winnitou schreef:ATE schreef:
ja ze gaat wel door met rijden maar niet meer springen
En d'r moeder zat ook te kijken, die had het niet meer toen ze eraf viel...
nee en die vond het ook erg moeilijk om niets te zeggen omdat jij in de kantine stond
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:ATE schreef:
ja ze gaat wel door met rijden maar niet meer springen
En d'r moeder zat ook te kijken, die had het niet meer toen ze eraf viel...

LIQUITA schreef:@Winnitou, Incognito en _Sandra: Ik heb de videobanden bekeken en ik schaam me diep. Ik heb deze kür dus wel al een keer gereden, met Neelie. Nog wel op dezelfde plek als waar ik nu rij. We reden toen samen met Els, Miranda, Anke, Sandra, Nora en ik, met Cowboy hoeden en bordeau rode blouses. Toen ik de muziek hoorde kwam me het wel bekend voor, maar ik kon me helemaal niet meer herinneren dat ik deze kür gereden had....erg he!! Heb nog wel een ideetje opgedaan, maar dat horen jullie nog wel
.
... geen idee meer van.
)meelen schreef:Hoi ATE, leuk dat Francis zwanger is.
Wanneer moet het kindje ongeveer komen?

ATE schreef:meelen schreef:Hoi ATE, leuk dat Francis zwanger is.
Wanneer moet het kindje ongeveer komen?
als het goed gaat in mei ze is nu 3 maanden zwanger
Sasje_ schreef:Hey allemaal!
Hier maar weer eens een berichtje van mij!
De laatste tijd heb ik niet meer zoveel tijd voor bokt, van daar dat ik zo weinig post!
Ik weet niet, of jullie het al wisten, maar de manege pony Pukkie is nu ook verkocht.
Ik had 'm gister nodig voor 'n feestje en ineens werd ie weer afgezadeld, dus ik denk, wat is dit nou! Zegt ze, ja hij is van mij!
Haha, volgens mij keek ik heel raar!
Groetjes Saskia
Sasje_ schreef:Hahahaha....grappig, kan me voorstellen dat je raar stond te kijken.Hey allemaal!
Hier maar weer eens een berichtje van mij!
De laatste tijd heb ik niet meer zoveel tijd voor bokt, van daar dat ik zo weinig post!
Ik weet niet, of jullie het al wisten, maar de manege pony Pukkie is nu ook verkocht.
Ik had 'm gister nodig voor 'n feestje en ineens werd ie weer afgezadeld, dus ik denk, wat is dit nou! Zegt ze, ja hij is van mij!
Haha, volgens mij keek ik heel raar!
Groetjes Saskia
incognito schreef:Die blouse had Miranda geregeld. Volgens mij heb ik hem nog ergens, die CowBoy hoed heb ik in ieder geval nog wel.Ik heb wel banden gevonden, maar moet
eerst de video aansluiten (lees: Freek) voor ik kan kijken.
Was dat 2000, dat we de kur reden. Ik heb volgens mij die hoeden
nog op zolder liggen. Bordeau rode blouse... geen idee meer van.
We reden in 1999 met zwarte zonnebrillen.![]()
Ik ga 1999 en 2000 even op dvd proberen te zetten ( weer frek)
Neem ik die zondag mee. Anke wil jij zondag je laptop meenemen.
ATE schreef:Oke..fijn om te weten!!!dus liquita feliciteren mag

.
. xan schreef:Boyd was vandaag HEEEL lief hoor....* En dat Boyd erg moeilijk wordt, heb ik vanmiddag ook gehoord. Niet zo heel leuk dus.
Het kwam eigenlijk door een stuurfoutje, waardoor Boyd zich w.s. in het nou gedreven voelde. LIQUITA schreef:Xan en Ate: Doe vooral rustig aan met oefenen......julie hebben nog tijd zat.
Moet toch wat proberen om te kunnen winnen van de concurenten![]()
.
ATE schreef:Komt vast goedLIQUITA schreef:Xan en Ate: Doe vooral rustig aan met oefenen......julie hebben nog tijd zat.
.
nou als ik over 3 weken sleutell heb moet ik naar tijd gaan zoeken dus maak je niet druk hoop ook dat xan een hele makelijke proef heeft gemaakt![]()
. incognito schreef:LIQUITA schreef:@Winnitou, Incognito en _Sandra: Ik heb de videobanden bekeken en ik schaam me diep. Ik heb deze kür dus wel al een keer gereden, met Neelie. Nog wel op dezelfde plek als waar ik nu rij. We reden toen samen met Els, Miranda, Anke, Sandra, Nora en ik, met Cowboy hoeden en bordeau rode blouses. Toen ik de muziek hoorde kwam me het wel bekend voor, maar ik kon me helemaal niet meer herinneren dat ik deze kür gereden had....erg he!! Heb nog wel een ideetje opgedaan, maar dat horen jullie nog wel
.
Ik heb wel banden gevonden, maar moet
eerst de video aansluiten (lees: Freek) voor ik kan kijken.
Was dat 2000, dat we de kur reden. Ik heb volgens mij die hoeden
nog op zolder liggen. Bordeau rode blouse... geen idee meer van.
We reden in 1999 met zwarte zonnebrillen.![]()
Ik ga 1999 en 2000 even op dvd proberen te zetten ( weer frek)
Neem ik die zondag mee. Anke wil jij zondag je laptop meenemen.

ATE schreef:LIQUITA schreef:Xan en Ate: Doe vooral rustig aan met oefenen......julie hebben nog tijd zat.
.
nou als ik over 3 weken sleutell heb moet ik naar tijd gaan zoeken dus maak je niet druk hoop ook dat xan een hele makelijke proef heeft gemaakt![]()