manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 19:16

Jaaa leuk! Haha! Moet dan eerst ff zelf rijden. Als t goed is gaan we springen en ben ik de laatste les die dag (er is een clinic om 13.00 uur, dus de lessen zijn naar voren geschoven), dus waarsch wel ff wat langer uitstappen en naverzorgen zowiezo. * Diego zweet altijd zo lekker Clown * Dus uh.. kwart voor 1/ 1 uur op zn vroegst kan ik bij Braamhof zijn. Goed? Hebben we t dan zaterdag nog wel over Ja

Hoe was t concert Nel? Op tijd je bed uitgekund daarna?

Ahhh Penny moment Orson! Tong uitsteken haha
wel leuk dat hij dan zo aan komt wandelen Bianz Haha! En ik wil morgen idd ook dit weer!

Haha, ik durf 'wild' niet meer te luisteren Huilen van het lachen als die ook zo blijft hangen. Ben net die andere een beetje kwijt Tong uitsteken
En Nous miste gewoon haar ubergave kapsel! Cool haha. Maar Nous had dus weer een donderwolkje. Jammer... Uiteindelijk nog wel een compromis kunnen sluiten met Nous? Doe nou ff je best en dan stoppen we ermee? Nouja, morgen mag ze weer iets leuks doen idd!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 09:08

Hoi hoi,

Nou lionel richie concert was echt super gaaf!!!
Jeroen van der boom was in het voorprogramma, treintje oosterhuis zong een duet met Lionel en nog een paar van dr eigen nummer en Alain Clark kwam ook zingen, dat was echt geweldig!!!
Ben er nu wel achter dat ie Nederlands is... haha dat wist ik niet.

Was vanacht om kwart voor 3 thuis, heb toch maar even vrij gevraagd, want Daniël was vanmorgen al super vrolijk wakker om kwart over 6.
Dus ben een beetje gaar.
T voordeel is, dat ik nu zelf naar Voice kan voor de hoefsmid.

O o die Nous, die heeft weer even de puberfase erin, succes thirz, met je dressuren...!!!

Ik ga ook zo maar eens naar stal, Voice verlossen van dr deken.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:00

voicenel schreef:
O o die Nous, die heeft weer even de puberfase erin, succes thirz, met je dressuren...!!!

Wanneer houdt die puberfase dan eens op, ze is ondertussen al 13! Huilen van het lachen

Maar fijn dat het concert zo gaaf was, ik vind Alain Clark ook echt leuk Ja
Volgende keer als we uit zijn (das pas over tijdje) ga ik 'Wild' voor je aanvragen Anne; kan je helemaal los gaan Clown
Nou, niet continue een zon zoals gister; maar daarom niet minder warm. Lekker buitenritje samen met Bianz en Orson, heerlijk genoten Lachen En ik zat vorige week te zeuren om boerenkool en die gaat mn moeder vandaag voor me maken! Maar ook met dit weer lust ik t hoor Vork

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:22

Kort bericht:
wanneer kunnen jullie volgende week afspreken om misschien op een buitenritje te gaan? Ik ben vanaf dinsdagavond weer thuis en heb verder nog geen plannen, dus mij maakt het niet zoveel uit.
Fijn weekend, ik hoop dat het weer wat opklaart voor jullie activiteiten en tot volgende week!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 19:33

Thirz schreef:
Volgende keer als we uit zijn (das pas over tijdje) ga ik 'Wild' voor je aanvragen Anne; kan je helemaal los gaan Clown

Mag ik eerst nog wel ff studeren op de tekst dan Vork Vond die andere zonder tekst ook nie zo leuk als ik hem nu vind Tong uitsteken (Mariek die de hele tekst mee zong en ik braaf de eerste 2 zinnen van t refrein Huilen van het lachen ) Maar hou ik je aan Thirz Knipoog Of ik ook echt helemaal los ga.. uh Nagelbijten / Gniffelen haha

Hee en Thirz: lichamelijk 13 hè, maarja dat zegt niets over de geestelijke leeftijd Tong uitsteken Dus Nous kan nog best in de pubertijd zitten Ja

