Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anike

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 15:19

Wat super leuk madelief!!
Waar is dit?

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:09

Leuk Madelief! Hoop niet dat het tegen gaat vallen met de hoeveelheid tijd.. maar aan de andere kant doe je het samen met je zus natuurlijk! En misschien willen de mensen die daar wonen als het echt niet anders kan ook wel eens wat doen..?
Hihi je toetsenbord Maaik.. 't is natuurlijk niet grappig maar toch.. Wel onwijs irritant! Hoop dat je het snel opgelost krijgt.
Lekker van de wintersport Manon.. nu succes met leren!

Sjonge ik ben wel weer blij met m'n eigen huisje hoor.. tenminste geen alarm :S En ook altijd lekker warm.. CV heel de week niet aan gehad en alsnog 19 graden in huis! Net visite gehad van m'n ouders + broers. Paps moest m'n belasting invullen ;) en zo kwam iedereen mee naar hier. Wel leuk hoor even wat wezen eten nog net en Maarten was ook mee dus erg gezellig!
Gisteravond was Patrick (van Linda.. weet niet of jullie dat wat zegt) hier ook en die had z'n elektrische piano en gitaar mee genomen. En later kwam Maarten ook nog dus gezellig van alles door mekaar zitten mikken ik op de harp, gitaar of Piano.. en Maarten en Patrick op piano of gitaar! Erg leuke eigen inbreng op bekende nummers kwamen er uit!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:43

opzich wel fijn madelief... ik heb ook altijd alles zelf moeten doen behalve voeren. Ben wel blij dat dat nu niet meer hoeft, het kost onwijs veel tijd en geregel.

Wel heerlijk dat je geen gezeur van andere heb en je gewoon je eigen gang kunt gaan.

haha maaike, echt vervelend lijkt me dat

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 19:25

Echt vervelend Maaik :+ Hoop snel weer dat ie het weer doet of dat je iets anders hebt, frustererend is dat!!

Ziet er gaaf uit zeg, Madelief (& Jasmijn)! Lijkt me heerlijk om daar te staan. Houden jullie de bak zo gescheiden of niet? Wel fijn dat jullie het met zijn 2tjes kunnen doen zo..!

klinkt gezellig allemaal, maartje :)

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 21:45

Ziet er echt superschattig uit madelief! Ben benieuwd hoe het bevalt om alles zelf te gaan doen.

Klinkt gezellig zeg maartje, ik wil ook jammen haha!

Bah ben zaterdag door me rug gegaan en lig nu met dyclofenac plat op de bank. Morgenochtend naar de fysio en dan maar hopen dat het snel weg trekt want doet zeer! Iig morgen dus niet rijden :(

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 18:12

toetseord/og/steeds/stuk//word/gek//woow/verveled/fab//madelief/super/leuk/joh

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 19:53

Vervelend Fab! Hoop dat je er snel weer bovenop bent..
Balen Maaik.. wanneer wordt de boel gefixt?

Ik ben echt trots op mezelf hehe, ik kon altijd alleen maar noten lezen (van blad muziek spelen) en nu lukt het me dus met alleen de akkoorden die ik van internet vis om de melodiën te spelen!
Kan nu: Breakfast at tiffany's, There Delilah en Summer of 69..
Dus mocht er nog iemand leuke nummers weten?!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 20:05

Hihi, ik kon Mieke heeft een lammetje op mn blokfluit vroeger. Kon ik gewoon uit mn hoofd op een gegeven moment :D
Kan geen noten lezen, moest er altijd bijschrijven hoeveel vingers ik moest indrukken :D
Ben het ook alweer verleerd nu natuurlijk!

Ben een presentatie aan het maken voor school, moet in het Engels maar weet eerlijk gezegd niet hoe lang de presentatie moet duren... Best vervelend, morgen maar even iemand van school vragen! :)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:18

K.ut maaik! Dat ie het nog niet doet..

Mel gaat op het moment echt super fijn! Helemaal leuk!
Zelfs Nikki kan der nu met een spoortje rijden, ze was op een gegeven moment niet meer vooruit te krijgen.. Betekend alleen maar dat ze Nikki heeft geaccepteerd!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:11

Fijn zeg!

Wat vervelend, Fab! Echt vervelend! Ik zat vanmorgen lekker op Ot te galopperen toen ze schrok van een Nordic Walker :+ en toen ging ze bokken, heb ze uit kunnen zitten maar kreeg bij ééntje wel een flinke klap op m'n rug zeg maar, niet een fijn gevoel, maar zeker lang niet zo erg als jou. Sterkte ermee!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 12:36

Heerlijk zonn!! :D

Ga vandaag samen met Felicia foto's maken voor de website!
Heb er zin in! Mooi me nieuwe camera testen!!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 12:51

Wat een lekker weer! :D Ben al 3 dagen 's ochtends aan het skeeleren! Heerlijk in de zon, geen winterjas aan hoeven.. alleen trainingsjasje! Worden jullie er ook zo blij van?!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 20:13

Heerlijk om weer eens zon te zien! :)
Beetje jammer dat ik van half 10 tot 4 op school heb gezeten.. Maarja, morgen nog een practicum en dan weer lekker weekend!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 13:27

Zooo net weer op Zenith gereden! Ging wel aardig.. Maandag ga ik los want ik wil gewoon weer rijden! En niet aan een touwtje rondgeslingerd worden.. ik wil het gewoon weer zelf kunnen!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-10 13:37

hoe/is/het/eigelijk/met/je/arm/maartje/

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 13:45

Ja dat gaat wel goed! Heeft wel ruim anderhalve week geduurd voor ik zonder pleisters kon omdat er maar steeds vocht uit bleef komen. Nu heelt het netjes maar wordt wel een lelijk litteken..

