Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IJp

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:49

Cassidy schreef:
Super, ben je maandagavond op stal?

Neh, ben al thuis. Morgen ook in de middag en woensdag gewoon weer avond!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:54

Dan denk ik dat ik je woensdag zie, moet morgen weer werken.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:35

Doei!

Gaaaap

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 20:59

luiwammes!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 08:50

Haha aah Suus ben je alweer een beetje bijgekomen? Tong uitsteken

Weet iemand trouwens of de hoefsmid vrijdag, zaterdag of zondag is geweest? Het bord ziet er trouwens weer keurig uit zeg! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:42

Damn ik kom er gewoon net achter dat mijn collega de airco op z'n allerkoudst heeft gezet Bloos! Vandaar dat ik hier in m'n t-shirt zit te vernikkelen Boos! Nouja, heb hem nu op een bijna uit gezet Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 12:50

Hou je niet van een beetje frissigheid? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:00

Haha joh, ik ben nu eindelijk een beetje van m'n kippevel af ROFL

Had jij het bord zo mooi gemaakt trouwens?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:21

Ikke? Nop had ik helemaal geen tijd voor. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:24

Haha arme jij Ach gut Staat dat andere veulen uit Frankrijk daar in de 1e stal bij Eef? Da's ook een leukerd!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:24

Volgens mij wel, lieffie he. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:28

Ohja, bedacht me gisteren opeens dat ik die teugels nog steeds niet binnen heb he... Ik doe voorlopig even niet meer aan internetshoppen... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:35

Wat? Bloos! Dat is nou niets iets wat ik van die winkel verwacht. Erg slecht hoor, je zou ze al voor de wedstrijd binnen moeten hebben gehad toch? Heb je ze weer gemaild? Internetshoppen is best handig, alleen het is uber irritant als het misgaat. Op bokt zijn de laatste tijd ook erg veel topics van mensen die wel betalen maar niets binnen krijgen.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:28

Tja het regent pijpestelen en je zal maar niets te doen hebben dacht iemand zaterdagochtend. Dus een soppie en een schoon bord!! Pling Pling Pling Pling Pling

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 19:40

Ah volgende week issie weer vies. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 08:40

Doei!
Nou, ik vind het bord anders heel mooi Vork Je was alleen Whiskey vergeten weer op te schrijven bij de lijst voor de hoefsmid geloof ik Bloos

Mijn hotmail doet gek! Die van jullie ook?

Jeetje zeg, je zal maar op 22 jarige leeftijd deze wereld moeten verlaten:
[VN] Bokker Charlotte de Visser (Lotje85) overleden

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 10:28

Hallo daar!
Ik ben effe illegaal bij ons op kantoor op de pc. Zit te wachten op een andere klus. Maar het is vakantie tijd en er is niet zoveel meer.

Enne sorry kheb het dus over het hoofd gezien dat jou knappe knollie ook heen moest! Is het nog wel goed gekomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:16

Ha, nog iemand die niet zoveel te doen heeft Vork

Komt wel goed hoor Clown Ik had haar eigenlijk voor vorige week al erop gezet maar toen is ze niet gedaan omdat het een grote lijst was. Gisteren is ze ook niet gedaan, ik had haar maandag erop gezet met de vraag erachter of ze dan mss eind vorige week is gedaan. Ik snapte het al niet want zij stond er als enigste niet meer op en haar hoeven waren ook niet echt veranderd ROFL Ik neem aan dat ze volgende week wel gedaan word, of mss komt hij ergens deze week nog langs. Nu moet ze alleen eind augustus nog een keer ivm de vakantie naar Belgie, het is wel vrij kort erop maar ik heb liever dat ze nog even bekapt word en nieuwe schoenen krijgt voordat we naar Belgie gaan.

Rijd jij vanavond weer mee in de les van 19u? Ik ga voortaan meelessen om 20u Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:31

Doei!

Jeutje 22 jaar... Scheve mond Ik heb even d'r profiel bekeken... Is blijkbaar iemand onder haar naam vandaag nog online geweest (vind dat altijd zo raar om te zien... Bloos ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:42

Ohja da's idd eng Bloos! Nouja, het zal wel een mod of mss familie zijn geweest. Vreselijk hoor Ik moet dan ook altijd meteen aan haar dieren denken, zoals haar paard. Zal ze het voelen dat haar baasje niet meer hier is? Lijkt me zo sneu voor dieren waarmee je een band mee hebt opgebouwd... Aan mensen kan je het nog uitleggen, maar hoe leg je het uit aan een paard dat verwachtingsvol over z'n staldeur kijkt om te zien of z'n baasje nog komt Verdrietig

Pfff, ik heb mezelf een leuke opdracht gegeven. Iets van een paar 100 kaartjes met de hand schrijven. Zo heb ik iig wat te doen Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:58

't Schijnt dat dieren dat heel fijn aanvoelen... Daar zijn ze beter in dan wij mensen...

Zo... Verveel je je ofzo? Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 13:36

Ja idd dat denk ik ook wel...

Nou, ik ga lekker mijn hoor op dat beetje kramp na Sigaar Moet toch iets om handen hebben, heb me er gewoon op gestort. Het zijn welkom thuis kaartjes die we versturen naar klanten die momenteel op vakantie zijn. Op zich een heel leuk idee, alleen de laatste keer dat we er actief mee bezig waren was van de winter. Mijn collega met wie ik vandaag zit is helemaal into dat systeem en 'was ervan overtuigd' dat we dit nog steeds gebruikten. En aangezien ik ááááááááltijd de tickets meegeef en mijn andere collega's (inclusief zij dus) echt nóóóóóóóóóit is het mijn schuld Vork Heb haar dus wel even duidelijk gemaakt dat ik zeker niet de enigste ben die de tickets meegeeft.

Zijn je PC's nog een beetje schoon geworden btw? Clown

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 14:13

Laladelala, zit alweer stil! Morgen om 5 voor 7 m'n vrouwelijke collega ophalen en daarna de aanhanger bij de zaak. Vervolgens naar Bolsward 3 kanalen monteren. En dan vrijdag uitgeleend gaan worden. Naar IJmuiden of zo.
Ik rij denk ik om 7 uur, als er genoeg mensen zijn en anders om 8 uur. Ik zie het wel! Heb geen haast, kan dus lekker uitslapen morgen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 14:20

Haha je moet morgenochtend om 5 voor 7 iemand ophalen en dan heb je het nog over uitslapen? Huilen van het lachen

Bolsward... Da's een heel eind weg van hier Sigaar

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 14:25

Ja als je normaal om een uur of half 6 uit bed gaat om om half 7 te kunnen beginnen, dan is dat uitslapen.
Ik ga weer weg, ik ga naar stal! Laterrrrr.