Lekker boerenkool gegeten met je mams? Gister was ook heerlijk weer zeg! Haha! 's Morgens lekker naar Ritthem geweest: bos en strand rondje gelopen. En 's middags lekker in t zonnetje mn spulletjes voor school gedaan. T werk op de comp woensdag al gedaan, dus moest alleen maar lezen en leren. Heerlijk! Cool

KLinkt gaaf Nel! En logisch dat je vrij gevraagd hebt. Vond t al erg gewaagd om zo laat thuis te komen en weer zo vroeg op.. Nu ben je nog zo vroeg op, maar hoef je iig nie te werken Lachen scheelt weer!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 18:06

Nog lekker gereden Anne? Opstijgen op ruiterbewijs-manier gedaan? Tong uitsteken
Nous had eindelijk dr donderwolk eens in de wei gelaten en ze deed goed dr best bij de les, die bootcamps met Carolien erop hebben dr misschien aan t denken gezet Clown Maar ik heb iig heerlijk gereden Ja Daarna maar lekker warme dekens bij de paardjes op gedaan, want t was aardig frisjes!

Nu ga ik snel eten, dan naar Film by the Sea en morgen Horse Event Hyper!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 19:51

Jups Knipoog Met stud gaat dat wel. Ff onwennig, maar t gaat. Morgen maar eens ff na de les een paar keer op Diego proberen Vork (is wat groter, staat minder stil enz Tong uitsteken)

Jeeej! Knappe Nous Haha! Lekker als je zo van je paard af kan stappen met zo'n goed gevoel! Ik wil ook echt nog een keer naar je komen kijken als je aan t dressuren bent hoor Thirz! Das eigenlijk ook al té lang gelee! Ik loop achter! Wow! Paniek! haha En ik moet nog een keer Bianz in actie zien Ja (en ff foto's maken) en ik moet... en... Tong uitsteken
Heb vanmiddag ook wel lekker op Stud gereden. Heel zn achterbenen zwart! Varkentje! haha

Veel plezier vanaaf Thirz en ook heeel veel plezier morgen! Haha! Hopen dat je daar je roze halster kan vinden Knipoog En anders gewoon die van Cindy meenemen en zo omtoveren dat Nous hem past Tong uitsteken

Hoe ging t met Jade Mariek? En met je pols? Niet te veel last ervan?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 09:31

Rustig hier Clown

Haha, Anne moet nog vaak naar stal komen Knipoog Maar komt vast wel goed, evenals foto's van dit, foto's van dat... Diego al wijs gemaakt dat ie moet stilstaan bij t opstijgen? Tong uitsteken

Maar Horse Event was leuk!! Ja Echt veel gezien! En wat een groot complex is dat ook zeg, phoe! Volgend jaar weer Haha! Helaas geen roze halster, die bestaan blijkbaar niet meer!
En Nel: mag ik woensdag de 24e Annemoon lenen voor een strandrit? Want Jo wil heel graag eens op een boerenknol rijden en die komt dan Lachen

Nu ga ik snel naar Nous en dan aan t werk Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:34

Haai!
Ik zal de rust een komen verstoren Haha!
Hahaha, Anne doet een opstapcursus? Wanneer moet je je ruiterbewijs doen dan? Zelfs ik heb vorige week ontdekt dat ik van de grond op kan stappen op Orson, was een hele ontdekking hihi!
Horse Event klinkt zo leuk! Zoals gezegd: volgend jaar zijn Marieke en ik sowieso ook van de partij! Lees er elk jaar al over in de Bit en dus nog nooit geweest. Roze halsters zijn dus schaars deze winter?
Haha Jo op Annemoon naar het strand, ben benieuwd! Heb je ze al wijs kunnen maken dat ik niet bijt? O ja en hoe was de nieuwe film van Brad Pitt? Zag er een voorstuk van!
Heb een heel leuk weekend gehad in Maastricht, veel gezien en gedaan! Hele dag rondgelopen, uit eten geweest, naar de film en gezellige cafeetjes bezocht. Zondag naar Vaals geweest en daar een wandeling gemaakt rond het 3 landenpunt. Veel te snel voorbij zo'n weekend! Vanochtend Orson naar buiten gegooid: die stond al te stuiteren om naar buiten te gaan haha!
Cis, een buitenrit met zijn allen is volgens mij heel lastig plannen! Ik kan altijd wel 's avonds ofzo, dus laat maar horen als het te plannen is!
Vanavond weer lekker rijden, heb er al zin in! Ondanks dat ik vrijdag helemaal op was, heb ik wel een fijne les gehad en liep Orson echt super! Dus dat gaan we vandaag weer eens testen Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 19:14

