Als ik Bella's deken om moet doen dan hoor ik het wel van je en leg je deken dan op die van Omar ofzo dan vergeet ik hem zeker niet! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als ik Bella's deken om moet doen dan hoor ik het wel van je en leg je deken dan op die van Omar ofzo dan vergeet ik hem zeker niet! Dabo schreef:Mogguh! Lekker weer he!?
Moet ik vanmiddag nog jasjes uittrekken? heb Omar, Raisa, Roxy en Bella al op mijn lijstje staan....
Roept u maar!
gelukkig voel k me nog niet zo oud
(moet je nagaan wat k aan t zeuren ben als k 40 word ofzo
)
bloempie186 schreef:Toen ik 40 werd zeurde ik NOG niet hoor!hahaha dank jullie wel!!!![]()
gelukkig voel k me nog niet zo oud
(moet je nagaan wat k aan t zeuren ben als k 40 word ofzo
)
hahahhaa

Dabo schreef:Ben een beetje op hyves, maar snap het allemaal nog niet zo hoor hahaha
ik ben via mijn oude basisschool al een aantal goede schoolvriendinnetjes van vroeguh tegengekomen echt lachen joh

naadje24 schreef:jaaa hyves
ben zoooveeeeel mensen tegengekomen van vroeger!
echt grappig!
vandaag wel een lekkere dag gehad! en daar wat foto's van gemaakt
viewtopic.php?f=177&t=746979&hilit=

Zal wel aan mij liggen hoor hahahaha Dabo schreef:mogguh!
Ik loop vanmiddag ook nog wel even langs Omar om zijn jas te checken. als ie hem nog op heeft doe ik hem wel af
Ik had gister 3 foto's op hyves gezet maar begrepen dat je foto's eerst worden gekeurd voor ze geplaatst worden, dus vanmorgen krijg ik een email dat er 1 geplaatst is. Ik kijken, en ja, de 1e foto staat erop. Ben ik nog eens aan het bladeren, via via terug naar mijn foto pagina, zie ik die 1e NIET en die andere 2 wel...Zal wel aan mij liggen hoor hahahaha
Ik zal je zo eens zoeken op hyves! Dabo schreef:Jij was mijn vriendje al geloof ik? of ik had je wel uitgenodigd dacht ik ja haha
Ik heb dus 3 foto's upgeload, kijk maar hoeveel er op staan...
Ga zo even kijken! Leuk