Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vitalis_ schreef:Ik heb echt heel erg zin in kamp![]()
@Mirthe, hoe weet je nou dat het een ku.tindeling is? Je kent ons toch ook niet en ken je die andere wel dan? Ik snap dat je het niet leuk vind dat je niet bij de mensen zit die je had opgegeven, maar dit komt ook een beetje lu.llig over, vind je zelf ook niet?
__Marloes schreef:die douches worden alleen na 5 minuten er warm dus je moet heel erg snel zijn haha.
Henrike ik kan mirthe ook wel snappen, die heeft als ruiter heel veel ervaring he, die crosst m, springt zz. Wilt met meno ook al l gaan crossen en naar de m gaan met springen en jullie 2 hebben net 1 cross gereden en springen L. Dus wat dat betreft kan ik mirthe ook snappen dat ze in een groep m springers wilt en mensen die meer ervaring hebben met crossen...
Ik zou ook niet vrolijk worden als ik bij iemand ingedeeld werd die b dressuurde, net b sprong en nog nooit heeft gecrosst...
Snoekiej schreef:Gefeliciteerd Jill!!!
Als ik met Vorstin was gegaan, had ik ook geen fijne indeling gehad. Tom is met dressuur en springen wel hetzelfde niveau als ik, alleen niet met SGW. Van de andere twee heeft er 1 in de Vlietlanden voor het eerst een oefencross gereden, en over die ander kan ik niets vinden.
Pff, ik weet écht nog niet wat ik wil met Ermelo! Als Tom terug is van vakantie zal ik hem ook wel ff bellen.
xCarolaa schreef:mistid schreef:Nee we hebben afgemeld, had gister beetje te veel last van mijn pols...
O jammer, hoorde jeniet omroepen vandaar. Veel waren er niet, alleen dan zonder afmelding. Was niet echt een succes daar.
mistid schreef:Dat vind ik slordig, niet afmelden. Als ze daar eens werk van maken verdienen ze daar een leuk extra centje aan! Staat iets van 15 euro boete per combi op![]()
Goed gereden trouwens!