Ja erg leuk gehad!! Maar vind het belachelijk dat Stefanie met zo'n stomme discussie tegen jorine uitvalt, en de rest gewoon braaf aansluit bij stefanie d'r mening!... Niemand zat op wie ze wilde dan moet stefanie niet zo kinderachtig gaan zittendoen... belachelijk
Ja ik heb ook super gereden en vond het ook indd jammer dat groepje van stefanie al weg ging toen nog uit joyce der auto niemand er inzat ...dat zie je toch wel lijkt me maarja, moesten snel snel weg.... maarja was voor de rest wel erg leuk
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-09 20:37
Stef_Winston schreef:
DJoysDesignz schreef:
WAS SUPER DAMES!!!!!! alleen jammer dat steef dr groepje weg ging zonder ons....
Ja wij reden al weg, toen was het zo; o wacht we vergeten hun maar hun hebben toch een tomtom
Heeel raar... samen uit samen thuis... maar ja
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-09 20:38
Eevj schreef:
leuk leuk Volgende keer ga ik mee hor! Maar dan gewoon op mijn eigen paardje
was echt leuk heb zelfs nog tijdens de galop gefilmd hahahahha dat zien jullie binnenkort
jaa was het zand niet erg zwaar ? Ik ging vandaag met mallow naar het delfse hout samen met een vriendin (shanti en papilon ) HEB ZOO HEERLIJK GEREDEN Ook bejaarden slalom gedaan
hahahaha ja je ziet alles op en neer gaan wel leuk want je ziet Alex z'n hoofd op en neer gaan en aan de rest zie je pas dat we galopeerden
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-09 20:42
Eevj schreef:
jaa was het zand niet erg zwaar ? Ik ging vandaag met mallow naar het delfse hout samen met een vriendin (shanti en papilon ) HEB ZOO HEERLIJK GEREDEN Ook bejaarden slalom gedaan
Ja zand was wel zwaar , daarom hebben we niet rengalopje gedaan.. maar rustig gegaloppeerd