[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 20:11

6

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 20:11

pfffffffffff ;)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 20:14

Morgen waarschijnlijk de hersthoornolie & antiklit binnen.
Kreeg net een mail van de paardendrogist dat mijn bestelling vandaag verzonden is dus met goed geluk is het er morgen :)
Dat wordt dan savonds der manen ontklitten, vlechten en insprayen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 20:51

Hihi, Stormpje was wat ondeugend vandaag, we kwamen een ander paard tegen van stal en toen ging ie een beetje springen.....en toen ging dat paard ook nog eens de andere kant op, weer gek doen en ja, wij moesten ook terug dus dan doe je weer een vreugdesprongetje....dus de mama bleef heel rustig en zei: stoute poonie! Hij bleef wel dicht bij me, hij schrok van zichzelf....en dacht: zou ik ook van die schaapjes schrikken? Maar dat mocht niet van mama, flauw hoor! En zo kwamen we weer veilig thuis en mama zong een liedje, dat vindt Storm fijn en in de stal zei ze: brave poonie. Lekkere hapjes en klopjes en een poetsbeurt. Ook braaf voetjes gegeven, maar achtervoetjes optillen is toch onzin, mama maakt ze maar schoon als ik op rust sta.....Mooi niet, zei mama. Voetje geven, en ze gaf Storm een duw en pakte snel zijn dikke achterpoot beet. hihi, met schone pootjes naar bed!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 20:57

hahah storm lijkt me zo'n leuk beest, zoals je m omschrijft!!
Ik denk dat ik ook zomaar verliefd op m zou kunnen worden jet :P

Cloofje is opnieuw in de opvoeding gezet. Het ene moment gaat het zo goed, maar vandaag wilde ik doodsimpel dr hoefjes uitkrabben.. Maar ze wist OPEEEENS niet meer hoe het werkte. Ik ben me een partij boos geworden :o, oja en toen wist ze t opeens weer :D
Heb echt het idee dat ze zo nergens meer plezier aan beleefd..

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 21:20

Jetta schreef:
Hihi, Stormpje was wat ondeugend vandaag, we kwamen een ander paard tegen van stal en toen ging ie een beetje springen.....en toen ging dat paard ook nog eens de andere kant op, weer gek doen en ja, wij moesten ook terug dus dan doe je weer een vreugdesprongetje....dus de mama bleef heel rustig en zei: stoute poonie! Hij bleef wel dicht bij me, hij schrok van zichzelf....en dacht: zou ik ook van die schaapjes schrikken? Maar dat mocht niet van mama, flauw hoor! En zo kwamen we weer veilig thuis en mama zong een liedje, dat vindt Storm fijn en in de stal zei ze: brave poonie. Lekkere hapjes en klopjes en een poetsbeurt. Ook braaf voetjes gegeven, maar achtervoetjes optillen is toch onzin, mama maakt ze maar schoon als ik op rust sta.....Mooi niet, zei mama. Voetje geven, en ze gaf Storm een duw en pakte snel zijn dikke achterpoot beet. hihi, met schone pootjes naar bed!

rustig aan met die peuter hoor haha.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:07

Mallow schreef:
hahah storm lijkt me zo'n leuk beest, zoals je m omschrijft!!
Ik denk dat ik ook zomaar verliefd op m zou kunnen worden jet :P

Cloofje is opnieuw in de opvoeding gezet. Het ene moment gaat het zo goed, maar vandaag wilde ik doodsimpel dr hoefjes uitkrabben.. Maar ze wist OPEEEENS niet meer hoe het werkte. Ik ben me een partij boos geworden :o, oja en toen wist ze t opeens weer :D
Heb echt het idee dat ze zo nergens meer plezier aan beleefd..

hoezo nergens meer plezier aan beleefd ??
ze gaat gewoon beetje puberen ? dwars zitten ? ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:08

khou van de storm verhaaltjes!! :D

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:09

Omdat ze overal dwars in is.. Ze zoekt bij alles een uitweg niets te hoeven doen..
Ik weet dat t puberen is, omdat ze alles met een glimlach van oor tot oor doet, maar het geeft toch wel twijfels..

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:18

Mallow schreef:
Omdat ze overal dwars in is.. Ze zoekt bij alles een uitweg niets te hoeven doen..
Ik weet dat t puberen is, omdat ze alles met een glimlach van oor tot oor doet, maar het geeft toch wel twijfels..

