Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, oja en toen wist ze t opeens weer 
Jetta schreef:Hihi, Stormpje was wat ondeugend vandaag, we kwamen een ander paard tegen van stal en toen ging ie een beetje springen.....en toen ging dat paard ook nog eens de andere kant op, weer gek doen en ja, wij moesten ook terug dus dan doe je weer een vreugdesprongetje....dus de mama bleef heel rustig en zei: stoute poonie! Hij bleef wel dicht bij me, hij schrok van zichzelf....en dacht: zou ik ook van die schaapjes schrikken? Maar dat mocht niet van mama, flauw hoor! En zo kwamen we weer veilig thuis en mama zong een liedje, dat vindt Storm fijn en in de stal zei ze: brave poonie. Lekkere hapjes en klopjes en een poetsbeurt. Ook braaf voetjes gegeven, maar achtervoetjes optillen is toch onzin, mama maakt ze maar schoon als ik op rust sta.....Mooi niet, zei mama. Voetje geven, en ze gaf Storm een duw en pakte snel zijn dikke achterpoot beet. hihi, met schone pootjes naar bed!
Mallow schreef:hahah storm lijkt me zo'n leuk beest, zoals je m omschrijft!!
Ik denk dat ik ook zomaar verliefd op m zou kunnen worden jet
Cloofje is opnieuw in de opvoeding gezet. Het ene moment gaat het zo goed, maar vandaag wilde ik doodsimpel dr hoefjes uitkrabben.. Maar ze wist OPEEEENS niet meer hoe het werkte. Ik ben me een partij boos geworden, oja en toen wist ze t opeens weer
Heb echt het idee dat ze zo nergens meer plezier aan beleefd..
Mallow schreef:Omdat ze overal dwars in is.. Ze zoekt bij alles een uitweg niets te hoeven doen..
Ik weet dat t puberen is, omdat ze alles met een glimlach van oor tot oor doet, maar het geeft toch wel twijfels..
) maar je moet je gevoel niet vergeten

(en ik zal niet de enige zijn die dr voor je is denk ik
)
hahaha
ff weg 
(wil met valentijnsdag
)
en dan bedenken dat we in januari alweer 6 jaar samen zijn.. phoe phoe wat gaat de tijd hard

allemaal vrolijke spulletjesss 

vanmiddag komt de tandarts voor lay en een heleboel andere

Marlis schreef:Iedereen heeft zo te lezen leuke dingen gepland zijn voor de komende tijd, leuk
Peep haar dracht gaat echt snel joh, nog 161 dagen tot de uitgerekende datum (5 februari). Maar stiekem hoop ik dat het kindje eerder komt op 29 maart, leuk op me verjaardag dan heb ik een super vrjaardagscadeau. haha.
AnitaJoeri schreef:Marlis schreef:Iedereen heeft zo te lezen leuke dingen gepland zijn voor de komende tijd, leuk
Peep haar dracht gaat echt snel joh, nog 161 dagen tot de uitgerekende datum (5 februari). Maar stiekem hoop ik dat het kindje eerder komt op 29 maart, leuk op me verjaardag dan heb ik een super vrjaardagscadeau. haha.
29 maart is een maand later dan 5 februari haha, en niet eerder.zit je nu al te zuipen haha