Ik zou dan wel willen, maarja mag zeker weten niet ivm school Echt k*t; Ik zou half 4 naar de stad gaan met een vriendin, heeft m'n vader de schuur op slot gedaan & hij weet niet meer waar hij de sleuteltjes gelaten heeft Hele huis doorzocht & me helemaal omgekleed voor niets..
Dat zal het zijn ja; Weten jullie zeker dat je me vrijdag wilt hebben?
Balen Maris Sleuteltjes inmiddels alweer gevonden?
Ik ga zo maar eens eten en dan Velvet rijden.. Dan maar eens m'n tas inpakken en kijken of er nog dingen zijn die gewassen moeten worden, want vanaf morgen is mama niet meer thuis, morgen wordt ze geopereerd..
Ouders nog steeds niet thuis dus nog steeds niet gevonden Veel plezier @ Velvet & Succes met inpakken! Ga ik morgen doen *Zin in xD* Sterkte met je mama!
Succes Jits Ik weet trouwens nog steeds niet hoelaat we precies in Afferden zijn zaterdag, maar dat zal wel niet al te laat zijn Ik heb Iris trouwens ook nog een pb gestuurd. Vond het zo l*llig dat wij met z'n alle in een auto gingen, en Iris eigenlijk alleen erachter aan moest komen dan Dus als ze wil is er voor haar ook nog plaats
Ik wilde net vragen; Hoe gaat Iris eigenlijk Maar gezellig als ze ook meerijdt! Ik ga eens even kijken naar de weersvoorspelling in Drenthe Zoals het er nu hier uit ziet, is het best oke Als het maar niet regent! Btw, ik denk dat ik ook mn cdspeler meeneem als die past
Hee! Ik heb een paar vraagjes, willen jullie die beantwoorden??
In de herfstvakantie willen een vriendin en ik naar fjorden paard ! Nu de vragen!
* Word er onderling concours gehouden? * Ga je ook trianen dressuur springen etc, of alleen in het bos rijden? * En welk paard is een echte aanrader [foto?]
@ Kir_Ples: * 1ste vraag: Nee, geen onderlinge concours, je rijd nooit in de bak namelijk. * 2de vraag: Nee, alleen buitenrijden, elke dag 2 uur lang en op woensdag de dagtocht van 5 uur. * 3de vraag: Elk paard daar is leuk, je mag kiezen wat voor soort paard je wilt. Bijvoorbeeld een snelle, of juist een lieve rustige. Soms mag je ook kiezen uit een bonte, een fjord, een haflinger oid.
Uhm, ja een vriendin heeft op een kamp gereden waar je ondelinge wedstrijden kon houden, gewoon simpel dressuur en springen. Dat kamp heet: Manege Laarbrug.
En Maris, ben je al uren aan het aftellen Ik weet trouwens hoelaat we hier thuis weg gaan Als we Nanoe zelf even weg moeten brengen dan gaan we om kwart voor 9 al weg en als mijn tante Nanoe even ophaalt moeten we om 10 uur weg.. Tenminste, dat is de planning nu
Tot m'n eigen verbazing nog net niet Ik heb ook nog niet ingepakt enzo, moet zelfs nog even naar de stad om de laatste dingen te kopen Hoelang is het ong. rijden vanaf jouw huis? Wauwie; 10 Uur weg; Zijn we lekker vroeg!
Pff; Mijn moeder heeft een schoonmaakbui Dat betekent dat ik ook mee moet doen 'Ja, je mag welleens wat doen hier in huis, bij die paarden maak je toch ook schoon!' Tja..
Als we om kwart voor 9 weg gaan, zijn we om kwart over 9 in Lienden, Nanoe uitladen in de wei zetten, dan rijden we om half 10 weer weg hoop ik, dan door naar Afferden, zijn we rond half 11 in Afferden (misschien iets eerder), Velvet inladen, Jitske d'r spullen enzo, misschien die van Iris, en dan nog 3 uur met de auto + trailer naar kamp