Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Morgen heb ik de echo..
Melanie_B schreef:Kirsten_D schreef:Het zit je op paardengebied even niet mee! Maar waarom hebben ze hem verkocht dan?
Wel fijn dat je wat overhoudt om te rijden..Moet flink afkicken zijn, als je soms wel 4 paarden rijdt!
De eigenaresse durfde er niet meer op, aangezien hij toch nog wel wat streken heeft..
En dit paard is/was officieel van haar. En ze kan geen paard voor mij alleen houden (wat ze al
2 jaar lang heeft gedaan..,) dat is geen doen. Daarom moet deze verkocht worden. Ze wilt een paard hebben waar zij op durft, en ook alleen mee naar buiten durft etc. Dus ze zal een braaf paard waarschijnlijk er voor terug kopen, en W wou een jong paard gaan kopen. Maarja, eerst maar is dit allemaal afwachten..
Ja het zal wel even 'afkicken' worden.. maar opzich, het is niet anders nu..
Ik duim elke dag als ik bij mn lieve Wonderboy ben, dat hij weer beter wordt...
Rando, ga ik nog ff lekker van genieten.. woensdag nog een keer laatste les met hem..
Schimmeltje ga ik dan wat meer op proberen te pakken.. en wellicht mee naar de les..
en dan misschien bij me broer nog op stal eentje rijden..
en die ene merrie waar ik het toen over had, die veulen had, die kan ik binnenkort wel gaan
oppakken denk ik.. zijn die al weer paar weekjes aan het longeren en dergelijke..
maar tis zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar klote
Melanie_B schreef:Wat een gek paard Kirsten!
Daan, echt fijn voor je dat het zo goed gaat met Roos
Noor, succes!!
Gisteren Charmette weer gereden, wat gaat ze het goehoeddd doen!!
Echt abnormaal! Vendee & Rando liepen ook heerlijk
Vanmiddag ga ik even een paard bij mn broer op stal proberen.