Tsss Bianca, ik kan zelfs vanaf de grond af opstappen bij Orson Knipoog (vraag alleen niet hoe, haha)!
Wat een druk weekend Bianca, klinkt wel leuk!

Jammer dat je geen roze halster kon vinden Thirz!

Vandaag had ik les, shaar liep een beetje te klooien, gisteren had Iris op dr gereden en volgens mij had ze echt vette spierpijn!
Fotootje van vandaag...
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:14

Mn nieuwe laarzen Lovers
Afbeelding

Wat is het hier stil trouwens!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 19:18

Heej, ben ik ook weer eens Lachen

Zo te lezen hebben jullie je vermaakt! Bianz in Limburg (vlaai gegeten? Vingers aflikken ), Thirz op HorseEvent, Nel bij Lionel Richie. Leuk hoor Lachen

Hier gaat alles goed! Maar jeutje, wat een taak zeg dat moederschap! Pfoe, je bent er echt een hele dag mee bezig. Maar het is wel helemaal geweldig. Kon ik vroeger nog wel eens computeren, tegenwoordig zit dat er niet vaak meer in haha. Nu ben ik bezig met voeden, luiers verschonen, liedjes zingen en visite ontvangen. Wist niet dat we zoveel vrienden en kennissen hadden Clown

Ik besefte me gisteren ineens; heej, ik kan binnenkort weer paardrijden! Haha! Daar had ik nog niet eens aan gedacht haha. Ik schat dat ik er over een weekje of 3 weer op kan. Dus bereid Nous alvast maar voor Thirz Knipoog
Ik zal ook binnenkort eens met Febe naar stal gaan. Wanneer zijn jullie er? Lijkt me wel gezellie als ik jullie weer eens zie!

Tot spreeks maar weer Doei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 19:31

@ Kim: had je mijn smsje trouwens nog gekregen?
Ik wil graag je knappe kindje ook eens komen bewonderen, heb namelijk al een kadootje gekocht Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 19:34

haha, komt allemaal goed hoor met die foto's Ja
En ik ben begonnen met de les: niet op Anne der tenen staan Thirz Huilen van het lachen Slimmeke hoorde ineens wat en 'vloog' naar voren om te kijken wat er was. Maarja, daar stond ik al. Niet vol der op ofzo, gewoon net op mn grote teen. Beetje blauw en alleen maandag nog even last gehad. Tis zo'n pupje ook soms hè. Drie keer gevraagd om zn voet, niet willen geven, dus na de laatste keer duidelijke stem en tikje op zn schouder. Meteen hoofd wat laten hangen oren opzij en zn voetje al van de grond, echt met zo'n houding: sorry!! En ik was niet eens echt streng ofzo.. Dus bij t braaf geven van zn voetjes daarna maar éxtra uitbundig beloond Haha!
Stilstaan ging dit keer trouwens wel. Enige probleem is t in contact hebben van de teugels. Hij heeft dan moeite met de druk in zn mond lijkt wel? (hoofd naar beneden duwen, achteruit lopen) Terwijl hij daar met het rijden eigenlijk niets om doet. Maar afgelopen zondag ging t wel Lachen

Top dat t zo leuk was op Horse Event Thirz! Haha! Balen zeg van t halster.. dat wordt die van Cindy lenen om te klonen en te vergroten! Vork

Wow goed hoor Bianz! Best een end, zo'n Orson Tong uitsteken Maar leuk dat t lukte. Beugels een gaatje langer gedaan of gewoon zo hoppa erop?
Klinkt inderdaad als een leuk, druk weekendje Haha! Wel eens lekker zo tussendoor lekker ergens anders heen en lekker vakantie vieren en genieten! Kan je de werkweek weer aan hè Knipoog
Hoe liep Orson? weer net zo lekker als in de les?

