Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:je kan er gewoon niets aan veranderen, het manegepaarden leventje.. zo slecht vind ik niet dat ze het hebben hoor
ze staan ELKE maar dan ook ELKE dag heeeerlijk in de wei met z'n allen !echt GEWELDIG voor die paarden !
ze krijgen goed voer, worden goed verzorgd en ze vinden het heus allemaal niet leuk in de lessen hoor, ik bedoel kijk naar berlingo, als die bij een beginnertje gewoon rustig de andere kant op gaat dan het meisje wil, en maar z'n oortjes naar voren houden, dat vind ik echt geweldig, dat paard heeft er echt lol in om dat ukkie gewoon te pesten
ik vind dat gewoon echt een mooi gezicht, zo zie je dat een paard toch lol heeft in zijn werk
het gaat niet om het sociale leven van hun, maar hoe ze behandeld worden. dat veel problemen genegeerd worden , die er wel zijn. manegepaarden zouden eigenlijk nét zoals pensionpaarden moeten worden behandeld. Er MAG gewoon geeeen verschil in zijn, klaar, het is net alsof je de ene hond goed behandeld, schoon maakt als die vies is, fysio, osteo, of wat dan ook laat komen als die zich niet goed en stijf loopt, en de andere hond links laat liggen alsof het een stuk afval is en als een hoopje strond behandeld en wacht totdat die dood gaat.

Maar als jij er zo mee zit, stap dan naar Frans?
Melanie_B schreef:Jaa precies! Meiden weekend! Kunnen jullie niet mee naar Remco?

Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Jaa precies! Meiden weekend! Kunnen jullie niet mee naar Remco?
Dat had ik wel gewilt!
Maar we hebben HE he...
En Remco houdt er niet zo van als vreemde bij hem blijven slapen
En ook niet omdat zijn huis in de stal ligt zeg maar...
[/quote]
Pebbs schreef:ik hou hierover op, want je kan hier eeeeuwig over doorgaan kirsten, je weet wat ik al eerder over zoiets tegen je heb gezegd, en dat ben je nu precies weer aan het doen...........
. Fleck vind ik ook echt lelijk gebouwd.Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:ik hou hierover op, want je kan hier eeeeuwig over doorgaan kirsten, je weet wat ik al eerder over zoiets tegen je heb gezegd, en dat ben je nu precies weer aan het doen...........
jaaa sorry hoor, maar als jullie zo snel praten, kan ik moeilijk bijblijven als ik daar op moet reageren. dus vind je het een beetje gek dat als jullie al verder zijn, ik nog moet praten erover.
Yaraa schreef:Yup, ben het met jullie eens, iedere manege heeft zo z'n
voor en nadelen...
't is jammer dat er niet zo'n manege als stal 't reelaer in
Almere is, ik vind dat echt zo'n goede manege!! Zo zou het
echt bij alle maneges moeten gaan, die paarden daar zijn
heel leuk en hebben er allemaal de lol in, ze worden allemaal
echt supergoed verzorgd, lekker de wei in enzo! echt top daar!
ennee ik vindt tuigers echt ontzettend lelijke paarden!!! Maar
dat is mijn mening.... Fleck vind ik ook echt lelijk gebouwd.
Maar Zingaro is wel echt een superleuk paardje!!

