wij wonen al 18 jaar in de gemeente steenbergen en wij hebben al meer dan 15 jaar paarden en lees ik een topic van stal baraq in steenbergen , moeten jullie mij toch eens vertellen waar ik dat moet zoeken en wat er allemaal op die stal aanwezig is .
maar je mag hier dus niet eens posten jij dus doeiiii
Mensen die zich voor een bepaalde datum op bokt hebben aangemeld, kunnen ook met minder dan 25 posts gewoon in de huiskamer posten - en dat mag ook gewoon
Leuk, dat allerlei vreemde mensen hier zo binnen komen vallen.. Hoe kom je hier eigenlijk?? (bij dit topic) Neem aan dat je nie alle topics hier heb afgezocht voor 1 in steenbergen
Kan het iets vriendelijker dames? Iemand stelt een gewone vraag - geen persoonlijke aanval, niet vervelend. Kan toch geen kwaad om tussen het kletsen door even antwoord te geven?
Sorry maar ze verteld niet welke Steenbergen ze bedoelt, en dit topic is bedoelt voor alleen leden van Stal Baraq wij vinden het irritant als er zomaar iemand binnekomt vallen om het zomaar te zeggen, die we dus niet kennen en die ook niets bij onze stal te zoeken heeft dus snap ik ook niet waarom ze wil weten wat er bij ons allemaal op stal staat omdat hier ook gestolen is.