Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) nu snel alles bijlezen want ik ga zo tukje doen.
...kiekjes kijken...niet te ingewikkeld.Mensen ingewikkelde opdracht geven en ze vooral laten freubelen
.Ik dacht dat ik overderven was met mijn 4 halsters...jij wint met vlag en wimpel hoor..
.Die met zo'n bontje vind ik niks hoor...hele hoofd weg.Ik houd zelf van simpel...dunne halstertje staat haar wel goed...misschien nog een paar met effen halster.Tinky12 schreef:Hallo meiden
Zo...net lekker hapje uit eten geweest..(burp![]()
![]()
) nu snel alles bijlezen want ik ga zo tukje doen.
Lav...heb niet alles gevolgd,maar zit niet helemaal lekker heb ik begrepen...sterkte meis![]()
Over die prijsvraag....och...fotowedstrijd kan ook......kiekjes kijken...niet te ingewikkeld.Mensen ingewikkelde opdracht geven en ze vooral laten freubelen
![]()
Muis....man...wat heeft die pony van jou een garderobe.Ik dacht dat ik overderven was met mijn 4 halsters...jij wint met vlag en wimpel hoor..
.Die met zo'n bontje vind ik niks hoor...hele hoofd weg.Ik houd zelf van simpel...dunne halstertje staat haar wel goed...misschien nog een paar met effen halster.
(als het meezit kan ik dat hele dunne halster wel wegwerken voor je als je dat wilt...).
Verder gewoon aandoen waar je je lekker in voelt...dat straal je namelijk uit op de foto's...niet te fel dat leid teveel af van Pep..
Veel plezier met de sessie!!
Groetjes,Tinky
)
(wel allemaal 1 natuurlijk..)