Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Yinari

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 18:44

Ikke? Of Liquita?

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 18:44

Of alletwee Haha!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:17

Yinari schreef:
Ikke? Of Liquita?

Hahaha.....ze bedoeld jou natuurlijk!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:22

marjoleinft schreef:
ik heb het wel gedaan en er is 10 kg bij mij van af

Inderdaad WOW...erg knap. Ik ben vorig jaar zomer bijna 8 kilo kwijt geraakt, maar helaas zitten die er nu bijna allemaal weer aan Bloos . Ik mis gewoon de discipline om het vol te blijven houden. Wat dat betreft zou ik levenslang hebben en altijd op dieet moeten blijven. Doe ik dat niet, veranderd mijn eetpatroon weer en val ik terug in het oude.

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:44

LIQUITA schreef:
Yinari schreef:
Ikke? Of Liquita?

Hahaha.....ze bedoeld jou natuurlijk!!!!

eigenlijk bedoel ik allebei
wat is nou dik??

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:45

Citaat:
Haha.... Pling dan "moet" je mee gaan met ponykamp (als begeleiding). Ik meen begrepen te hebben dat ze volgend jaar ponykamp op de manege willen gaan houden. Geen idee of dit echt waar is hoor.

Dat vind ik ook altijd zo geweldig met paardenkamp...inderdaad lekker in pyama als eerste naar je paard toe!!!!
[/quote]Oh, dat zou ik wel leuk vinden hoor, om als begeleiding mee te gaan! Maar dan wel kostenloos, ha ha!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:47

Yinari schreef:
Jaaah, dat was altijd het leuke aan ponykamp!! In je pyama voeren, wakker worden van hongerige paarden....
Inmiddels ben ik het wel wat meer gewend want onze pony's staan op tien minuten lopen/ drie minuten fietsen van huis. Dus daar loop ik vaak in mijn joggingpak heen om ze te voeren (voor het ontbijt) en 's avonds is het het laatste wat ik doe voor het naar bed gaan. LUXE!!

Iedereen misselijk van de paaseitjes? Misselijk ben ik zelf niet --> van chocola ben ik nog nooit misselijk geworden, maar ik heb wel schandalig veel gegeten. Misschien toch maar deelnemen aan zo'n Sonja Bakker topic hier Lachen

Ik ben die eitjes nu wel zat aan het worden hoor Vork

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:48

Yinari schreef:
ja, oké, dat wist ik (heb ik onmogelijk kunnen missen met die hype, haha). Maar heeft ze dan ook nog een soort Sonja Bakker levenswijze daar aantoegevoegd? Of moet je het dan zelf maar weer uitzoeken?

Volgens mij begint het na die 12 weken weer van voren af aan Blond

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:13

Er is ook een tweede sonja bakker boek die kan je daarna gaan doen.
Schijnt dat je daar wel meer bij mag eten.

Ik heb het echt maar 1 week volgehouden.
Ik vind dat je bij haar teveel dingen moet kopen die je daarna gewoon weg kunt gooien omdat de datum er dan van verloopt. En sommige dingen kan ik bv tussen de middag niet eten omdat ik dan op school zit of ergens ben waar het niet kan. En dan verpest je alweer voor je zelf.

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:17

Mikey gaat trouwens al stukken beter. Gister heeft hij zijn laatste antibiotica spuit gehad en vandaag gingen we proberen een stuk te draven en gewoon niet 1 keer gehoest. Jeej eindelijk na 5 weken alleen maar stappen en heel veel lopen toch resultaat.

Mikey stikt echt van de energie. We gingen met de fiets naast hem fietsen en hij had vette lol. Oren naar voren en hij wilde steeds maar harder en harder. Had echt de slappe lach op de fiets.
Afbeelding Afbeelding

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:25

nou dat is zeker goed om te horen Haha!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:43

Voor de dames die graag af willen vallen..... het gaat er gewoon om dat je afwisselend en met regelmaat eet. Wel veel rauwkost eten en veel water drinken.
Ik heb evt. wel een S.B.-boek (mocht iemand er interesse in hebben)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:54

meelen schreef:
Voor de dames die graag af willen vallen..... het gaat er gewoon om dat je afwisselend en met regelmaat eet. Wel veel rauwkost eten en veel water drinken.
Precies....regelmaat, dat is nou het geen waar ik zo'n moeite mee heb. Komt waarschijnlijk door mijn onregelmatige diensten op mijn werk.......of is dat nou een smoesje, en ben ik gewoon niet sterk genoeg Nagelbijten / Gniffelen .

