Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en zo kwam iedereen mee naar hier. Wel leuk hoor even wat wezen eten nog net en Maarten was ook mee dus erg gezellig!
Hoop snel weer dat ie het weer doet of dat je iets anders hebt, frustererend is dat!!

en toen ging ze bokken, heb ze uit kunnen zitten maar kreeg bij ééntje wel een flinke klap op m'n rug zeg maar, niet een fijn gevoel, maar zeker lang niet zo erg als jou. Sterkte ermee! 
Ben al 3 dagen 's ochtends aan het skeeleren! Heerlijk in de zon, geen winterjas aan hoeven.. alleen trainingsjasje! Worden jullie er ook zo blij van?! 

?
Heb m wel in mijn agenda staan..
Toen kwamen we op het idee om naar de film te gaan en zijn naar Sutthern Island geweest (Met Leonardo DiCaprio).. Wat een heftige film zeg.. maar echt onwijs goed! Lekker uitgeslapen, en lekker ontbeten met warme broodjes (doet z'n moeder altijd op zondag). Ff naar de manege geweest want ik moest Zanka rijden vandaag en daarna met Balou (Friese Stabei van Maarten) naar het strand geweest. In één woord: Heerlijk! Wat een mooi weer zeg!
Maar het gaat over Zenith.. Hij bleek toch het grootste struikelblok te zijn binnen mijn werk.. Het leverde me alleen maar een 'ik kan het toch niet' gevoel op en een heleboel frustraties.. 
MaartJ schreef:Lijkt me wel leuk om te gaan.. maar denk niet dat het er van komt.
Ik heb echt een heerlijk weekend! Omdat het zo rustig is op het moment vandaag lekker vrij! Gisteravond dus lekker met Maarten mee gegaan daar lekker boerenkool gegetenToen kwamen we op het idee om naar de film te gaan en zijn naar Sutthern Island geweest (Met Leonardo DiCaprio).. Wat een heftige film zeg.. maar echt onwijs goed! Lekker uitgeslapen, en lekker ontbeten met warme broodjes (doet z'n moeder altijd op zondag). Ff naar de manege geweest want ik moest Zanka rijden vandaag en daarna met Balou (Friese Stabei van Maarten) naar het strand geweest. In één woord: Heerlijk! Wat een mooi weer zeg!
En ben ook weer lekker tot rust gekomen.. Wat ik nu ga zeggen strookt namelijk niet helemaal met mijn post hierboven. Maar ik was gewoon heel het plezier kwijt in het rijden en daarmee ook m'n zelfvertrouwen kwijt. Daardoor raakte ik ook het plezier in m'n werk kwijt en zat ik eigenlijk in een onwijze dip omdat je de hele dag mensen om je heen hebt die komen voor het plezier. Nou na lang met Carolien gepraat te hebben gistermiddag ben ik toch tot het besluit gekomen om er mee op te houden. Hoe moeilijk ik het ook vind, en hoe zeer het ook voelt als opgeven is het toch het beste want plezier heb ik er al tijden niet meer van. Dus deze beslissing en dan vandaag lekker vrij brengt toch weer een stukje rust met zich mee..
.