KHNS instructie week 8 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: KHNS instructie week 8 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:14

Gefeliciteerd Jill!!!

Als ik met Vorstin was gegaan, had ik ook geen fijne indeling gehad. Tom is met dressuur en springen wel hetzelfde niveau als ik, alleen niet met SGW. Van de andere twee heeft er 1 in de Vlietlanden voor het eerst een oefencross gereden, en over die ander kan ik niets vinden.

Pff, ik weet écht nog niet wat ik wil met Ermelo! Als Tom terug is van vakantie zal ik hem ook wel ff bellen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:32

XxDamelzaxX schreef:
je kan toch wel douchen daar op kamp? :P

Nee dat kan een hele week niet :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:35

Vitalis_ schreef:
Ik heb echt heel erg zin in kamp :D :D

@Mirthe, hoe weet je nou dat het een ku.tindeling is? Je kent ons toch ook niet en ken je die andere wel dan? Ik snap dat je het niet leuk vind dat je niet bij de mensen zit die je had opgegeven, maar dit komt ook een beetje lu.llig over, vind je zelf ook niet? ;)

Ja sorry hoor, jullie zullen vast heel aardig zijn, maar ik wil niet alleen maar voor het lief, leuk en aardige in de les zitten. Daarom baal ik best wel. Het gaat mij er niet om over aardig wel/niet, maar gewoon om het rijden. Anders vind ik het een beetje zonde om daar zo'n 400 euro voor uit te geven.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:38

__Marloes schreef:
die douches worden alleen na 5 minuten er warm dus je moet heel erg snel zijn haha.

Henrike ik kan mirthe ook wel snappen, die heeft als ruiter heel veel ervaring he, die crosst m, springt zz. Wilt met meno ook al l gaan crossen en naar de m gaan met springen en jullie 2 hebben net 1 cross gereden en springen L. Dus wat dat betreft kan ik mirthe ook snappen dat ze in een groep m springers wilt en mensen die meer ervaring hebben met crossen...

Ik zou ook niet vrolijk worden als ik bij iemand ingedeeld werd die b dressuurde, net b sprong en nog nooit heeft gecrosst...

Ja dat bedoel ik. Ik wil nu eindelijk eens een springles ook echt op niveau, die van vorig jaar kwam in de buurt maar heb eigenlijk alleen maar 'gehuppeld' qua springen op kamp. Ik moet de regio wel M starten, en krijg vaak tips maar wil ook weten of ik die goed uitvoer of dat die tips juist van geen kant kloppen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:38

Snoekiej schreef:
Gefeliciteerd Jill!!!

Als ik met Vorstin was gegaan, had ik ook geen fijne indeling gehad. Tom is met dressuur en springen wel hetzelfde niveau als ik, alleen niet met SGW. Van de andere twee heeft er 1 in de Vlietlanden voor het eerst een oefencross gereden, en over die ander kan ik niets vinden.

Pff, ik weet écht nog niet wat ik wil met Ermelo! Als Tom terug is van vakantie zal ik hem ook wel ff bellen.

:(:)

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:23

Ik moet 25 pagina's bijlezen na een weekje vakantie, zal ik zo even doen... :')

Vast een vraagje: bij allround pony's is er dus maar 1 crossles? (+ evt. je keuzeles?) Ik dacht meer...?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:26

Nee maar 1 :)

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:28

Ahhh dat is wel weinig, hoe ga ik dat uithouden, hahaha?! :x

Jill gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd! :D :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:31

Elke dag dressuur voor jou :P

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:33

Echt hè.... Zie mezelf al gaan. :')

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:34

__Marloes schreef:
die douches worden alleen na 5 minuten er warm dus je moet heel erg snel zijn haha.

haha, oke, dat wordt idd snel zijn. Sta er normaal elke dag een half uur onder.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:37

Haha ik vind dat juist lekker een keihete douche :9 even spiertjes opwarmen

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:53

als je het laag op de juiste wijze uitvoert mirthe is hoger ook geen probleem. De basis en techniek op lage hindernissen is het belangrijkst.. Hoogte maakt niet uit..

