Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
??? Is ie vast meer voorwaarts
!!!!
. evdpanne schreef:Milieu: je mag zeker trots zijn op jezelf! Toch maar ff gedaan!
.
. Er staan foto's op FB.Danseresje schreef:evdpanne schreef:Milieu: je mag zeker trots zijn op jezelf! Toch maar ff gedaan!
Uhm, Es.....deze variant van mijn naam heeft nog niemand gepresteerd....haha![]()
. Ach beter milieu dan varken (carien). Dat is ook leuk grapje van tablet, gelukkig zag ik die wel op tijd!
.
.
.
.

!
.
.
):
. Na mn eerste proef kom ik de losrijbaan weer in en pony laat spontaan rechts los en is in stap heel fijn. Daarna opgepakt in draf en werd daar helaas weer sterk... Tweede proef eerst in de wedstrijdring even gestapt en m goed nageefelijk laten lopen en toen pas weggedraaft en gelukkig hebben we dat in de proef aardig vol weten te houden. Uiteindelijk 178 en 186 gereden, dus toch nog een puntje er bij! Ben nu officieel L1 startgerechtigd
. Januari heb ik weer drie wedstrijden staan, waarvan 1 de tweede selectie is. Benieuwd hoe we het dan weer gaan doen....
(maar dat is pas vanaf het L volgens mij
).
).