ooooh ben jaloers op jullie met de begeleidingsreünie. Wou dat ik ook kon maar heb zo ontzettend drukke week op stage, vanwege die belangrijke mensen in den haag 8 dagen achter elkaar werken op stage. Maar ik wens jullie suuuuperveel plezier, volgend jaar ben ik er hopelijk weer bij. Vorig jaar was het iig hartstikke leuk!.
Wel heb ik echt een mega leuk bijrijdpaardje gevonden. Italiaans springpaard, zat er 5 minuten op en begon me gelijk uit te proberen met een rodeo show hahaha.
Emma een accent hahahah? Nooit opgevallen haha. Ik denk t niet. Ik kom niet uit de Betuwe hè hahah. Ik heb in iedergeval nog nooit gehoord dat ik een accent heb. Alleen soms een zachte G.
Weet je wat ik vandaag nou weer had.. ik ging naar de Albert Heijn, zegt zo'n gozer "he, meisje, kom eens! Op welke school zit je??" Ik was een beetje verbaasd dus ik zeg "uh nou, het Erasmus??". Moest ik m'n collegekaart laten zien!! Nou die had ik niet bij me, en toen zei hij "nou, dan mag je er dus niet in." Dus ik zeg "pardon?". Maar ja het is dus een regel dat scholieren tussen 11.00 en 14.00 niet naar binnen mogen in verband met diefstal. En dat is prima MAAR IK BEN AL DRIE JAAR STUDENT!! Ik ben bijna 21! En ik jat nooit! Echt belachelijk.
Haha ik had het op Twitter gezegd en nu krijg ik een tweet van de Albert Heijn: "Dat is niet de bedoeling, excuus. Kan je aangeven in welke AH winkel dit was?" Ja zeker, krijg ik nu ook een boodschappenpakket tegen mijn geleden leed?
dmuts
Geplaatst: 19-03-14 16:07
hahahaha go ruth!
een boodschappenpakketje zou als student niet verkeerd zijn