Wat voor profiel heb jij eigenlijk? En voor welke vakken sta je onvoldoende dan?
Ik ben gelukkig wel over
Bij mij in de klas zijn er best veel mensen die blijven zitten of een bespreekgeval zijn !!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
Sorry!
haha.. 
dat is toch niet normaal?! Dan denk ik: Ligt dat dan aan de kinderen.....of aan de school
hmm...
is dat erg?
alleen ik had niet genoeg geld bij me en ik zag het setje dat ik al een hele tijd wil hebben....hmmm... Volgende keer neem ik wel meer geld mee
hihi! 
!
Toen middag pauze en konden we even gaan shoppen, wij nara de H&M en daar waren echt super veel nederlanders
en toen weer naar huis, om 20uur thuis ofzo
We wilden eigenlijk pizza gaan eten,, maar op al die pizza's zaten olijven
, en dat lust k dus egt niet
Celien_Alex schreef:Tjaaa,, Laura zo was ging t vorig jaar dus ook bij mij !! Ik vond er egt niks aan! Wij gingen ook maar bij de MD naar de wc omdat er niks anders was, maar die wc's waren idd heel vies![]()
En we gingen ook bij de MD eten, met uitzicht op dat grote plein met die fonteinWe wilden eigenlijk pizza gaan eten,, maar op al die pizza's zaten olijven
, en dat lust k dus egt niet
xEsther schreef:Trouwens Taan, me ma kan mij alleen woensdag ÓCHTEND naar jou brengenis dat erg?
Ben vandaag trouwens naar de hypoplaza geweest.alleen ik had niet genoeg geld bij me en ik zag het setje dat ik al een hele tijd wil hebben....hmmm... Volgende keer neem ik wel meer geld mee
hihi!
Broek ophalen en hopelijk ook mijn laarsjes!
!

Hij zegt dat hij zelf ontslag heeft genomen, maar dat betwijfel ik eerlijk gezegd