Koffie is niet goed voor je (Ja van mij kun je ook nog een hoop leren )
evdpanne
Geplaatst: 02-02-09 22:12
Omdat heb allemaal begon met de koffieverslaving..... Jij moest en zou koffiedrinken en daar bij die koffiebar langs de weg leerde ik mijn Ex-man kennen!! En omdat in het vervolg te voorkomen gaan we nu jou van je koffieverslaving af helpen .
Jullie waren trouwens nog vergeten dat Sas en ik bijna te laat op Es haar bruiloft waren, omdat ik koffie over de kaart had gemorst. Wilden jullie mijn koffieverslaving nog meer de schuld geven.
Wel nee, we hadden net geconstateerd dat jij veel geld kreeg van je exman. Sas dus ook trouwens.
Dus eigenlijk ben ik er hier het slechtst vanaf gekomen, want ik mag geen koffie meer drinken. O, en de exman heeft het ook niet te best, want die zit opgescheept met dat kind.
Hahahaha ben je nu wel van de koffie afgekickt dan (moet eigenlijk wel na de therapie met paarden).
Saskia89
Geplaatst: 03-02-09 01:28
Ik hoopte dat het verhaal af zou zijn (maar blijkbaar nog niet )
Ik was ook op zoek naar chips, maar wat blijkt we hadden niet Toen heb ik mijn avond maar heel nuttig besteed door samen met mijn broertje "Dreams aren't true" te schrijven
Hahahahaha arme Sas, moet wel erg zijn geweest geen chips . Ik kon mijn broertje vannochtend wel vermoorden!!! Hij moest er om kwart voor 5 uit en ik om 5 uur dus mijn mam had al gezegt tegen m dat hij gelijk de douche in moest zodat ik er om 5 uur in kon. Dus ik 5 uur mn bed uit aangekleed en onderweg naar de douche, staat meneer nog in alle rust zijn haar te doen. En toen moest ie nog tanden poetsen. En ik had haast!! Uiteindelijk ging ik dus nog vroeger als hem weg en zat hij nog rustig thuis...
En als je er dan wat van zegt dan loopt ie alleen maar te schelden (ochtendhumeur). Dus ja mijn normaal zo rustige ochtend was ineens over . En ben toen maar extra vroeg naar me werk gevlucht waar ik wel even lekker rustig kon zitten met me bakkie Thee en een krantje .