Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:xan schreef:Fijn te lezen Ate.
Heeft Lucy het ook leuk gevonden ? Vast wel.
ja lucy was in begin wel gespannen maar later ging het beter was alleen ff spannend ik loop met ate altijd door het water in de twiske en dan volgt de rest er achter aan izaak is dat niet gewend ging er wel in maar te veel aan de kant dus zakte weg in de blubber lucy is er af gestapt en heeft hem er weer uitgehaald is dan ook later via bruggetje gegaan hans liep net voor bij en zag lucy lopen en die zwaaide naar hans hans dacht he zijn ze aan het wandelen
meelen schreef:ATE schreef:
ja lucy was in begin wel gespannen maar later ging het beter was alleen ff spannend ik loop met ate altijd door het water in de twiske en dan volgt de rest er achter aan izaak is dat niet gewend ging er wel in maar te veel aan de kant dus zakte weg in de blubber lucy is er af gestapt en heeft hem er weer uitgehaald is dan ook later via bruggetje gegaan hans liep net voor bij en zag lucy lopen en die zwaaide naar hans hans dacht he zijn ze aan het wandelen
Maar ze heeft het wel erg leuk gevonden zei Hans.

ATE schreef:meelen schreef:Meelen heeft vanavond ook op haar manier gereden.......op Nado nog wel.hé?
Beetje stappen en wat draven, ging best aardig maar ik dorst niet in galop. Had ook geen cap op.
Daarna samen met Anke uitgestapt op de dijk.
lekker toch meelen
MiltonB schreef:op naar de strijk voordat de zon weer doorbreekt.
vanmiddag naar de tandarts hoeraaaa.
ik kom er drie keer in de week maar als ik dan zelf moet krijg ik toch altijd kriebels in mijn buik.