Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_S

Re: Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 17:46

Gelukkig niets ernstigs. Goed dat je er snel bij was, want een verwaarloosde blaasontsteking kan natuurlijk wel ernstig worden.

Gina, oke. Dacht dat je het niet meer leuk vond. ;)

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 18:17

@ Melissa; gelukkig maar dat het een blaasontsteking is ;)! En je was mooi op tijd bij!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 19:06

Gelukkig maar dat je er op tijd bij was melissa! :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:11

Gina, oke. Dacht dat je het niet meer leuk vond. ;)[/quote]

Ik rij er nu wel met een andere instelling.

Heb vandaag heerlijk gereden.zat op patty em er zaten een paar nette rondjes bij.was wel ff omschakelen, ben nml geen andere paard meer gewend.ik merk nu pas hoeveel ik toch in die maanden dat ik er niet meer rij, eigenlijk heb geleerd.ik merk dat ik vel meer de basis 'afmaak', en o de kleinere dingetjes let, zoals over de schouder weg lopen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:23

Ik moest weer lachen toen ik eraan terug dach.ik zei zo 'wow, het is echt zo dat claerensen pessoa bit heeft.komt er vervolgens iemand naast me staan, die zegt: ' mooi he!' Heb toen maar ff wat uitlegt over een pessoa bit :P

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:34

Ik volg je niet geheel, Gina, maar fijn dat het leuk was! Wat is je instelling dan?

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:37

Oh ja, Noortje, mijn les ging echt supergoed! Paar puntjes op de i gezet en instructrice heeft er ook even een paar rondjes op gezeten. Zag er leuk uit! Wat kan ze toch lekker lopen :D Alleen gaan we waarschijnlijk niet verder dan het M1. Mijn lieve paardje wordt echt te oud om ook nog M2-Z oefeningen te moeten leren. Als ze het al had gekund is het anders. Helaas. Maar goed genoeg. Ik ben al heel tevreden met hoe het nu gaat. Zeker omdat ze eigenlijk niet meer zou lopen...

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:05

Denk day je daar wel verstandig aan doet :) en zamora word gewoon een dressuur kanon haha

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:05

Duidelijk he mijn gebrabbel vanaf mijn mobiel :D

Ik ga er nu heel met de instelling, ik ga plezier maken en rijden :). Ik was de vorige keer zo gedreven om zo snel mogelijk zo veel mogelijk te leren, ik wou (wil) zo snel mogelijk de achterstand die ik heb op leeftijds genote inhalen. En op een gegeven moment leerde ik dus niks/ amper en dat begon me te frustreren, moest dingen doen die in mijn ogen niet juist zijn/ waren. En stop daar een berlingo bij die je aan de teugel MOET rijden en je krijgt geen zin meer om te gaan :P

maar ik merk toch dat ik veel heb geleerd in de maanden dat ik er niet meer reed. Eerst reed ik een volte. (letterlijk punt), Nu let ik veel meer op HOE ik die volte rij, let veel meer op de stelling, brengensen enz. Ook reed ik eerst veel op mijn binnenteugel, dat is ook minder geworden. rij nu meer van mijn binnen been, naar mijn buitenteugel toe.

zo duidelijker :P

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:07

Melissa, fijn dat het alleen een blaasontsteking is!! gezellig dat jullie zo samen rijden. Wil ook veel meer samen rijden met andere, dan loopt die veel fijner, is die niet zo druk.

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:13

Goed van je gina dat je er nu zo bewust mee bezig bent maar het blijft moeilijk op manegepaarden die zo naar de ...... zijn gereden

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:13

Oké, maar hoe komt het dan dat je daar nu wel op let en eerder niet? Hahaha sorry hoor, blijf zelf natuurlijk ook instructrice :P

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:15

Pebbs schreef:
Denk day je daar wel verstandig aan doet :) en zamora word gewoon een dressuur kanon haha

Vind het wel jammer. Maar goed, houden van is ook haalbare doelen stellen en rekening houden met je paard zijn kunnen en gezondheid. Maar de klik en band die ik met Merania heb moet ik nog maar zien te krijgen met Zamora...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:21

Broccoli schreef:
Oké, maar hoe komt het dan dat je daar nu wel op let en eerder niet? Hahaha sorry hoor, blijf zelf natuurlijk ook instructrice :P

weet niet, het is mij al eerder gezegt, maar het lampje branden nog niet :') dat ik met veel, plotseling snap ik het en kan ik het uitvoeren. Dan krijgt het pas een plaatsje in mijn hoofd :P

waarom ben je nou niet op belle gaan les geven :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:22

Pebbs schreef:
Goed van je gina dat je er nu zo bewust mee bezig bent maar het blijft moeilijk op manegepaarden die zo naar de ...... zijn gereden

dankje, vind het ook erg jammer. Patty's mond voelde vandaag aan als beton. En dat ben ik niet gewend van patty...

trouwens wat is carlos een leukerd zeg!! leuk koppie heeft die. Maar oogt nog wel erg jong!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 10:37

Goede morgen!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:15

Ik ga maar weer hard aan mijn stageverslag werken. Fijne dag dames!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:18

Ik ben al sinds 10 uur vanmorgen in de bibliotheek aan het leren.. Blijf hier nog fijn de hele middag

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:24

Ugh, bibliotheek, ik raak verdwaald daar. :') Succes! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:36

Oh ik zit gewoon helemaal boven in het studiecentrum, is best wel lekker werken. Het is hier tenminste stil, ik heb alle boeken om me heen die ik me maar kan bedenken, wat me echt helpt bij het studeren :j En ik raak minder snel afgeleid.. Behalve nu, ik ben even aan het bokken en Facebooken :+

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 13:06

Wat goed van je Ems! Ik doe het je niet na hoor! Ik heb nu weer een paar uurtjes aan mijn verslag gewerkt.
Maar ik moet nu gaan klaarmaken want ik heb straks een sollicitatie gesprek in Almere-Buiten.
En vanuit daar ga ik gelijk door naar de paardjes want ik ga Azra 20 minuutjes rijden! En lekker poetsen etc etc :P

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 13:06

Emmaa_ schreef:
Oh ik zit gewoon helemaal boven in het studiecentrum, is best wel lekker werken. Het is hier tenminste stil, ik heb alle boeken om me heen die ik me maar kan bedenken, wat me echt helpt bij het studeren :j En ik raak minder snel afgeleid.. Behalve nu, ik ben even aan het bokken en Facebooken :+

Goed zo! Ik kom ook zo die kant op om te studeren haha!

Eerst paardje gelongeerd, die is uitgewaaid haha.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 13:07

Astor schreef:
Wat goed van je Ems! Ik doe het je niet na hoor! Ik heb nu weer een paar uurtjes aan mijn verslag gewerkt.
Maar ik moet nu gaan klaarmaken want ik heb straks een sollicitatie gesprek in Almere-Buiten.
En vanuit daar ga ik gelijk door naar de paardjes want ik ga Azra 20 minuutjes rijden! En lekker poetsen etc etc :P

Succes! je kan het!

Nog sterkte met je hondje, vervelend als je niet weet wat ze hebben. Nu hopen dat de medicatie aanslaat!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 13:35

Wat een weer zeg!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 17:00

Zo ik ben weer terug vam stal. Rijden ging wel oke, ze wilde niet helemaal ontspannen maar zaten wel goede stukjes bij.

Ga nu weer verder met mijn verslag :( En mijn sollicitatie ging wel goed, hoor morgen of overmorgen meer.