Op het moment dat je met een L M en Z dressuur ruiter rijd lijkt het mij dat de betreffende instructeur toch individueel les geeft. Lijkt mij ook bij 3 combinaties van het zelfde niveau

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 14:30

Aah ja die douche, dan kon je op een gegeven moment alleen met je haar er nog onder haha :')

Zo ik heb net gewerkt, was gezellig joh, niet dus.. En toen stond ik er opeens tot 6 uur op, ik had blijkbaar een dubbele dienst niet gezien ofzo. Want er stond 10.00-13.00 en dan daaronder stond 14.00-18.00, terwijl je normaal gewoon 1 regel heb voor jezelf, dus ik keek alleen op die regel. Die mensen deden helemaal moeilijk, nou daaag ik heb zometeen visite dus :+

xCarolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 14:53

Gefeliciteerd Jill :D !

Poeh, was niet uit te houde vandaag.
2x foutloos met de schimmel en nog 4e op tijd, en met vosje in de barage balkje en 5e en nog een balk op de laatste van de eerste fase.
Heb bij haar niet echt het gevoel van 'springen', maar van nonchalante huppeltjes ofzo terwijl ze lekker op me wachte en de afstanden mooi waren. Haha, wat wil je ook met dit weer.

Ik zit dus bij Mirthe en Henrike in, en Mirthe vindh et dus niks ;p ?

xCarolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 14:55

Trouwens Mirthe, was jij er vandaag wel :)) ??

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 14:58

Tja, Lessen doe ik ook niet voor het leuk en gezellige, dat doe ik om wat te leren..

Snap Mirthe ook wel dat ze gewoon baalt, want het scheelt nógal wat van wat jullie gereden hebben.

En vind het bij de dressuur toch heel anders hoor.. Dressuur kan je namelijk individueel doen, je moet toch in principe allemaal over dezelfde hindernis heen met springen..

Maar ik ben helemaal niet ontevreden over mijn lesindeling :+

Pfft, wedstrijd ging vandaag wel weer flut, baggerslecht terein, te veel mensen op een te klein stukje met inrijden, mensen die met hun paard stonden te grazen op het inrijterein, plots iemand voor me geschoven, geen ringmeester ed, pony paar keer bijna onderuit op het terein, mensen die afsneden waardoor ik nog een paard keer bijna onderuit ging, leuke fontein+paarden naast de ring.. Nee, heb afgegroet, heb de 2e proef laten zitten en me voor morgen afgemeld..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:01

xCarolaa schreef:

Nee we hebben afgemeld, had gister beetje te veel last van mijn pols...

xCarolaa

Dat klinkt niet echt fijn ;o!

Maar Mirthe vind de indeling niks omdat de rest minder ver is ;p ? Ik volg het allemaal eventjes niet meer xd.

xCarolaa

mistid schreef:
xCarolaa schreef:

O jammer, hoorde jeniet omroepen vandaar. Veel waren er niet, alleen dan zonder afmelding. Was niet echt een succes daar.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:02

Balen van je wedstrijd Shanty! Wel balen dat het zo moet gaan zeg..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:03

xCarolaa schreef:
mistid schreef:

O jammer, hoorde jeniet omroepen vandaar. Veel waren er niet, alleen dan zonder afmelding. Was niet echt een succes daar.

Dat vind ik slordig, niet afmelden. Als ze daar eens werk van maken verdienen ze daar een leuk extra centje aan! Staat iets van 15 euro boete per combi op :=

Goed gereden trouwens!

xCarolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:06

mistid schreef:
Dat vind ik slordig, niet afmelden. Als ze daar eens werk van maken verdienen ze daar een leuk extra centje aan! Staat iets van 15 euro boete per combi op :=

Goed gereden trouwens!

Wist niet dat er boete op staat ;o.
Er waren er echt heel weinig, ook vervelend om te kijken hoe vroeg je er dan op zou moeten.. En de inrijbak was niet gesproeit, was echt 1 grote stofwolk, voor het M werd het even gesproeid dus dat had ook niet veel zin meer >.<

xCarolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:06

Dit is trouwens me nieuwe paardje: Ernie.
Afbeelding

Hij is nog maar een jaar en ziet er op het moment niet uit xd.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:07

Vervelend Mirthe!

En gefeliciteerd Carola!

Wat iritant dat ze dan niet afmelden..
Ik had vandaag omgekeerde, tot 2x toe gevraagd of het op tijd liep (ja) was er plots iemand tussen gezet, starte 20-25 min later uiteindelijk..