Astor schreef:Iemand zin om morgen een modeshow te lopen samen met mij?
Ligt eraan hoelaat en wat?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Iemand zin om morgen een modeshow te lopen samen met mij?
Ahtnamas schreef:Jane! waar werk je nu dan? (dat in muiderberg??) en hoe vaak?

Jane_ schreef:Astor schreef:Iemand zin om morgen een modeshow te lopen samen met mij?
Ligt eraan hoelaat en wat?

Is rond uurtje of 1 afgelopen. Astor schreef:Om 11 uur in het centrum, het is voor dat winkeltje naast de schoenenmaker bij de roestbak daar.
En dan mogen we wat uitkiezen en dat mogen we dan showen voor de mensen
Kennis werkt daar en ze zoeken nog mensenIs rond uurtje of 1 afgelopen.

Astor schreef:Ja ik weet niet precies waar we het precies moeten showen
Maar zou best geinig zijn toch? hahaha
Broccoli schreef:Ik heb echt zo een hoofdpijn
Astor schreef:Gefeliciteerd nog Jane met je nieuwe baan
Astor schreef:Om 12 uur begint trouwens de modeshow zelf
Dj69 schreef:Jane van harte met je baan
!
!
! Een paardenmelkerij! Vet grappig!
Astor schreef:Ik geloof 15, en ik zou persoonlijk een jonger paard nemen, daar heb je (hopelijk) nog langer plezier van
stephanieh schreef:Astor schreef:Ik geloof 15, en ik zou persoonlijk een jonger paard nemen, daar heb je (hopelijk) nog langer plezier van
Kijk, hij heeft al Z gelopen, en daar kan ik heel veel van leren, dan verkoop ik m over 5 jaar ofso
en dan koop ik een jonger paard.
En dan wat ik geleerd heb kan ik weer leren aan dat jongere paardje.
.
.
.Astor schreef:Nee precies! Prince is misschien wel een erg gaaf paard waar alle knopjes op zitten en wie je een super gevoel geeft met rijden. Maar ik zou toch voor een jonger paard gaan.Want zoals wat Jane al zegtik vind dat je er wel te makkelijk over praat! Want je gaat inderdaad toch van zo'n beesie houden en dan doe je hem heus niet zomaar even weg. En hij is dan al 20 en hij zal dan een stuk moeilijker te verkopen zijn dan. En bij een jong paard is het juist leuk om alle dingen zelf te leren en hem helemaal naar jou hand te laten lopen en bewegen. maar dat is mijn mening en over hoe ik erover denk!