Moet dan eerst ff zelf rijden. Als t goed is gaan we springen en ben ik de laatste les die dag (er is een clinic om 13.00 uur, dus de lessen zijn naar voren geschoven), dus waarsch wel ff wat langer uitstappen en naverzorgen zowiezo. * Diego zweet altijd zo lekker
* Dus uh.. kwart voor 1/ 1 uur op zn vroegst kan ik bij Braamhof zijn. Goed? Hebben we t dan zaterdag nog wel over
Hoe was t concert Nel? Op tijd je bed uitgekund daarna?
Ahhh Penny moment Orson!
hahawel leuk dat hij dan zo aan komt wandelen Bianz
En ik wil morgen idd ook dit weer! Haha, ik durf 'wild' niet meer te luisteren
als die ook zo blijft hangen. Ben net die andere een beetje kwijt
En Nous miste gewoon haar ubergave kapsel!
haha. Maar Nous had dus weer een donderwolkje. Jammer... Uiteindelijk nog wel een compromis kunnen sluiten met Nous? Doe nou ff je best en dan stoppen we ermee? Nouja, morgen mag ze weer iets leuks doen idd!
En ik zat vorige week te zeuren om boerenkool en die gaat mn moeder vandaag voor me maken! Maar ook met dit weer lust ik t hoor
Of ik ook echt helemaal los ga.. uh
haha
Paniek! haha En ik moet nog een keer Bianz in actie zien

), Thirz op HorseEvent, Nel bij Lionel Richie. Leuk hoor
Maar je geniet er ook vast van! Alles nog ok met jou zelf en met Febe? Leuk als je naar stal komt; moeten we maar ff bellen om iets af te spreken, kunnen Nous en Febe meeten
En je mag best de teugels vasthouden zonder druk erop hoor, als ie dan beter blijft stilstaan..
) Dus duim maar gewoon voor me
De volgende dag moet ik weer fris en fruitig om half 9 op school staan, dus daarna heb ik ook geen tijd over om taart te komen eten. Maandag is net een erg drukke dag. Sorry!