Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 4!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evelijn

Re: Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 4!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:25

Tja vaker rijden :) als jullie dan m'n salaris betalen ;) of zorgen dat die lln eens wat aardiger deden tegen invallers :P

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:26

kan me eigen salaris amper betalen :P en die lln gewoon slaan }> :+

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:32

ja om 14.00 :)

haha ik heb zelf niet eens een inkomen, dus dat gaat niet lukken :P
of een verzorger zoeken, maarja dan moet je wel net even iemand vinden die je vertrouwd met je paardje enzo..

FeeKoolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 00:13

vandaag bij het fjordenpaard was echt geweldig, het weer was echt al heeerlijk! en weer leuk gereden! we kwamen aan en henk zegt; pak maar wat jullie leuk vinden hahaha.
dus ik ging op doenja(leuk detail ik heb dit weekend op dunya en desie aka doenja en daisy gereden haha), rianne op only, demi weer op mandy, yanna weer op karinka, elise op sammy en denise op dingo.
we hadden niet echt voorop paarden, alleen mandy, maar was echt weer een top ritje!
fjordenpaardloooooveee hahaa xxx

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 07:34

Evelijn schreef:
Jammer Kim... maar Smurf moet natuurlijk wel erg wennen aan hoe alles gaat. Hopelijk is ze de volgende keer rustiger.

Ja ze moest natuurlijk ook wel wennen was ook de eerste keer dat ze ooit op zo'n terrein is geweest! Maar het rijden zelf ging echt super, paden waren wel een stuk zwaarder dan hier masar had ze geen last van, benen waren ook niet dik geworden of zo en toen ik haar thuis weer in de bak zette gelijk rennen en gek doen :+
En we hebben heel wat tips gekregen waar we aan gaan oefenen, dus ook mee naar onbekende tereinen. Volgende week kon ik ook wel ergens mee, dus ook wel leuk!
En water oefenen, ze schoot er steeds vandoor als ik water of haar hals gooide ;p Wlel geoefend maar dat was toen we stilstonden nu ging het rijdend...

Maarja we hebben wel een hele leuke dag gehad en heel wat ervaringen opgedaan. En een hele leuke sfeer ! Veel leuker dan bij dressuurwedstrijden naar mijn mening.. Ze wilde bij de P/A namenlijk de trailer niet op, komt er een man aan met ze busje, o ik zet me bus er wel even naast als een soort muur _/-\o_ dus toen stapte ze er zo op. En op het hoofdterreinm toen we naar uis gingen deden we een pging en weer niet dus kwam direct iemand met twee lijnen aanlopen om de pony erop te krijgen, echt super!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:05

dat is leuk kim!
ja op dressuur wedstrijden vind ik t ook altijd zo raar, niemand helpt elkaar enzo..
bij springen is het al wel iets beter maar ook nogsteeds niet dat als iemand ziet dat er iets is dat hij/zij even komt helpen..
of als je dan wel wilt helpen is het meteen bemoei je er niet mee enzo.. nouja dan ga je ook niet meer helpen.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 09:17

Jammer kim, maar je hebt zelf al heel wat ervaring op gedaan en smurf ook. dat is het belangrijkste!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 09:51

@ Kim: he jammer, maar volgende keer beter, voor Smurf is het ook nog nieuw allemaal :)

Pfff heb echt sinds zaterdag last van mn schouder. Moest op Nuts rijdne en ze was zoals altijd erg voorwaarts, ik wilde haar dus rustig laten draevn en probeerde dat in eerste instantie op zit en stem, waar ze dwars doorheen rende :+

Dus ik dacht ik doe een ophouding net op he tmoment dat ik dat deed trok zij haar hoofd naa rbeneden waarop mijn schouder een flinke klap kreeg ;( spiertjes hebben echt een klap gehad..
ben wel blij dat het met rechts gebeurde want links is een keer uit de kom geweest en ik vermoed dat die zo weer uit de kom was gegaan want ze trok echt hard...
Geen Nuts meer voor mij, we matchen echt gewoon niet..

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 13:58

Dat is ook niet fijn suus! Dat is echt heel vervelend, heb je ook van die steken? Zit het trouwesn echt vast of gewoon last van?

Ja idd ze heeft wel heel wat meegemaakt en gezien gisteren, maar ze leert snel, op de nakeuring kon ze rustig staan en stond ze een beetje te soezen in het zonnetje ! Maar volgende keer ga ik gewoon met bit in naar de voorkeuring heb ik iets meer te zeggen...

Ik ga aankomend weekend volgens mij ook naar marum of naar een met smurf, ook weer vreemd terrein en dan eens kijken wat ze doet..

