Trouwens we kunnen ook 1 persoon waar je dan sws bij zit doen?
xLoki
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-11 19:27
Faya__ schreef:
Als iedereen dit ff invult voor euuuuuuuuhm morgen avond 20.00? Vera wil het liefst bij Laura en Michelle(de rest is ook goed hoor maar ff voor de indeling) Laura wil het liefst bij Michelle wil het liefst bij Elise wil het liefst bij Caroline wil het liefst bij Marieke
kies er 1, en dan kiest die weer de volgende, enzovoort
Faya__
Geplaatst: 09-05-11 19:28
xLoki schreef:
Faya__ schreef:
Als iedereen dit ff invult voor euuuuuuuuhm morgen avond 20.00? Vera wil het liefst bij Laura en Michelle(de rest is ook goed hoor maar ff voor de indeling) Laura wil het liefst bij Michelle wil het liefst bij Elise wil het liefst bij Caroline wil het liefst bij Marieke
Ben morgen heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dag vrij Klasgenoten moeten eigenlijk allemaal wel naar school ik moest eigenlijk 2e ook maar dat is informatica, hele relaxde/flexibele leraar, dus ik ging naar die man ja kan ik niet woensdag ff informatica maken. euuuuuuuh waarom. Ja dan ben ik de hele dag vrij en anders moet ik 2 uur fietsen voor 1 uur les. OOOOOOOOOOOOOOOOOH prima Wrs als ik had gevraagd of ik helemaal niet hoefde had ik ook wel ja gezegd
En dit is Robin met haar paard (ga dus ook naar de paardenweek)
Hij heet Charmed One en is net 4, we zijn L1 met 3 winstpunten en hij kan al een klein kruisje springen Zal niet veel in dit topic zijn, maar dacht stel me even voor.