Melanie_B schreef:
Heb ik érgens een teken gegeven dat ik niet mee wil.....?
Iriis_ schreef:Naar mijn idee goed verwoord Kirsten
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:
Heb ik érgens een teken gegeven dat ik niet mee wil.....?
neee , maar de reden een beetje dat ik zo doe, is dat ik het beetje stom vind (niet jaloers of wat dan ook, echt niet) dat jullie van mij verwachten dat jullie kunnen meeliften, maar me niet uitnodigen voor een gezellig meidenavondje, aangezien we daarna met ze drieeen op stap gaan. niet dat dat niet mag ofzo, maar ik voel me een beetje buitengesloten. ik weet dat het niet zo bedoeld is, maar zo voelt het wel. en nee ik wil niet hoeven smeken om mee te gaan en als jullie de volgende keer iets leuks samen willen doen, mij moeten uitnodigen omdat ik anders ga 'zeiken'. maar het lijkt net of ik er niet bij hoor en jullie altijd al met ze tweeen zijn geweest. alsof ik het vijfde wiel aan de wagen ben.
en vaak als ik me mening zeg, dan lijkt het alsof het niet gerespecteerd word, alsof mijn mening niet goed is. en als ik dat dan probeer te zeggen, worden jullie 'boos' of geïrriteerd omdat ik zit door te drammen. maar in feite is dat helemaal niet zoo, ik verdedig alleen me mening. niet altijd natuurlijk, maar wel het grootste gedeelte. soms kan ik natuurlijk wle echt vervelend zijn en echt stoppen ermee, dat wel.
En ik weet niet of dat zoo is, maar als jullie wat dwars zit over mij of iets opkroppen wat er gebeurd is ofzo, dan moet je het gewoon zeggen, want ik zit vaak maar te raden waar iets over gaat. en vaak als ik dan mijn probleem uitleg word het niet zo serieus genomen. Terwijl we vriendinnen zijn en eigenlijk alles met elkaar kunnen bespreken, zonder dat dat een probleem word.
dit was een beetje wat ik opkropte en wat eruit moest, het is niet aanvallend bedoeld, dat echt niet , maar zo voeld het gewoon, niet dat het echt zooo is . maar zo voelt het alleen.
En dit keer is het Noortje. Maar hoevaak zijn jullie wel niet dingen gaan doen met z'n 2e? Vaak zat, en zo hoort het toch ook...? We zijn vriendinnen met z'n 3e, maar dat betekend niet dat álles met z'n 3 hoeft?
Iriis_ schreef:Nee, als je vriendinnen bent met zijn 3en hoef je niet alles met zijn 3en te doen, maar je geeft net zelf ook aan dat je het niet leuk vind als Noortje en Kirsten samen steeds dingen doen..
Verbeter de wereld, begin bij jezelf

Melanie_B schreef:Wij verwachten helemaal niet dat wij met je mee kunnen rijden.
Zouden het uiteraard wel op prijs stellen. Maar ik heb geen f*cking vervoer...?! En jij en Noor wel, en dan lijkt het mij logisch dat jullie dan in aanraking komen daarvoor. Mijn vader kunnen we momenteel niet op rekenen want daar heb ik ruzie mee.
En over dat meidenweekendje gebeuren; Als mijn moeder dan weg gaat wilt ze gewoon iemand in huis hebben omdat ze mij niet alleen wilt laten.En dit keer is het Noortje. Maar hoevaak zijn jullie wel niet dingen gaan doen met z'n 2e? Vaak zat, en zo hoort het toch ook...? We zijn vriendinnen met z'n 3e, maar dat betekend niet dat álles met z'n 3 hoeft?
Jou mening wordt wel gerespecteerd maar we verschillen en denken er nou eenmaal anders over...
En ik ben nu niet boos op je, maar als ik eerlijk ben zit een reactie van jou van gisteren mij wel dwars; vond het een beetje een aparte opmerking..
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Wij verwachten helemaal niet dat wij met je mee kunnen rijden.
Zouden het uiteraard wel op prijs stellen. Maar ik heb geen f*cking vervoer...?! En jij en Noor wel, en dan lijkt het mij logisch dat jullie dan in aanraking komen daarvoor. Mijn vader kunnen we momenteel niet op rekenen want daar heb ik ruzie mee.
En over dat meidenweekendje gebeuren; Als mijn moeder dan weg gaat wilt ze gewoon iemand in huis hebben omdat ze mij niet alleen wilt laten.En dit keer is het Noortje. Maar hoevaak zijn jullie wel niet dingen gaan doen met z'n 2e? Vaak zat, en zo hoort het toch ook...? We zijn vriendinnen met z'n 3e, maar dat betekend niet dat álles met z'n 3 hoeft?
Jou mening wordt wel gerespecteerd maar we verschillen en denken er nou eenmaal anders over...
En ik ben nu niet boos op je, maar als ik eerlijk ben zit een reactie van jou van gisteren mij wel dwars; vond het een beetje een aparte opmerking..
Welke reactie? waarom zeg je het niet meteen, in plaats van het achteraf te zeggen en er zo over te denken?
Over het vervoer ging het ook niet om. ik vond het gewoon jammer dat er zo over werd gedaan, aangezien we daarnaa gezellig met ze drieeen weg gingen. daar ging het mij alleen om. niet buitenom het weekend, dat maakt me niet echt niet uit. het ging meer om dit weekend gewoon.
hoo je snapt niet echt hoe ik bedoel. laat maar..
En gaan we eindelijk lekker eten!