kimona
kamona
oja dat was em
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Jane_ schreef:Ik heb op allebei zaterdag op Kamoontje
maar vond er niet veel aan
Niet mijn type paard, zet mij maar op Chibje
En daar heb ik het 2e half uur op gezeten
Mariska zei dat je nog had geruild voor chibra!
Ze vindt jij en Chibi leuke combi

Manon_S schreef:Astor schreef:Manon ik denk niet dat Kamona iets voor jou is hoor
Ze is echt heel erg snel en een snelheids duivel en volgens mij hou jij daar niet echt van?
Ligt eraan of ze rennerig is zeg maar.
Ik rijd liever met een zachte hand enz, en tsja met rennige paarden.. haha
Elja schreef:IK BEN FAN VAN KAMONO
Astor schreef:Jane_ schreef:Ik heb op allebei zaterdag op Kamoontje
maar vond er niet veel aan
Niet mijn type paard, zet mij maar op Chibje
En daar heb ik het 2e half uur op gezeten
En dat weten we nu pas?![]()
Nee Kamona is ook niet echt mijn type paard, dat kan ik nu al zien terwijl ik er nog niet eens op gereden heb maar goed.
Chibra spreekt me gewoon meer aan en zou daar graag een keertje op willen rijden

.
Manon_S schreef:Geef mij maar een Worlino-paard want ik heb geen feeling voor paarden toch.
Manon_S schreef:Geef mij maar een Worlino-paard want ik heb geen feeling voor paarden toch.
En ook net zoals Worlino heel braaf.Astor schreef:Nee ik heb het niet over Chibra haar uitraling hoor Jane maar haar manier van lopen, tempo en rijden etc
Dat spreekt me gewoon meer aan omdat Kamona gewoon heel rennerig, voorwaarts en vlug is en ik heb dat gemerkt bij Jumpy en dat vond ik niet zo fijn.
Melanie_B schreef:Manon_S schreef:Geef mij maar een Worlino-paard want ik heb geen feeling voor paarden toch.
Ik vind Chibra ook een echte 2de Worlino, van wat ik nu zie.
De manier van haar lopen/springen.. Vind ik het persoonlijk
een 2de Worlino.En ook net zoals Worlino heel braaf.
Ik weet niet of Chibra jong is? Maar dat vind ik altijd zo indrukwekkend
van Worlino, haar braafheid.
.
Jane_ schreef:Astor schreef:Nee ik heb het niet over Chibra haar uitraling hoor Jane maar haar manier van lopen, tempo en rijden etc
Dat spreekt me gewoon meer aan omdat Kamona gewoon heel rennerig, voorwaarts en vlug is en ik heb dat gemerkt bij Jumpy en dat vond ik niet zo fijn.
Jaaa ik vind niet erg hoor dat rennerige maar ik merkte dat ik gewoon wat sterker werd bij Kamona en strenger en dat wil ik dus niet, in me handen dan, dus geef mij maar Chib, past veel beter bij me qua maat ook
!
.
!