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 06:22

Fijn dat Mikey goed gaat!! Het blijft een gave pony (om te zien iig, ik ken hem verder natuurlijk niet zo erg goed).

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 06:44

Zefana schreef:
Mikey gaat trouwens al stukken beter. Gister heeft hij zijn laatste antibiotica spuit gehad en vandaag gingen we proberen een stuk te draven en gewoon niet 1 keer gehoest. Jeej eindelijk na 5 weken alleen maar stappen en heel veel lopen toch resultaat.

Mikey stikt echt van de energie. We gingen met de fiets naast hem fietsen en hij had vette lol. Oren naar voren en hij wilde steeds maar harder en harder. Had echt de slappe lach op de fiets.
Afbeelding Afbeelding

Super joh! En nu nog een buitenstal voor de tortelduifjes zien te regelen! Knipoog

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 06:47

LIQUITA schreef:
meelen schreef:
Precies....regelmaat, dat is nou het geen waar ik zo'n moeite mee heb. Komt waarschijnlijk door mijn onregelmatige diensten op mijn werk.......of is dat nou een smoesje, en ben ik gewoon niet sterk genoeg Nagelbijten / Gniffelen .

Oh, dan heb ik vast ook een smoes: regelmaat is een probleem, medicijnen, eh..... Cool

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 08:09

[/quote] Precies....regelmaat, dat is nou het geen waar ik zo'n moeite mee heb. Komt waarschijnlijk door mijn onregelmatige diensten op mijn werk.......of is dat nou een smoesje, en ben ik gewoon niet sterk genoeg Nagelbijten / Gniffelen .[/quote]
Oh, dan heb ik vast ook een smoes: regelmaat is een probleem, medicijnen, eh..... Cool[/quote]

Dan voortaan maar met de fiets naar de manege.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 08:26

Ah, ik moet ook weer voor ik op mijn tropische strandje lig...
Maar het lukt niet Lips are sealed maarre volgende week dan gaat de knop om (yeah right)

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 09:51

Hackie schreef:
Maar het lukt niet Lips are sealed maarre volgende week dan gaat de knop om (yeah right)

hahahaha jij en afvallen?? Tong uitsteken
hahahahhahahaha

lady_maRyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 10:49

mary is vandaag 16 jaartjes geworden Go jij! Go jij!
en ik kan weer niet komen omdat ik ziek ben Stoom uit je oren

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 11:39

Yinari schreef:
Fijn dat Mikey goed gaat!! Het blijft een gave pony (om te zien iig, ik ken hem verder natuurlijk niet zo erg goed).

Haha dankjewel Bloos

Shenavallie schreef:
Super joh! En nu nog een buitenstal voor de tortelduifjes zien te regelen! Knipoog

Ja inderdaad.
Aan de ene kant wel jammer want vind dat ik wel echt op een lekkere plek sta. Lekker rustig, en warm in de winter, en niemand die voor je stal gaat staan. Maar aan de andere is het natuurlijk wel beter voor z'n gezondheid.

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 11:43

@ lady_maRyy: Gefeliciteerd!
Krijgt ze nog een leuk cadeautje? Haha!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 11:50

Sanniiy16 schreef:
Hackie schreef:

hahahaha jij en afvallen?? Tong uitsteken
hahahahhahahaha

Lips are sealed haha, Tong uitsteken Al het gebak enzo maar overslaan... Tong uitsteken
Eten jullie appeltaart, en ik een appel ofzo Lips are sealed Haha!

lady_maRyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:55

Zefana schreef:
@ lady_maRyy: Gefeliciteerd!
Krijgt ze nog een leuk cadeautje? Haha!

ze krijg wat wortel
lenny en ik zouden een soort taart maken met appel en wortel enzo..
maar ik ben weer ziek Verdrietig

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:47

meelen schreef:

Precies....regelmaat, dat is nou het geen waar ik zo'n moeite mee heb. Komt waarschijnlijk door mijn onregelmatige diensten op mijn werk.......of is dat nou een smoesje, en ben ik gewoon niet sterk genoeg Nagelbijten / Gniffelen .[/quote]
Oh, dan heb ik vast ook een smoes: regelmaat is een probleem, medicijnen, eh..... Cool[/quote]

Dan voortaan maar met de fiets naar de manege.[/quote]
Ha ha, dat doe ik dus al zoveel mogelijk, tenzij ik Wesley moet ophalen. En elke dag minstens 1½ uur een stevige wandeling...