Dat is idd Jetske die nieuwe Ferro heeft nog een wit kolletje, wit voetje en was minder fries uiterlijk. Fay vind ik opzich niet een heel erg mooie fries, ze is wat dikkig en lomp, maar heeft dan wel weer een heel mooi hoofdje. En Jetske is al helemaal mooi vind ik
Ja ik weet niet hij zegt zelf tegen mij dat hij me zou bellen dan kan ik er nu meteen weer achter aan gaan maar dan maak ik het hem ook wel erg makkelijk
Mooi dier ella. Ik heb vandaag een uurlang lopen troetelen met Rajah, Staart gewassen en uitgeplozen, voorpluk weer helemaal uitgeborsteld, stukje manen eraf oortjes uitgeknipt baard eraf Uier schoon gemaakt
Was ik weer,. ben kapot dus even heel snel. Helaas gediskwalificeerd op de helft... ze was druk aan het doen en al die drukte om haar heen hielp ook niet... dus helaas HF was 68.... Verder wel een super dag gehad en aan haar conditie lag het niet! Had met twee hoeven in der neus de wedstrijd uit kunnen lopen denk ik Maar ja volgende keer beter in Kootwijk...
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 27-03-11 21:37
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Jammer Kim... maar Smurf moet natuurlijk wel erg wennen aan hoe alles gaat. Hopelijk is ze de volgende keer rustiger. Wat een topics maken jullie en dan ook nog beide met fjordenknollies... jullie doen ons topic zo een goede eer Ik heb vandaag kort Kafka gereden maar hij was beetje stout... hij wou heel hard galopperen en ik vond dat hij rustig moest draven en daar was hij het niet mee eens. Moet hem echt vaker aan het werk zetten dan heeft hij niet zo de behoefte om er steeds in galop er vandoor te schieten.