Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Horsefreak schreef:Kunnen we niet weer eens gaan meeten?
Buitenrit maken met zijn allen of naar de film of iets ander gaan doen?
Ik heb er wel zin in om wat gezelligs met elkaar te gaan doen.
Mariet en ik vonden een buitenrit een leuk idee of weer naar de film. Als jullie ander leuk idee hebben mag het ook.
En de datum, als het aan mij ligt na 6 december.
. Het was wel is waar uitstappen (Eline rijd hem altijd op dinsdag in de groepsles en ik was ff komen kijken...) maar hij ging in iedergeval de kanten op die ik wilde
. En ik lag er niet naast
.
. En als het rijden goed gaat ga ik ook in de groepslessen mee rijden... Ik heb dr in iedergeval helemaal zin in!!!!
. En vrijdag doe ik m ook weer helemaal zelf. Echt super zown verzorgpaardje
.
. De laatste keer was toen ik als illigale (niet bokkerzijnde) ook mee geweest ben
. Dat heb ik toch goed?
Ik vind het goed in elk geval 
beterschap voor Quint en voor Es:
Het ging goed, gaaf hoor.
Spannend!
. Naar de film is wel leuk als dr een leuke film draait... Een buitenrit is natuurlijk altijd leuk
.
.
En die arme Fenna heeft al amper geld om een buitenritje te maken...
Dan maar weer geen marketing!
en dan hoop ik dat die thomoson fly weer vanaf schiphol/Nederland vliegt, op Coventry kan ik gewoon niet verdwalen
Mazzel was zo overdreven stoer! Hij stapte echt rond met zo'n nekkie erop en alles moest ie zien en hij viel op een gegeven moment helemaal terug op mij, maar je merkte zo erg dat hij het zo leuk vond

Snap e vous? Maar goed, ik schrijf me al vast in voor de film:Citaat:Film:
- Wendy
- Saskia
- Fenna
Buitenrit
- Wendy
- Saskia

Maar goed, het ligt er net aan welke maand en hoeveel geld ik uberhaupt al uitgeef.