Gina, oke. Dacht dat je het niet meer leuk vond.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! En je was mooi op tijd bij!
[/quote]
Alleen gaan we waarschijnlijk niet verder dan het M1. Mijn lieve paardje wordt echt te oud om ook nog M2-Z oefeningen te moeten leren. Als ze het al had gekund is het anders. Helaas. Maar goed genoeg. Ik ben al heel tevreden met hoe het nu gaat. Zeker omdat ze eigenlijk niet meer zou lopen...
en zamora word gewoon een dressuur kanon haha 
. Ik was de vorige keer zo gedreven om zo snel mogelijk zo veel mogelijk te leren, ik wou (wil) zo snel mogelijk de achterstand die ik heb op leeftijds genote inhalen. En op een gegeven moment leerde ik dus niks/ amper en dat begon me te frustreren, moest dingen doen die in mijn ogen niet juist zijn/ waren. En stop daar een berlingo bij die je aan de teugel MOET rijden en je krijgt geen zin meer om te gaan 
Pebbs schreef:Denk day je daar wel verstandig aan doeten zamora word gewoon een dressuur kanon haha
Broccoli schreef:Oké, maar hoe komt het dan dat je daar nu wel op let en eerder niet? Hahaha sorry hoor, blijf zelf natuurlijk ook instructrice
dat ik met veel, plotseling snap ik het en kan ik het uitvoeren. Dan krijgt het pas een plaatsje in mijn hoofd 
Pebbs schreef:Goed van je gina dat je er nu zo bewust mee bezig bent maar het blijft moeilijk op manegepaarden die zo naar de ...... zijn gereden
Succes!
En ik raak minder snel afgeleid.. Behalve nu, ik ben even aan het bokken en Facebooken
Emmaa_ schreef:Oh ik zit gewoon helemaal boven in het studiecentrum, is best wel lekker werken. Het is hier tenminste stil, ik heb alle boeken om me heen die ik me maar kan bedenken, wat me echt helpt bij het studerenEn ik raak minder snel afgeleid.. Behalve nu, ik ben even aan het bokken en Facebooken
Astor schreef:Wat goed van je Ems! Ik doe het je niet na hoor! Ik heb nu weer een paar uurtjes aan mijn verslag gewerkt.
Maar ik moet nu gaan klaarmaken want ik heb straks een sollicitatie gesprek in Almere-Buiten.
En vanuit daar ga ik gelijk door naar de paardjes want ik ga Azra 20 minuutjes rijden! En lekker poetsen etc etc
En mijn sollicitatie ging wel goed, hoor morgen of overmorgen meer.