Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LinsxDot schreef:het antwoord het is een liliputter en komt maar tot het 5de knopje dus de rest moet hij lopen
Zou het vandaag dan toch weer een beetje lekker weer gaan worden!!!

Marieke_ schreef:ja ik zie ook zon en heel veel blauwe lucht
kijk http://www.buienradar.nl/h.aspx het ziet er niet uit alsof t nog gaat regenen
zit alleen nog ff te twijfelen of ik met Biz ga of toch met Ko Sily schreef:
Ik dan ook maar even: Welkom Ilona, wat een verrassing joh, jou hier met Ambertje te zien staan![]()
Hoop dat je een leuke tijd gaat krijgen en zal mijn best doen je te ontlopen![]()
![]()
![]()
Wordt je ook niet vrolijk van he, elke dag mijn kop door je stalluikje![]()
Omdat het vanmiddag verschrikkelijk rustig op stal was hebben de paardjes kunnen genieten (ahum) van heeeeeeeeeel erg lang buiten in de regen staan, en vooral Par was hier heeeeeeeeeeeeeel erg blij mee (ahum)

en ben heerlijk in die zonnestraaltjes vanmorgen even naar buiten geweest 
AnitaJoeri schreef:ik heb zonnedans gedaan en zie ZON.
alle ruintjes ff lekker buiten in de zon.Ze waren erg blij.
Ga nu gauw,werk roept
ging nog even rondje door de bak doen...en plofff daar lag ze met der fleece deken...opzich niet erg maar pina was ook zeikes nat vond ik iets minder

viezerik
snap zowiezo niet wat er lekker is aan rollen in de blub hihi
vind het ook helemaal niet erg als ze rond...een paard moet minimaal 3 keer per week rollen is goed voor ze 
ze had geen regendeken om...dus nou heb johnnie vanmiddag weer iets extra s moeten uitvoeren en mn deken moeten verwisselen

, ging niet zo Goed ;o