Daaggh.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilsuuuh schreef:nog last van je nek??
Leoontjuh schreef:egt ik verveel me dood.der is ook nooit wat leuks op tv. ik ga me broertje plagen die is jarig.
![]()
Nathaliia schreef:nee de ponykampen zijn nog niet bezig.
ik geloof dat er wel een paar van hier helpen, Fenna, Carmen en Birgit geloof ik
Nathaliia schreef:Ilsuuuh schreef:nog last van je nek??helaaas..
Mackie schreef:Voor Leona: Ann liep in de eerste ronde tegen Volann d'Orange (winnaar van een eerdere kortebaan; als ie z'n hoofd goed heeft staan, kan ie heel hard lopen). In de eerste rit won Ann met wel 5 meter; was heel imponerend. De tweede rit sprongen ze allebei aan start, dus mochten ze terug en de derde rit sprong Volann weer, dus had Ann het makkelijk. Eindelijk door naar de tweede omloop. In de tweede omloop moest ze tegen Neeroson en dat was een beetje teveel van het goede. Die gaat zo vreselijk hard! In de eerste rit overliep Ann zich daardoor en sprong ongeveer halverwege. Tot die tijd kon ze hem wel goed bijhouden. De tweede rit sprong ze echter aan start, omdat ze wat cru om moest en dat moet ze nog wat beter leren. Dus toen waren we geklopt, maar uiteindelijk werd Neeroson tweede, dus eigenlijk helemaal geen schande om door hem eraf te worden gelopen