@ Tessel: He wat verdrietig van het neefje van Jeroen
Ook een tegenvaller dat Jeroen diabetes heeft zeg! Heb net vandaag geleerd hoe dat allemaal in z'n werk gaat met hormonen enzo
Reisjes naar Londen en Oslo, gaaf! Verder promotie gemaakt naar hoofdmodje, goedzo!
Je afstudeeronderwerp klinkt heel interessant
En die buitenrit klinkt vreemd maar super gezellig 
En die pupjes van Dodge
Dat lijkt me net iets als Tosca worden, die is officieel kruising herder x friese stabij.. waar Dodge en Bumper toch wel íets weg van hebben, al is 't misschien niet veel..
Als ik het goed heb zijn die na een week of 8 wel 'weggeefbaar'? Hopelijk krijgen ze allemaal een goed huisje 
Mijn weekend was echt zo supercoooool, wauwie! (Stopwoordjes van de typetjes
)
Het is écht leuk werk en heb er super veel zin in. Zelfs het presenteren ging naar mijn idee vrij goed (behalve dat mijn voorganger de microfoon had uitgezet terwijl ik dacht dat 'ie nog aanstond, dat was de blooper van het weekend
)
Workshops gehad in sport & spel (hoe leg je goed een spelletje uit?), creatief (schminken, knutselen), 'jij als recreatiemedewerker' (wat je wel en niet kan doen en hoe je met dilemmas omgaat), presenteren en meeleeftheater (toneelstukje met vaste typetjes) en natuurlijk heeeel veel gedanst! Oh en ik kan wel blíjven vertellen zo super veel heb ik in 1 weekend meegemaakt. Het was heel intensief, ik ben nu ontzettend moe, heb in 48 uur nog nooit zo intensief samen gewerkt met mensen die je nog maar net kent wat super ging we hadden echt een hele leuke groep en en en.... 
Nu nog tot vrijdag wachten tot ik hoor of ik aangenomen ben en dan nog tot mei wachten op de planning