Leuke laarzen Bar! En leuk hollands setje Knipoog

Hier is t allemaal beetje drukjes.. Lessen, projecten.. Morgen dagje naar Rotterdam naar de opdrachtgever en nog wat met klasgenootje aan project te knutselen.
En nu ga ik ook nog ff een half uurtje aan de slag!
Doei!

Komt nog even snel terug om naar drukke mamma Kims te zwaaien! *zwaait*
Leuk om te horen dat t allemaal drukjes is, maar wel goed gaat Lachen
haha, meteen de kennissenlijst uitgebreid Tong uitsteken Beroemd kindje hè. Dat moet íedereen zien!
Nu is t echte aftellen tot t paardrijden begonnen! Haha!
*en daarna t aftellen tot t treinen en de school. Mis je de NS al? Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:11

Leuke foto's bar!
Mooie laarzen!

Kims; Welkom in het moederleven!
Tja ik snap wat je bedoeld, het is een hele dag kind voor, kind na.
Maar ze zijn wel de moeite waard.
Tot morgen, dan kom ik gezellig even met Daniël je kindje meeten.
Daniël kan al baby zeggen, dus dat zal morgen ook wel gebeuren.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 12:40

Hoi! Lachen

Bianz; klinkt al een leuk weekend! Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar schijnt heel mooi te zijn daar. Heb je toevallig nog foto's? (we hebben de foto's uit Frankrijk ook nog niet gezien Tong uitsteken )
Cis: zondag gaan ik, Marieke en Bianz een buitenritje maken (toch? Clown ), misschien kan je dan mee? Moet je wel ff een paard regelen!
Dat zijn sjieke laarzen Bar; ga je die voor wedstrijden gebruiken? Succes met het inrijden ervan Knipoog
En Kims die het druk heeft met het moederschap Ach gut Maar je geniet er ook vast van! Alles nog ok met jou zelf en met Febe? Leuk als je naar stal komt; moeten we maar ff bellen om iets af te spreken, kunnen Nous en Febe meeten Clown
Nou Anne, na al dat oefenen moet het goedkomen met je ruiterbewijs he! Kan je helaas niet komen aanmoedigen, maar wil wel een uitbegreid verslag mét foto's Cheese! En je mag best de teugels vasthouden zonder druk erop hoor, als ie dan beter blijft stilstaan..
Daniel vindt Febe vast helemaal leuk Haha!

En dit weer is echt lekker zo, mag van mij wel blijven, veel beter dan al die regen!!
Ga vanmiddag de uitnodigingen maken voor feestje van Marieke en mij; zijn jullie al benieuwd?! Pling

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:42

Hee dames, alles goed?
Leuk dat de horse event geslaagd was thirz, maar balen van dat roze halster! :p
Mooie laarzen Bar, heel chique hoor...
Eh zondag klinkt goed, laat maar weten hoe het met de plannen staat en dan kijk ik Neline even lief aan Lachen.
Oh en over mijn verjaardag gesproken, als jullie zin hebben zou ik het leuk vinden als jullie iets komen drinken en en stukje taart eten op maandag. Maakt niet uit hoe laat, kijk maar.
Febe was heel schattig Kim, hopelijk heb je niet een al te vermoeiende nacht gehad na die fijne vooruitzichten gistermiddag!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 14:27

