Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha!
0Whisper0 schreef:Kendera schreef:ik heb gisteravond een drankje gedaan in de stad, hahaha... phoeh, dat was lang geleden!
had ook best een paar pittige weken achter de rug, helemaal kapot dus... de 3 roseetjes sloegen er aardig in! vanavond maar optijd naar bed
Hihi niks meer gewend he, dan krijg je dat
Nee grapje hoor, wanneer gaan wij nou is een keer op stap?

Hij zat in het grote aquarium van steef z'n ma, omdat krabbetjes blijkbaar 's nachts op slapende vissen jagen. En laat ik nou 4 visjes hebben die echt op de grond gaan liggen slapen... Maar de grote vissen is ma d'r aqua zieken hem gigantisch dus hij zit al 2 dagen onder een baksteen
Daarbij komt nog dat die ellendebeesten ook op het droge willen.. Dus we hebben gisteren bij iemand een 2e hands aquarium opgehaald en voor iets meer dan de helft gevuld met water. Groot stuk hout erin wat we nog hadden liggen van een oud aquarium
berg gemaakt van zand, stenen erop.. nu heeft hij 2 plekken waar hij boven water kan gaan zitten 'zonnen'. Vanavond zetten we hem over. Wel sneu want hij zit helemaal alleen.. maar wie weet krijgt 'ie er wel een krabbenvriendinnetje bij. 

Kendera schreef:nou inderdaad, na 1 wijntje begon ik al te tollen... hahaha
stappen lijkt me leuk, roep een datum zou ik zeggen!
hoe was je wintersport?? wij gaan zondag.. joepieeee!!
Melis, gefeliciteerd!!