Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rooompie

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 19:51

Dankjullie :) Das mn nieuwe kanjertje, naja nieuw, sinds een half jaar. K had vandaag weer een nieuwe shoot met hem op t strand, heb al een paar voorbeelden gezien, die hebben pas een hoog 'penny' gehalte! Haha. Ik maak vandaag of morgen een nieuw ITP.

Ik doe week 1 en week 2 :) Lekker de paartjes temmen voor jullie, haha. Week 1 met helen (die kennen jullie nog niet waarschijnlijk) en week 2 met nathalie, van vorig jaar.

@ Annemarie, gefeliciteerd, al heb ik geen idee waarmee! :P haha.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 20:40

Gaaf zeg, welk strand doe je die shoots dan meestal?
Week 1 en week 2, hé, weer een weekje die ik eigenlijk had willen doen. (week 1 dan ;) ) In de eerste weken zullen de pony's nog lekker vrolijk zijn hihi.

Rooompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 00:15

T strand van kijkduin, ong op 2 min loopafstand van mijn huis en manege, dus dat is super makkelijk :D Vind mn paardje ook geweldig trouwens.. dr zit een gave rengalopactiefoto tussen joh:P haha.

Ja meestal hebben ze de eerste weken nog het meeste zin :P Maar daar ging t eigenlijk niet om, t kwam voor ons het beste uit qua vakantietijd ;) Jij?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 00:52

Week 1 kwam mij ook het beste uit, ik wilde eigenlijk week 1 (met Charlotte) en week 6 met Blanka doen. Uiteindelijk doe ik week 4 en week 8, gaat opzich ook wel. Al zit het bij mij wel een klein beetje vreemd met introweken. Ik wil van de zomer een kamertje zoeken :)

Heerlijk gaaf zeg zo het strand op :) Ik geloof meteen dat paard het ook heerlijk vind. Ik zou in principe ook zo het strand op kunnen met Mazzel, alleen weet ik het gewoon nog steeds niet zeker. Die strandopgang bevalt me niets :o en Mazzel is op zijn manier absoluut niet de gemakkelijkste.

Je merk het verschil tussen de weken heel erg inderdaad. Vorige seizoen deed ik ponykamp 8 en 9 en er waren toch wel pony's die het overduidelijk zat waren. Gelukkig konden er toen in week 9 veel naar de wei, want we hadden maar zes kinderen.

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 00:38

hey allemaal,

wilde ff zeggen dat ik Nog geen veulen heb ... :(
beetje jammer maar goed, die zal wel op (nog) mooier
weer wachten oid??

Hoi Romy,
jij ook hier, leuk !
vind je het heel erg als ik zeg dat ik je nieuwe aanwinst Niet mooi vind...?
srry maar ik houd niet van penseelpootjes..

Ik ga naar bed
Grtjss Tineke

Rooompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:07

Geeft niets hoor :) Ieder zijn smaak! Gelukkig maar, want anders had ik hem misschien niet gehad;)
Ik vind alles dat 'steviger is dan een gemiddeld sportpaard' verschrikkelijk :P (Tenzij t een heele mooie friese hengst is ofzo :P) haha!
K heb de nieuwe ITP trouwens geplaatst :)

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 17:29

Ik houd ook niet van die zenuwpeesjes (jaja, uitzonderingen := ) etc, maar deze is toch wel mooi!
Jammer Tieneke dat je nogsteeds geen veulen hebt! Hopelijk komt het snel en is Sarah snel van haar dikke buik af, lijkt me alles behalve fijn. :+
*gaat op ITP kijken*

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 18:27

Ik vind dat smalle vaak juist wel leuk :j En Romy, Djamal vind ik echt heel erg mooi.
Tieneke, dat het Sarah haar veulentje er maar snel uit mag poepen!

brennie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:00

ik hou ook meer van wat robuster, maar ik vind djamal echt knap hoor! en nee niet omdat romy een vriendin van mij is , maar ik vind het echt een prachtig mooi paard, en helemaal top is dat ie ook nog erg lief is!
xxx bren

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:29

Hoi brennie75 :wave:

Ik vind (de meeste) arabierentiepjes wel erg mooi om naar te kijken, zal wel zijn wortels hebben in het spelen met Barbiepaardjes vroeger ;)
Om op de rijden heb ik toch liever een wat steviger beestje :j

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 07:52

Barbiepaaaaard! :D
Ik had zo'n 'levensechte' op Barbiegrootte, die kon hinniken, eten etc :+ En natuurlijk MLP's en Grand Champions en nog wat losse.. En dan iedere keer als ik vanuit school voordat we gingen paardrijden bij het vriendinnetje gingen spelen wiens moeder ons wegbracht, standaard met de paardjes en dan de les naspelen eeeeenzovoort, oh jeugdherinneringen! :)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 10:14

Annemarie :') Ik had wel veel barbiepaarden (Grand Champions inderdaad) , maar eentje die kan hinniken :oo Trouwens, nu ik goed nadenk, die had ik ook, maar die brak bij mij een been. Hij kon ook gallopgeluidjes en dat was een beetje sneu... beenloos :\
Maar die paardjes waren supertof ja.

en hoi Brennie 75, mag ik vragen wie jij bent? (ik doe het lekker toch...)

