Cassidy schreef:Super, ben je maandagavond op stal?
Neh, ben al thuis. Morgen ook in de middag en woensdag gewoon weer avond!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cassidy schreef:Super, ben je maandagavond op stal?

Vandaar dat ik hier in m'n t-shirt zit te vernikkelen
Nouja, heb hem nu op een bijna uit gezet

Staat dat andere veulen uit Frankrijk daar in de 1e stal bij Eef? Da's ook een leukerd! 

Dat is nou niets iets wat ik van die winkel verwacht. Erg slecht hoor, je zou ze al voor de wedstrijd binnen moeten hebben gehad toch? Heb je ze weer gemaild? Internetshoppen is best handig, alleen het is uber irritant als het misgaat. Op bokt zijn de laatste tijd ook erg veel topics van mensen die wel betalen maar niets binnen krijgen.

Je was alleen Whiskey vergeten weer op te schrijven bij de lijst voor de hoefsmid geloof ik 

Ik had haar eigenlijk voor vorige week al erop gezet maar toen is ze niet gedaan omdat het een grote lijst was. Gisteren is ze ook niet gedaan, ik had haar maandag erop gezet met de vraag erachter of ze dan mss eind vorige week is gedaan. Ik snapte het al niet want zij stond er als enigste niet meer op en haar hoeven waren ook niet echt veranderd
Ik neem aan dat ze volgende week wel gedaan word, of mss komt hij ergens deze week nog langs. Nu moet ze alleen eind augustus nog een keer ivm de vakantie naar Belgie, het is wel vrij kort erop maar ik heb liever dat ze nog even bekapt word en nieuwe schoenen krijgt voordat we naar Belgie gaan.

Ik heb even d'r profiel bekeken... Is blijkbaar iemand onder haar naam vandaag nog online geweest (vind dat altijd zo raar om te zien...
).
Nouja, het zal wel een mod of mss familie zijn geweest. Vreselijk hoor
Ik moet dan ook altijd meteen aan haar dieren denken, zoals haar paard. Zal ze het voelen dat haar baasje niet meer hier is? Lijkt me zo sneu voor dieren waarmee je een band mee hebt opgebouwd... Aan mensen kan je het nog uitleggen, maar hoe leg je het uit aan een paard dat verwachtingsvol over z'n staldeur kijkt om te zien of z'n baasje nog komt 

Moet toch iets om handen hebben, heb me er gewoon op gestort. Het zijn welkom thuis kaartjes die we versturen naar klanten die momenteel op vakantie zijn. Op zich een heel leuk idee, alleen de laatste keer dat we er actief mee bezig waren was van de winter. Mijn collega met wie ik vandaag zit is helemaal into dat systeem en 'was ervan overtuigd' dat we dit nog steeds gebruikten. En aangezien ik ááááááááltijd de tickets meegeef en mijn andere collega's (inclusief zij dus) echt nóóóóóóóóóit is het mijn schuld
Heb haar dus wel even duidelijk gemaakt dat ik zeker niet de enigste ben die de tickets meegeeft.