Wat leuk Cathy, dat zal wel een mooi ritje zijn geweest. Nou Marion is al heel lang niet op vakantie geweest! Dus nu heeft ze iets om voor te sparen
taverno
Geplaatst: 13-01-11 16:20
Cer schreef:
. Ze hebben ook een Facebook pagina.. beetje rondmailen?
Als jij wil zoeken graag,ik heb geen facebook en jullie zijn al verder gekomen in een middag dan ik in al die jaren.
taverno
Geplaatst: 13-01-11 16:21
Ik vind het wel leuk hoor dat jullie zo voor mij zoeken.
Heee,die link van Angelique deeed het net bij mij niet maar nu wel.Ik begrijp uit het verhaal dat hij MB dressuur loopt,geen idee wat dat daar is. Hier was hij Z2 dressuur en L springen.
Heb net het stukje Noors laten vertalen.Volgens mij gedraagt hij zich net als zijn moeder.
Obiku M Nou vandaag reed ik Obi dan. Is echt geen liefde te rijden hem dat ik dan maar, maar dat het nu was. We hadden de opleiding en het begin van de sessie was hij weinig samenwerking bereid, maar uiteindelijk was hij veel beter. En tot mijn grote verbazing, als we erin geslaagd om eindelijk samen te werken heel goed en hij was gehoorzaam aan been. We hebben de neiging om de komunikasjonsproblemer hebben dus dit was een echte bar uur, en we kregen complimenten ook;) Clever jongen dat ik denk (dat hij moet worden omdat hij loopt MB dressuur), maar soms gedraagt hij zich als een 2åring in het hoofd. Nou, een goede verhouding van uren en ik ben blij.
MB dressuur is van Z2 tot ZZ licht.Poeh hee!
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-11 16:59
taverno schreef:
Als jij wil zoeken graag,ik heb geen facebook en jullie zijn al verder gekomen in een middag dan ik in al die jaren.
Morgen ff, ik knal even door want dan kan ik rond kwart voor vijf hopelijk weg!
cassandra84
Geplaatst: 13-01-11 19:36
Tav ik heb een mail gestuurd naar die stal met de vraag of hij daar nog staat en of ze meer info over hem hebben. Maar ja in het Noors lukt het me dat niet dus in engels en duits ben benieuwd. Hoe oud is Obiku nu?
taverno
Geplaatst: 13-01-11 20:07
Obiku zal nu 15 jaar zijn.
Hoe hebben jullie hem gevonden eigenlijk want via google kon ik niets vinden.
Wat zei doc daarvan Marion? Net heerlijk op de baan gereden, die lag er super bij! Aan Noah zijn conditie werken, want 10 april ga ik met Marlon en Elvis mee naar de cursus dag van Trec. Heb er super veel zin in!
cassandra84
Geplaatst: 13-01-11 20:41
Hoe gevonden?? Ja van alles geprobeerd op google combi alleen Obiku met jetset-d, utrecht erbij enz en uiteindelijk gevonden.
Noah en Elvis op trec cursus leuk zeg!! Alvast heel veel plezier.
Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen. Anders gaan je een keer achter ons aan op de baan, Noah is redelijk rustig. Als hij iets eng vindt loopt hij er met een grote boog omheen. Zo zag ik bij de tweede ronde bij die hooibalen de voetsporen de andere kant opgaan .
taverno
Geplaatst: 14-01-11 08:53
Goedemorgen!
nikkielvis
Geplaatst: 14-01-11 08:54
Goeiemorgen
Ehhh Marion nu je toch weer zo'n mooi plaatje heb. Wat gaat het weer doen vandaag. Kan ik lekker in de buitenbak rijden??
Ik denk het niet,in de middag weer regen voorspeld en dat zal wel net zijn als wij willen rijden.
nikkielvis
Geplaatst: 14-01-11 09:10
taverno schreef:
Ik denk het niet,in de middag weer regen voorspeld en dat zal wel net zijn als wij willen rijden.
Ja ik ben iets later ga pas rond 7 uur rijden. Ga eerst naar de Fysio heeft Selene voor me geregeld en dat is om 5 uur Zit echt zowat achter mijn huis dus als ik klaar ben kom ik wel gelijk naar stal Ga lekker rijden in de buitenbak al regend het pijpenstelen....
_Noah
Geplaatst: 14-01-11 09:21
Goeiendag wat een wind zeg! Waaide bijna de parkeerplaats af Marlon we moeten nog wel ff oefenen met springen, dat heeft noah nog nooit gedaan. En oefenen om langzaam te galloperen dat wordt helemaal mooi, Noah dendert overal doorheen
taverno
Geplaatst: 14-01-11 09:25
Vandaag is er veel bewolking met vooral in het noorden en oosten nog af en toe regen of motregen. Nabij het IJsselmeer komt nog mist voor. In de middag gaat het van het zuidwesten uit opnieuw regenen. De temperatuur ligt rond 11 graden. De vlagerige wind is zuidwestelijk, matig tot vrij krachtig, 4 tot 5 Bft, in de kustprovincies en boven het IJsselmeer krachtig, 6 Bft. In het zuidwestelijk kustgebied is de wind af en toe hard, windkracht 7.
taverno
Geplaatst: 14-01-11 09:28
Waar zijn onze nieuwe pensionklanten die hier ook kwamen posten,hebben die niets meer te melden? Het valt me op dat ze ineens weer verdwenen zijn!
Xantha
Geplaatst: 14-01-11 09:34
Ik ben er nog hoor,( of ben ik niet nieuw meer ) Ik lees wel mee hoor, maar heb niet altijd wat te melden. X was gisteren weer lekker eigenwijs, vandaag ga ik haar weer eens drillen. En nu ga ik gezellig boodschapjes doen!!
Xantha jij bent niet nieuw meer . Maar gelukkig dat jij er ook nog bent . Ik ga de lucht in, tot zondag! Marlon hopelijk helpt de fysio een beetje vanmiddag.