Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Steph_ schreef:_Patriciaa schreef:Ooh dus dan ben je iig 4 dagen aan het werkDat is wel fijn !
Ik ben nu begonnen aan mn laatste minor.. na 3 weken terug gekomen uit curacao omdat her gewoon niet ging..
En nu volg ik de reken minor.. Hoop dat ik in Augustus alles af kan ronden
Juli is natuurlijk helemaal mooi meegenomen, maar we gaan het zien
Wat fijn dat je wel weer kon beginnen aan een minor! Ik hoop dat het je gaat lukken; je trekt maar aan de bel als je hulp nodig hebt he!
En de Marnix zorgt ervoor dat je, als je in augustus afstudeerd, dat je voor 1 september je diploma hebt enzo; je dus niet extra studiekosten hebt voor vertraging!
Linda zit nu gezellig hier; lekker aan t bij kletsen
animalwoman schreef:miejmoon schreef:Ik verdien ongeveer 800 in de maand ook voor 30 uur.
Klinkt aardig wat maar kan mezelf dr niet van onderhouden
Waarom kan je je niet van 800 onderhouden
_Patriciaa schreef:Hoeveel verdien je dan bij la cubanita linn? (Heel brutale vraag ;p)
Ik werk zo'n 15 uur per week en verdien rond de 500/600 euro per maand.. Ben er erg blij mee !!
En dan nog fooi, maar dat verschilt zo per dag, dat reken ik niet mee..
Suuskipje schreef:animalwoman schreef:
Waarom kan je je niet van 800 onderhouden
Dat kan ik ook niet hoor.
Huur van een huis ligt tegenwoordig al richting de 800 als je particulier moet gaan huren.
Dan komen je verzekeringen, GWL, boodschappen er allemaal nog bij...
@ patries, ja ze woon tnog thuis, juist om de reden dat ze zichzelf niet kan onderhouden als ze op zichzelf zou gaan