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:17

Lekker maartje dat je weer los gaat proberen met Zenith!

Morgen ga ik ook weer lekker rijden, of lekker los :)
Ze gaat zo lekker! En maar eens opgeven voor de wedstrijd :)

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:19

Fijn zeg!

Nog meer mensen die naar Indian Summer gaan, 19 juni :) ?

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:30

Ik weet t niet zo goed.. :) Heb m wel in mijn agenda staan.. :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:39

Lijkt me wel leuk om te gaan.. maar denk niet dat het er van komt.
Ik heb echt een heerlijk weekend! Omdat het zo rustig is op het moment vandaag lekker vrij! Gisteravond dus lekker met Maarten mee gegaan daar lekker boerenkool gegeten :D Toen kwamen we op het idee om naar de film te gaan en zijn naar Sutthern Island geweest (Met Leonardo DiCaprio).. Wat een heftige film zeg.. maar echt onwijs goed! Lekker uitgeslapen, en lekker ontbeten met warme broodjes (doet z'n moeder altijd op zondag). Ff naar de manege geweest want ik moest Zanka rijden vandaag en daarna met Balou (Friese Stabei van Maarten) naar het strand geweest. In één woord: Heerlijk! Wat een mooi weer zeg!

En ben ook weer lekker tot rust gekomen.. Wat ik nu ga zeggen strookt namelijk niet helemaal met mijn post hierboven. Maar ik was gewoon heel het plezier kwijt in het rijden en daarmee ook m'n zelfvertrouwen kwijt. Daardoor raakte ik ook het plezier in m'n werk kwijt en zat ik eigenlijk in een onwijze dip omdat je de hele dag mensen om je heen hebt die komen voor het plezier. Nou na lang met Carolien gepraat te hebben gistermiddag ben ik toch tot het besluit gekomen om er mee op te houden. Hoe moeilijk ik het ook vind, en hoe zeer het ook voelt als opgeven is het toch het beste want plezier heb ik er al tijden niet meer van. Dus deze beslissing en dan vandaag lekker vrij brengt toch weer een stukje rust met zich mee..

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 17:24

:(:) Verstandige beslissing. Misschien kom ik wat snel met mijn vraag, maar weet je wat je nu gaat doen? Terug naar Zeeland of toch in Schoorl blijven? En ga je helemaal stoppen met de paarden (als werk) of ga je toch hobbymatig nog door?

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 17:34

Oeps! Ik denk dat het er een beetje verkeerd staat. Nu ik het zelf lees komt het ook een beetje vreemd over ;) Maar het gaat over Zenith.. Hij bleek toch het grootste struikelblok te zijn binnen mijn werk.. Het leverde me alleen maar een 'ik kan het toch niet' gevoel op en een heleboel frustraties..
Nee ik blijf gewoon nog wel lekker op de manege.. doordat ik deze knoop heb doorgehakt heb ik hier ook geen zorgen meer over. En nu ga ik sparen zodat ik over een paar jaar een leuk paardje voor mezelf kan kopen wat ik helemaal zelf heb uitgekozen! En tot die tijd.. maar even niet (zoveel) rijden..

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 17:42

MaartJ schreef:
Lijkt me wel leuk om te gaan.. maar denk niet dat het er van komt.
Ik heb echt een heerlijk weekend! Omdat het zo rustig is op het moment vandaag lekker vrij! Gisteravond dus lekker met Maarten mee gegaan daar lekker boerenkool gegeten :D Toen kwamen we op het idee om naar de film te gaan en zijn naar Sutthern Island geweest (Met Leonardo DiCaprio).. Wat een heftige film zeg.. maar echt onwijs goed! Lekker uitgeslapen, en lekker ontbeten met warme broodjes (doet z'n moeder altijd op zondag). Ff naar de manege geweest want ik moest Zanka rijden vandaag en daarna met Balou (Friese Stabei van Maarten) naar het strand geweest. In één woord: Heerlijk! Wat een mooi weer zeg!

En ben ook weer lekker tot rust gekomen.. Wat ik nu ga zeggen strookt namelijk niet helemaal met mijn post hierboven. Maar ik was gewoon heel het plezier kwijt in het rijden en daarmee ook m'n zelfvertrouwen kwijt. Daardoor raakte ik ook het plezier in m'n werk kwijt en zat ik eigenlijk in een onwijze dip omdat je de hele dag mensen om je heen hebt die komen voor het plezier. Nou na lang met Carolien gepraat te hebben gistermiddag ben ik toch tot het besluit gekomen om er mee op te houden. Hoe moeilijk ik het ook vind, en hoe zeer het ook voelt als opgeven is het toch het beste want plezier heb ik er al tijden niet meer van. Dus deze beslissing en dan vandaag lekker vrij brengt toch weer een stukje rust met zich mee..

Daarom dacht ik dat je er helemaal mee ging stoppen met het werk op Poel! Maar goed, verstandige keuze, je hebt volgens mij ook alles geprobeerd!

edit. Ik dacht ook al, hoe ga je Maarten de Charmeur van Valentijn dan zomaar achter laten := .

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:48

ik dacht idd ook dar je bij poel ging stoppen maartje.. maar wel een verstandige beslissing.. er komt vast een keer een fijn dier voor jezelf op je pad :D

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 21:26

Haha ja sorry en kan t bericht nu ook niet meer wijzigen geloof ik! Echt een beetje lomp opgeschreven :=
Excuses!

Ennee Maarten.. nee die kan ik niet zomaar meer achterlaten hoor! Dat zou voor beide partijen niet echt een fijne beslissing zijn!