Vandaag hertentamen gemaakt, ging beter dan de eerste keer dat ik het maakte. Denk dus dat ik het wel gehaald heb

Morgen weer lekker naar huis, weekend!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vandaag was het hier ook eindelijk weer een keer 10 graden..

).. Hebben we allebei even goed kunnen verdienen
Spaarpotje gemaakt en dan wordt het vast een last minute ofzo naar een lekker warm land! 
Rytm schreef:Vakanties. Ooh zo lekker! Wij gaan sowieso een last-minute boeken ergens in september/oktober.
Vanmiddag alweer een hondje verloren hier...
Chipie had een trap gekregen van een paard en verbrijzelde schedel, kon niets meer aan gedaan worden.
Ik schrok me werkelijk lam. Stond met iemand te praten toen ik Chippie neervallen in m'n ooghoek. Die had dus die trap gehad en was naar binnengelopen en daar knock out gegaan. Bloeden uit d'r neus en mond.. Dachten eerst dat ze doodgevallen was maar toen begon ze ineens te schokken en de snakken naar adem dus zijn we snel naar de dierenarts gereden. Aan de beademing en allerlei spuiten erin maar op de foto's bleek toch dat het niet meer te doen was.
Bah.. was echt een lieve hond...
Arme Chippie!
Hoezo alweer een hondje?

. Overigens, het schijnt dat het heel goed is om te leren in blokken van 3x 45 minuten. Dat is 45 minuten leren, dan een kwartier pauze en dat dan 3x. Na 3x neem je ongeveer een uurtje pauze en dan opnieuw.
. als ik eenmaal lekker bezig ben, ga ik ook gewoon door.

Haha Maaike! Balen, hopelijk doet ie t snel weer of moet je een heel nieuwe laptop??
Dat heb je nooit verteld (volgens mij). Jee Maaike, je was zo gek met dat beestje!!! Dat moet echt een klap zijn geweest