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:09

Ik vind het ook een prachtig barbiepaard. Zou zelf alleen het idee hebben dat ie door midden knakt als ik opstap maar ja... Ik ben dan ook heel wat anders gewend

We hebben trouwens ons eigen huisje ook verkocht. Binnen een week! Dus dat is mooi snel. Nu lekker rondneuzen voor ons nieuwe huisje.. Behangetje, verfje, badkamertje...

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 08:11

Zo hé! Dat is snel! Wat lekker, hoef je je daar geen zorgen over te maken :D

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:03

Zo, dat doen jullie inderdaad snel :) Fijn hoor :D

Nog twee dagen tentamens :D en dan hoef ik me alleen nog op mijn schoolexamens te richten. Fijn! Ik ben trouwens zo goed als officieel aangemeld in Eindhoven. Nu maar eens aanmelden op kamernet.

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:15

Ja, het ging inderdaad snel. Hij stond vanaf vorige week donderdag op internet, gelijk vrijdag telefoon voor kijkers. Afgelopen donderdag geweest en vrijdag verkocht...

@ Fenn succes met je tentamens en het zoeken van een kamer!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:30

Dankje :)

en Marianne, bij ons ging het toen ook zo snel. Wel fijn, er staan huizen nu behoorlijk lang te koop :)

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:37

Omdat het in het andere Lamoentopic bij Manegepraat niet toegestaan was om echt te kletsen kopieer ik het hier ff:

IloveBALOU schreef:
Anne_26 schreef:
Laat ik dan maar even reageren ;)
Heb je al op die hyve gekeken? :D

En je bent dus al op het lamoen geweest? Nog pony's die je leuk vond? (Als je de namen gehoord hebt, of ging het niet op die manier? ):)

Jaa , ik heb op die hyve gekeken :D Leuke hyve trouwens ;)

Uhm, nou we zijn op zondag gaan kijken omdat het niet anders kon dus er was niemand maar, ze hadden de deur naar de slaapplekken en naar de kantine open laten staan zodat we daar konden gaan kijken. (of laten ze die altijd open staan op zondag :o ?)
Dus ik heb geen namen van de paarden gehoord.
Maar deze pony'tjes vond ik wel leuk :D :
Een fjord met lange manen (ik denk de langste van allemaal).
Die kruising tussen volgens mij een fjord en een welsh ofzo? die in de eerste box stond. volgens mij Mirthe
En Punky (d8 ik?) leek me ook wel leuk :D

Wie raad jij aan om op te rijden?

Groetjess

Ik weet niet hoe het daar is op Zondag, ben er nog maar een week geweest, met de trektocht ;)
Jaa, Punky is ook hartstikke leuk. Daar zat ik die week op :+:
Die fjord met lange manen heet Jackie(y?) :j
Ze zijn allemaal heel leuk de pony's daar!! :D

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 09:39

Fenn, nog succes! Bijna ook studeren :D
Ik ben nogsteeds bezig met een essay over onnatuurlijke selectie, ben al op de helft. Gisteren begonnen met uitschrijven, maar dat werkte toch niet echt denderend, dus vanochtend maar gewoon begonnen met typen en dat werkt toch veel sneller :)
Gisteren gezellig met een huisgenootje en een vriend van haar die ook uit Almelo komt en ik via via 'ken' samen gegeten. Mijn lasagnesaus uit de koelkast was namelijk.. niet meer eetbaar, en toen liet ik vervolgens mijn bakje nasi door de keuken vliegen. Toen hadden ze zo'n medelijden dat ik wel met hen pizza's mocht bakken. We aten pas om half 9 ofzo en rond half 11 zijn we aan de afwas begonnen. Het was super gezellig, al heb ik volgens mij wel hun onofficiele date verstoord (niet dat ze het erg vonden, hadden ze het niet moeten aanbieden). :+
Daarvoor nog 2 wedstrijdjes geunihockeyed. Met eigen team ruim gewonnen (bijna gescoord *\o/* ), met het team waar ik moest invallen (hadden helemaal geen dames dus 40 minuten in het veld) dik verloren doordat ik gewoon niet goed kan keepen
maar de jongens toch ook de eer in het veld moesten redden :=
Nouja, m'n best gedaan maar ik was goed chagerijnig..

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 09:41

Oh, en Punck is gewoon lieeeef en het is Jacky :j
Ik wil de laatste tijd echt zo graag weer rijden! Jammer dat ze op feestdagen dicht zijn :')

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:42

Een date verstoren, foei :+ Maar klinkt wel heel gezellig :j
en gefeliciteerd met de ene overwinning :D

en jep, bijna student!

o, en over de pony's. Neem Punky :j

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 19:44

Punky lijkt mij ook leuk! Zoals ik in de beschrijving van Anne heb gehoord ;) En Lisette lijkt mij ook leuk!

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 08:32

@ Annemarie: Je kan altijd nog bij Mariska een ritje meepakken. Die is op feestdagen wel 'geopend'.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 08:33

Ja, zat ik ook nog aan te denken. Maar wil eerlijk gezegd wel weer eens een lesje ;)

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:44

Oke, dat is niet echt Mariska' s ding. Je mag rustig in de bak rijden en ze kan ook wel aanwijzingen geven, maar het is niet van hoog dressuur niveau