Ik wil best mee op mn ultieme brave *uch* stalen ros naar t strand hoor Mariek
Doet nooit iets verkeerd, nergens bang voor, kan best hard (als ik t maar aangeef) en staat ook zo weer stil als ik dat wil. Lijkt t je wat?
hihi
En gave foto's Thirz!
Knappe Annemoon zo de benen onder der lijf vandaan lopen! Ze had t ook wel naar der zin geloof ik! Hihi en Orson zo te zien ook
Waarom zou je ook op 4 benen gaan staan, als je ook prima op 2 kan staan? En op je 2 benen kan je nog veel verder kijken ook: wat is jouw probleem?!
*proest* Dat zinnetje van Patricia/Jennifer kwam ineens in me op. Zie t Orson zo denken
haha
En Nous lekker happy met der voetjes van de vloer! Op die helling duidelijk al zin in t strand *jeuj, jeuj, jeuj! we gaan weer!*
En de dag erna ook nog gewoon braaf kunnen lessen. Nous leert t zeker!
leuk hoor!
Ik wil snel een keer mee om ook foto's te maken
Citaat:
Onze paardjes waren ook vandaag weer erg blij dat ze naar binnen mochten, Jade en Nous stonden al vol ongeduld bij het hek te wachten, terwijl de rest achterin staat, echt geweldig dat ze het dan zo goed weten dat we nog komen....en Orson kwam deze keer niet in galop, maar op zn dooie gemakje aangekacheld.....hihi...
Vind t snachts ook aardig koud! (of nouja, 's nachts slaap ik, maar 's morgens is t al nie warm!) Dus kan me voorstellen dat ze wel binnen willen
Leuk dat ze dan al zo op jullie staan te wachten!
Orson had vast net zn geeuw-cursus gegeven
Dan ben je zo in de slaap-mood, dat je de kracht nie hebt om naar t hek te rennen
haha