Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ladyisabelle schreef:CONGRAATS JILL!
SAMSHIEEEEELD IS ER!
Ik vanmiddag in brievenbus kijken, was er dus zo'n brief van Divoza.
Omdat we Paco gingen ophalen en er toch langskwamen hebben we hem meteen gehaald
Hij is super mooi geworden, wel gouden steentjes ipv zilveren.
Dit staat ook mooi en had geen zin om weer 5 weken te wachten
Vandaag 1e proef weer dezelfde jury als vorige week, nu bagger proef gereden, had ik gewoon MEER punten![]()
![]()
Snap ik echt geen HOL van die vrouw![]()
Tussen de 2 proefjes weer even zweep gepakt en even weer op mij laten letten, proef ging lekker en had dan ook 218 en een 1e prijs!
Eindelijk eens boven de 210
Snoekiej schreef:Citaat:Goeiemiddag. Ik ben weer terug van de DA.
Vorstin heeft waarschijnlijk heel licht beginnende artrose, of in ieder geval een ontsteking in voet aan de voorkant net iets boven de hoef. De prognose is gelukkig beter dan het klinkt. Ze wordt maandag ingespoten, zodat de gewrichten rust krijgen en de ontsteking weg gaat. Dan moet ik een maand met haar stappen. Daarna mogen we weer heel licht opbouwen met pijnstillers, zodat ze wel haar lichaam durft te gebruiken. Ik ben blij dat het zo goed behandelbaar is en ze als het goed is over een maand of 2 weer goed moet zijn. De DA was iig heel positief. Maarja, het blijft klo.te natuurlijk. Als ik daarna maar van alle ellende af ben. Ik heb afgelopen jaar wel genoeg gedoe gehad (al zeg ik het zelf).
Ermelo met Vorstin gaat iig niet lukken. Daar baal ik wel echt enorm van. 2 Bokkers hebben me al een paard aangeboden, maar ik weet nog niet zo goed wat ik wil. Kan me echt niet voorstellen hoe een kamp op een ander/onbekend paard zal zijn.
Stormbaan lijkt me wel leuk trouwens!
Snoekiej schreef:ladyisabelle schreef:Ik ga dat volgens mij nooit overleven maar goed
Ik ook nietHeb aardig wat slaap nodig normaal gesproken
Ben zeker nog de oudste ook?