Whaha Cis, moet hier even heeel hard lachen om je onderschrift Haha! Hij is geweldig! Hoe kwamen we er ook alweer op?? Leuk je verjaardag! Ik kijk nog ff hoe laat ik kom; moet sowieso tot half 6/6 uur werken en dan nog eten en Orson rijden dus moet wel ff kijken waar het ergens tussen past Haha!
Geloof het Kims, dat je het zo ontzettend druk hebt met je dochter! Wel volop genieten denk ik! Als je weer een beetje op orde bent horen we het wel, dan kom ik voor de 2e ronde visite haha!
Chique laarzen hoor Bar! Was je toe aan nieuwe? Je setje is ook cool!
Euh foto's... van afgelopen weekend iig niet, Frankrijk moet ik nog steeds eens uploaden idd. Weet niet of dat er ooit nog van komt haha!
Nou Thirz, ben al vol spanning op de uitnodigingen aan het wachten hihi! Laat maar komen dat feest!
En natuurlijk gaan we zondag een lekker ritje maken! Vanavond weer eens lekker in de bak aan de slag: maandag ging het ook fijn!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 16:33

Cis: ben je maandag heel de dag thuis? Ik wil dan wel ergens rond 14u langskomen als dat kan?
En zondag rijden; ik moet eerst tot 12u werken, dus rond half 2 op stal? (kijkt Bianz en Marieke aan? Clown ) En dan willen we zondag ook zulk lekker weer he! Rij ze nog vanaaf Bianz; Nous was in een goede bui, Orson vast ook na die appel *LOL*

De uitnodiging moet nog ff gekeurd worden, dan komt ie jullie kant op Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 17:27

thirz ik vind het prima voor zondag, bestel jij dan een zonnetje....
ga nu naar huis om de uitnodiging te keuren....ben benieuwd....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 20:05

Citaat:
Nou Anne, na al dat oefenen moet het goedkomen met je ruiterbewijs he! Kan je helaas niet komen aanmoedigen, maar wil wel een uitbegreid verslag mét foto's. En je mag best de teugels vasthouden zonder druk erop hoor, als ie dan beter blijft stilstaan..

Kijk dat scheelt al Lachen Houd ik ze gewoon losjes, net nie met een boogje (dat lijkt me nie mogen?) en dan lukt t me wel Ja Thanks Thirz Haha! Altijd handig zulke tips!
En geeft hélemaal niets dat je nie kan aankomen moedigen. (Publiek maakt maar zenuwachtig Bloos ) Dus duim maar gewoon voor me Knipoog (en voor de rest!) En foto's.. weet nie of dat lukt, maar kan t wel eens vragen aan mams Lachen

En ja.. ik ben zóóó benieuwd naar de uitnodiging! Hyper! Slaap al nachten slecht, geen nagels meer over, iedere keer vol spanning "6 nieuwe mails, zal daar de uitnodiging bij zitten!?!?", dus beetje benieuwd wel ja Vork Keur maar snel en stuur maar snel rond Pling haha

Sorry Cis, maar maandag kan ik niet... Heb dan tot laat les, dus ben laat thuis Scheve mond De volgende dag moet ik weer fris en fruitig om half 9 op school staan, dus daarna heb ik ook geen tijd over om taart te komen eten. Maandag is net een erg drukke dag. Sorry!

En t was idd heerlijk weer! Weinig echt buiten geweest, maar lekker in t zonnetje achter t glas in de trein en op Rijndam beviel t me wel.. Lekker warm! Cool

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 09:34

En jahoor ook ik ben verkouden Scheve mond Loopneus, hoofdpijn, schuurpapier keel, duf... En ik heb nog zo aan de vitamientjes gezeten afgelopen week Huilen
Achjah, gezellig met zn allen verkouden geeft ook wel een band hè Vork Hoe is t nu met jouw rug en keel Mariek? en met jouw keel Thirz?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 12:03

Nou, ik wil mn verkoudsheids-abonnement eigenlijk alweer opzeggen, kan dat? Clown Die nachten zijn echt verschrikkelijk! Nouja, we zullen het ermee moeten doen he...

Zullen we zo'n deken nemen Kims? Huilen van het lachen
Afbeelding

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 12:21

Whahaha zouden ze deze ook in Orson maat hebben?? Haha! Haha!
Afbeelding

Beterschap aan alle zieke keeltjes Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:17

Niemand vind onze dekens mooi geloof ik Clown
En Bar: wil jij nog laten weten of je meegaat bij ons feestje ivm reserveren? Cis: jij kon niet he? (misschien dat je na de uitnodiging van gedachten was veranderd Tong uitsteken )