Ik had vandaag ook wedstrijd, bij het wakker worden had ik er al geen zin in en ging ook met diezelfde instelling naar stal. Ook Ziack had er weinig zin in, was erg sloom en niet aan het been. Ik had er ook echt geen zin in om aan te rijden en heb dan ook een erg slechte 1ste proef gereden, 177 punten
2e proef dacht ik: vooruit, laat ik er dan maar wat van proberen te maken. Maar Ziack deelde deze mening niet en liep erg sloom en sukkelig door de bak heen, resultaat 179 punten
Dressuur is sowieso al geen hobby van ons, allebei vinden we het niks aan, wij houden meer van actie zoals springen.
Maar ben er mee begonnen voor de lol. De ene keer doet Ziack mee en rijden we een fijne proef en halen we onze punten en de andere keer is het zoals vandaag.
Ik merk wel dat ik er steeds minder vaak zin in heb, ik dressuur ook eigenlijk nooit, vooral niet in het outdoorseizoen, je vind mij vaker in het bos of op sgw dan in een bak.
Dressuur is ook erg pijnlijk voor mijn rug, kan geen proef zonder pijn rijden, dus verder dan de B zou ik toch al nooit komen, dit is niet haalbaar met mijn rug.
Buitenaf starten vind ik nog leuker dan thuis, maar nog heb ik mijn twijfels of ik mijn startpas volgend jaar ook door laat gaan. Dit jaar gaan we gewoon door, heb er toch voor betaald, maar ik ga er hard over denken of ik er volgend jaar mee door wil gaan
Nou ja, over 3 weken weer met pinksteren een wedstrijd op een groot concour in de buurt. Wie weet is dit wat, we zullen het zien. Voordeel van buitenaf starten is dat Ziack veel meer allert is en ik er fijner aan kan rijden, maar bij die gekke fjord is het altijd een verassing

@ Milou, nog even lekker genieten dan van je paardje!!
@ Roos, je bent fanatiek met je topics
Ik ga even kijken hoor!

En dan nu lekker buiten de deur af en toe starten en dan verder niet. Plezier is het belangrijkste toch.