Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:36

@ Lot: Tja als je voor 1 dag naar huis gaat kan je direct weer terug zodra je thuis bent:P
Heb je al gekeken naar plekken waar je evt kan rijden?

@ Lin: da's wel beter dat die verder niet kijkerig is. Scheelt een hoop als je op veel verschillende plekken rijdt met 'm.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 17:20

Hij woont nu weer even in emmeloord dus kan die daar weer rondneuzen :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 18:41

Hoezo dan?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 04:34

Staan beide in emmeloor domdat ik daar voor 2 weekjes op moet passen.
Sandra is in Amerika naar Dennis

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 07:55

Ik heb nog een uitnodiging gekregen voor de reunie van emmeloord, omdat ik daar ook 2 maand stage heb gelopen. Maargoed, ik weet niet of ik daar wel heen ga, vast niemand meer die mij herkent haha, sta ik daar in m'n uppie:P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 12:28

Ik ben er ook hoor :D
En we weten nog wie je bent anders kreeg je geen uitnodiging ;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 12:38

Gewoon gaan Dymphke! Lin is er ook :) En wat ze zegt, als ze je niet meer kenden hadden ze je niet uitgenodigd :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 12:39

Pfff, ik heb maandag en woensdag gesport, maar ik heb zoooo veel spierpijn in mn bovenbenen, gaat vanavond nog leuk worden als ikw eer moet rijden.....
Ik voel me wel dik gezond trouwens :D Het is jammer dat ik 10weken niet hier ben, anders had ik me nu alvast ingeschreven bij een sportschool :D Nu maar na mn stage/vakantie doen :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 13:23

Veel over het strand wandelen;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 13:33

Ik heb het over het inschrijven bij een sportschool :') Tuurlijk ga ik op Terschelling wel bewegen :') Maar het is een beetje onzinnig om me nu bij een sportschool in te schrijven als ik volgende maand 10weken weg ga ;)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 15:52

Lin4Life schreef:
Ik ben er ook hoor :D
En we weten nog wie je bent anders kreeg je geen uitnodiging ;)

Ja, maar het was echt maar een stage van twee maandjes, niet een half jaar zoals gepland. En het ging ook allemaal zo raar, ook omdat ik zelf wou stoppen met de opleiding etc. Het is niet zo dat ik de mensen van daar nog spreek ofzo, terwijl dat bij al m'n andere stages nog wel het geval is. Heb er een beetje een dubbel gevoel bij wanneer ik terug denk aan Emmeloord.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 17:00

Dat is waar.
Waar ze hebben je niets voor niets uitgenodigd he ;)
Sandra die is er nu 20 jaar, en moest zelf iedereen opnoemen die uitgenodigd werd.
Dus ze is je nog niet vergeten ;)

Daarom is het toch een reunie? om elkaar juist weer na lange tijd te spreken?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 17:16

Ja, je hebt ook wel gelijk hoor, maar toch, durf niet in m'n uppie te gaan dus ik zeg denk ik af. Zal er nog een nachtje over slapen!

Gaan er nog mensen naar equitana? Wij gaan zondag

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 14:25

Arme Collin heeft koliek gehad, ook wel fijn als ze je daar dan even over bellen. gelukkig gaat het alweer stukken beter. net even lekker met hem gewandeld hij had duidelijk het voorjaar in de kop.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:12

Owjeej, nouja, fijn dat alles al weer beter gaat!!! Hadden ze je nou wel of niet gebeld?

Vandaag naar Equitana gegaan, wat een huge paardenbeurs is dat zeg! Vond het eerder hel dan walhalla, er werd me wat rond gedrukt en geduwd bij alle stands. Heb wel een cap met persoonlijke airbrush gekocht en een halster voor het paard van m'n vriend. Meer niet, had verder ook niks nodig en het koste me al wel weer genoeg! :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 23:32

Ze hadden me niet gebeld was daar ook niet zo blij mee. Ik haalde hem vanmorgen uit de paddock toen Mandy naar me toe kwam en het me gelukkig wist te vertellen en dat ik hem nog niet kon rijden vandaag... Heb haar dus ook gezegd dat ik wel graag had gehad dat ze me even hadden gebeld ofzo. Voor hetzelfde geld wist ik van niets en had ik hem aan het werk gezet, of was het wel uit de hand gelopen gisteren. Dan had ik het pas later gehoord...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 23:37

Haha ja uit je eerste bericht begreep ik ook dat ze je juist WEL gebeld hadden :+
Mooi dat het nu weer goed gaat :)

Dymphke; heb je een foto van de cap? Ben wel benieuwd :)

Pff, ik ben vrijdag bijna van Damiaan gekletterd :roll: T rijden ging al niet lekker, t klikte niet zeg maar.... En ik reed m wat dieper de hoek door, en dat beest begint ineens te sprinten :\ Ik was aan het lichtrijden, dus werd meteen lekker uit balans gehaald, hing er half naast, kon m gelukkig op de bakrand af sturen, toen stopte ie en kon ik weer fatsoenlijk in het zadel kruipen.... Maar daarna vond ik m helemaaaaaaaal niet leuk meer hahaha :P Niet mijn dier :) Heb nu trouwens best wel spierpijn in mn ene been :roll: Dat was t been wat bovenop het zadel zat tijdens Damiaan zn sprintje :P Verkrampte uit reactie, dusja :roll:

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 10:47

Balen Lotje, vond het er nieteens zo slecht uitzien toen ik er was. Maar dat was waarschijnlijk voor de rodeo-actie;)

Mn eerste berichtje was meer cynisch bedoeld, maar idd niet helemaal duidelijk. Iig, ben ik de enige die het raar vindt dat ze me niet even hebben gebeld?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 11:04

Ik snap hoe je je voelt, maar ik denk niet dat hun direct aan jou gedacht hebben, simpelweg omdat het niet je eigen paard is.

Blijft wel een beetje klunzig dat ze je later niet geinformeerd hebben over dat je hem nog niet kon rijden.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 11:59

Nee ik verwacht ook niet dat ze me a la minute bellen, met een eigen paard is dat weer anders. Maar helemaal niets laten horen is weer het andere uiterste;)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 12:40

Het was wel zo netjes geweest als ze even belden van hoe of wat.
En tuurlijk hoeft dat niet meteen maar in de loop van de dag ofzo iig voor je weer gaat rijden.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 19:38

Sorry, ik kom eem tussendoor spammen.
Een goede vriend van Kevin is bezig met een serie drumvideo's te maken. Hij is een drummer en heeft mensen ingehuurd om nummer op te nemen en te filmen. Nou is deel 1 net gemaakt, daar heeft hij Grenade van Bruno Mars gedaan.. Voor deel2 zijn ze er nog niet uit welk nummer er opgenomen zal worden, dus is er op hyves een poll gestart. Zouden jullie zo lief willen zijn daar even een kijkje te nemen en te stemmen? :)

http://thedrumsessions.hyves.nl/polls/8 ... _nummer_2/

http://www.youtube.com/watch?v=-MRJTkjD0LU
De 2e link is het filmpje van Deel1 van The Drum Sessions :)

Dankjewel!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 11:03

Wat een stilte hier... :+

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 11:16

Spreek meestal iedereen wel buiten Bokt om, dus wat moet je hier dan nog plaatsen :)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 11:20

Het is hier inderdaad erg stil!