Puberen is prima (Ik zat aardig in de knoop met mezelf tijdens de puberteit := ) maar je moet je gevoel niet vergeten :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:30

nee joh gekkie ;)
Is iets waar je overheen moet, je moet het overwinnen ;)
komt heus wel goed ;)
kijk naar amber.. wereld van verschil nu !! (mag het niet te hard roepen)
maar met hem heb ik wat meegemaakt zeg.. kon streng zijn wat ik wou.. hij stak nog net zn tong niet uit en riep : neh neh neh ne :P
komt allemaal goed wijffie.. be strong en als je hulp nodig heb ben ik dr voor je ;) (en ik zal niet de enige zijn die dr voor je is denk ik ;))
is moeilijk hoor, baby's opvoeden en alles aanleren ;)
zeker als ze weten wat je wilt en dan willen hun t niet..
Laatst bijgewerkt door amber2202 op 25-10-10 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:32

kgaat mn bedje in..
wou eigenlijk gelijk na school al naar bed maarja, dat werkt natuurlijk niet..
als je wat wil lukt t nooit :P hahaha
nouja bijna nooit..
want kwou laatste week van december lekker weg met mn mannetje..
en dat staat geboekt ! :D
4 dgn van der valk assen.. heerlijk :D ff weg :D
en we hebben nog een bonnetje voor manchester :D (wil met valentijnsdag :P)
heeeerlijke vooruitzichten :D en dan bedenken dat we in januari alweer 6 jaar samen zijn.. phoe phoe wat gaat de tijd hard ;)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:47

morge, lekkr he die pubers, tank doet het gelukkig even rustig aan met de puberteit behalve met in de bak rijden dan is hij heel stout haha

nou lekkr gewerkt peentjes met vis op en daarna nagels van een vriendin gedaan en effe gelijk dagje sauna in valkenburg met 2 nachtjes geboekt in november is daar gelijk kerstmarkt dus 1 dag kerstmarkt 1 dag sauna en 1 dag shoppen in maastricht heb er zin in :D

Ben nu wel gaar zo naar bedje morge weer drukke dag op me werk :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:59

ooh wat leuk aman !!
Kben ook in valkenburg kerstmarkt geweest en kerstmarkt maastricht is ook leuk !! ;) allemaal vrolijke spulletjesss :D
alvast heel veel plezier !! ;)
kga nu slape :P
toedelssssssss

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 07:52

Niet verliefd worden op Storm!!! Hij is van mij!
ja Anietje, we doen rustig aan! Hij is nog maar een peuterpoonie!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 09:06

guten morgen
nog prachtig zonnetje,wel koud,heeft bietje gevroren en nu is het 1 graad,tjonge.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 11:27

nou aniet, jij denkt vast ik tel snel alle pagina's af, des te eerder een nieuw topic... ;)

morning.. Voel me belabberd :( vanmiddag komt de tandarts voor lay en een heleboel andere :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 11:46

Iedereen heeft zo te lezen leuke dingen gepland zijn voor de komende tijd, leuk :D

Peep haar dracht gaat echt snel joh, nog 161 dagen tot de uitgerekende datum (5 april). Maar stiekem hoop ik dat het kindje eerder komt op 29 maart, leuk op me verjaardag dan heb ik een super vrjaardagscadeau. haha. :D
Laatst bijgewerkt door Marlis op 26-10-10 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 11:47

soms wil ik wat te snel hè Kay.
beterschap.

nou raapte wat van de grond op kom omhoog,zit de deurkruk vol in mijn hoofd,au,au.bloedde ook nog,maar valt verder mee denk ik.Bloed nu tenminste niet meer,heb alleen bietje pijn nu.

Joepi ff fijn gelongeerd en vanmiddag komt er weer een verzorgmeisje voor Aiko.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 11:49

Dat doet idd wel pijn volgens mij ja, shciet niet op. ;)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 11:50

Marlis schreef:
Iedereen heeft zo te lezen leuke dingen gepland zijn voor de komende tijd, leuk :D

Peep haar dracht gaat echt snel joh, nog 161 dagen tot de uitgerekende datum (5 februari). Maar stiekem hoop ik dat het kindje eerder komt op 29 maart, leuk op me verjaardag dan heb ik een super vrjaardagscadeau. haha. :D

29 maart is een maand later dan 5 februari haha, en niet eerder.zit je nu al te zuipen haha

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 11:50

AnitaJoeri schreef:
Marlis schreef:

Peep haar dracht gaat echt snel joh, nog 161 dagen tot de uitgerekende datum (5 februari). Maar stiekem hoop ik dat het kindje eerder komt op 29 maart, leuk op me verjaardag dan heb ik een super vrjaardagscadeau. haha. :D

29 maart is een maand later dan 5 februari haha, en niet eerder.zit je nu al te zuipen haha

sorry moest 5 april zijn haha. Hoe ik nou weer bij februari kom./

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 11:51

of zit ik soms al te zuipen en lees ik dat verkeert hihi

AnitaJoeri

[/quote]
29 maart is een maand later dan 5 februari haha, en niet eerder.zit je nu al te zuipen haha[/quote]
sorry moest 5 april zijn haha. Hoe ik nou weer bij februari kom./[/quote]
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Marlis

Nee je las het goed haha. Heb het even veranderd.