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 14:13

Ja het is voor haar ook allemaal nieuw en al die nieuwe indrukken enzo. Is alleen maar goed als je dat vaker gaat doen dan gaat het vast steeds beter.
Straks ga ik naar stal maar Jet heeft haar been opengehaald gisteren omdat ze schrok toen ze voor de kar stond. Ik kijk wel hoe het er uit ziet. Anders gewoon rustig longeren en heel even er op voor de eerste keer. Wat rond stappen in dat bakje.
Ga fay denk ik ook maar even longeren met touwtjes dan leert ze wat beter haar rug gebruiken :)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 14:16

Veel plezier zo de zon schijnt nu net weer!

Zie net dat ik de enige was die op de P/A eruit moest om de hartslag, maar wel meer met kreupel of te laat aanbieden. Later hoorde ik nog van een dierenarts bij de nakeuring dat hij me door had laten rijden, dan niet voor de punten maar gewoon dat ik het nog wel had kunnen rijden en niet met de trailer terug..

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 14:40

Nou hier niet hoor :P ik vind het nog best fris haha

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 14:42

Ik vond het wel meevallen net, maar nu is het zonnetje ook weer weg dus nu wel meer denk ik ;p

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:14

@ kim: het zit gewoon echt vast, gelukkig kan mn vader heeel goed losmasseren (doet wel pijn helaas voor mij) dus moet wel goedkomen :)

Ik vond het koud vandaag, die zon deed het laten denken dat het lekker was maar ik vond het echt wel koud...

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:15

A das echt vervelend suus! Lekker warme douche en een beetje een harde straal wil ook goed helpen!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:05

L_bonsai_L schreef:
lekker in t zonnetje boekje zitten lezen :D
ben in vampire diaries begonnen :)

huh ben je weer gestopt met Awakened? Of was je nog in Burned bezig? :P
Ik lees nu de paardenfluisteraar, en ga zometeen de boeken van vampire academy bestellen...heb een engels site waar je de eerste 4 delen in een box kunt kopen voor heel goedkoop en zonder verzendkosten!! Dus dat ga ik maar even doen....en als blijkt dat ik de boeken toch niet leuk vind dan verkoop ik ze wel weer ofzo :P

Shoppen was wel geslaagd gister! Heb een bikini, een jurkje (rood met witte stippen hihi, hijs egt leuk!!), een korte broek, 2 paar schoenen (zomerschoenen en zwarte schoenen voor me werk) en een dvd! Had eig nog wel een korte broek en een jurkje gewilt maar niet meer kunnen vinden....dus binnenkort hier in N'gein nog maar ffies kijken.

Leuke paarden hadden jullie mee Fee!! Ik heb dr ook nu echt vet zin in!!!

Ik wilde vandaag ook Anne nog gaan rijden, had Zelana en Zodiac al gedaan, maar precies toen gingen ze bij de buren de voersilo vullen wat natuurlijk eng is....dus ik heb een heel gevecht met dr gehad en dus niet normaal kunnen rijden....morgen dus maar weer haar even doen....

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:06

Woow wat een verhaal :P En dan heb ik niet eens gereageerd op wat jullie allemaal gezegd hebben :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:16

Kijk deze bikini heb ik gekocht, alleen met een broekje zonder strikjes:
Afbeelding

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:18

ik heb burned uit, maar heb awakened nog niet, en vampire diaries had ik nog liggen, dus ben daar maar ik begonnen :P
koop awakened binnenkort wel even :)
heb jij vamipe diaries gelezen? ik vind m wel leuk :D
vampire academy wil ik ook nog allemaal lezen, maar eerst maar ff de andere boeken die ik nog wil lezen :P

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:18

leuk linda!!

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:19

X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:24

L_bonsai_L schreef:
ik heb burned uit, maar heb awakened nog niet, en vampire diaries had ik nog liggen, dus ben daar maar ik begonnen :P
koop awakened binnenkort wel even :)
heb jij vamipe diaries gelezen? ik vind m wel leuk :D
vampire academy wil ik ook nog allemaal lezen, maar eerst maar ff de andere boeken die ik nog wil lezen :P

Ja ik heb beide vampire diaries gelezen, vond ze idd ook erg leuk!!
Ik ga natuurlijk eind april op vakantie, dus ik moet even wat leesvoer kweken voor die week :P Haha, en met de vampire academy kan ik nog wel ff vooruit, dat zijn ook 6 delen :P

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:27

Minder Suus,
Leuke bikini linda :)
Ik heb halster af :D en bekappen afgerond.
Deze week relaxte week:
vandaag 1tot 4
morgen half 9 tot 12( denk wel eerder klaar)
woensdag FP :D
donderdag: half 8 op stal 8u op desire zitten en bos in 11 u klasgenootje station ophalen samen Rajah doen dan na mijn huis film uitzoeken dan weer na barneveld endaar eten klote en slapen
vrijdag half 10 toets en dan half 11 nog een toets :)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:28

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:52

Dat topic had je al gepost toch simoon?? zijn leuke foto's hoor :)