook bent.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 23:09

xan schreef:
Hé Anke, gezellig dat je er ook bent.

Nou ja, ze is helaas al weer weg.

Ga ook mijn bed opzoeken en lekker slapen.