Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hestejente schreef:Hoi!
Haha, die Enzo wordt wel verwendMijn beesten ook hoor, alleen mogen die niet mee op visite.
@ Do: is jullie les dan zo druk dat je niet relaxed kunt rijden? Het klinkt wel als een goede beslissing, krijg je de privelessen dan ook op Nando?
Ga weer gauw verder met schrijven, veel plezier iedereen die vandaag leuke dingen buiten gaat doen.
Dominiqueee schreef:Volgens mij is ie al begonnen, dus ik zou maar opschieten als ik jou was. Of waren er eerst spelletjes en daarna pas markt? Misschien kan je ff bellen?
Want die staat nog nergens.
d0nnaa_dan schreef:Hij is afgelast vanwege te weinig belangstelling

Daarom kon ik 't eerst eventjes proberen. De meeste mensen kopen namelijk pas een scooter na het behalen van hun certificaat.

d0nnaa_dan schreef:Ik neem de brommer van onze buurman over (Die toen plotseling is overleden..) en die staat nu al voor me klaarDaarom kon ik 't eerst eventjes proberen. De meeste mensen kopen namelijk pas een scooter na het behalen van hun certificaat.
En in onze buurt komt de politie toch nooit
Een stal voor 250 per maand, met echt 2 paddocken, 2 buitenbakken, 2 binnenbakken enzovoort
Incl uitmesten, alleen eten komt er nog bij geloof ik, en er is er ook een voor 175 per maand, die heeft iets minder maar wel alles wat je nodig hebt

Hoop dat annet/georgette beetje rekening houdt met indelen met de pony's/paarden. Ik wil natuurlijk het allerliefst op nando

Als het goed is heeft nando zadel weer

even een half uurtje online vanuit FR.