Vandaag voor het eerst bij een eventingwedstrijd gaan kijken. Jeanette heeft echt een superrit gereden. Wij hebben heerlijk de hele middag in de zon gezeten. Vanavond bij een wokrestaurant gegeten. Zo lekker slapen
Ja minco was ook vrij. Dus we hadden een hotelletje geboekt. En renswoude was opweg daar naar toe. Jij weer lekker wandelen met levi vandaag? Waar ga je vanavond buitenritje maken? Jammer dat er niet zo veel zon is. Hier tenminste nog niet
Ga je strandrit maken kaar? Wel lekker dicht bij sgravenzande. Zijn jullie toch als eens eerder geweest? Met wie ga je? Wij hebben net een uurtje in het bos gewandeld. Wat zou het lekker zijn als je zo'n bos dicht bij stal had.
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-13 12:21
We gaan met z'n 13en Amanda, Arianne, Inge, Jeannette, Karin, Lisa, Melissa, Milena, Nikki, Louise, Anoushka (vriendin van Arianne), Stefanie en ik. bij Noordland inderdaad weer.
oh dat klinkt leuk!! Bij noordland heb ik mijn enige twee winstpunten met fi gereden in de B hahaha. Veel plezier!! Wat een mooie foto's trouwens van Society en Zion!
Lekkere grote groep. Dan zullen er geen andere mensen bijkomen denk ik. Veel plezier. Is noordland een leuke manege om buitenrit te maken? Ben er nog nooit geweest.
Ja zag het ook net. Laat je ff weten hoe het is? Hoop dat het mee valt. Hebben jullie nog wel beetje leuke rit gehad of was je net onderweg toen het gebeurde?
O o o wat een Buitenrit. Stuk gereden, leuk allemaal. Paarden ineens allemaal heel druk, er wordt geslagen, gebokt, enz. Joyce getrapt tegen der been. Allemaal weer stilstaan, daarna volte blijven stappen want d'r was een auto onderweg voor Joyce. Meiden huilen, durfde niet meer. Paard nog losgeschoten. Paarden gewisseld, 1 pony terug gelopen naar stal met iemand en meisje die niet meer durfde. Daarna weer verder gegaan. Stappen rustig. Eenmaal tijdje verder iedereen weer bedaard. Toch nog lekker 2 x gegaloppeerd over het strand. Was de bedoeling een hand galopje hihi maar dat lukte niet . Daarna was alles weer rustig. Joyce zit nu op de 1e hulp, moet onder de röntgen . Verder weet ik nog niks
Jeetje wat een drama zeg Kaar, fijn wel dat jullie nog een fijn ritje hebben gemaakt uiteindelijk. Hoop voor Joyce dat het meevalt, lijkt me flink pijnlijk zo'n trap!
Scheenbeen is gebroken . Ze zijn nog aan het overleggen of ze daar moet blijven om ook te opereren. Of dat ze met gips naar huis mag en later terug moet voor operatie
Ja pff, moet er niet aan denken zeg! Joyce een virtuele knuffel voor jou Hoop dat de pijn spoedig verdwijnt, al zal dat voorlopig nog wel even tegenvallen