Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
merel_gomez schreef:remi vond ik ook niet zo leuk om te rijdengelukkig zat ik er zelden op. ik reed een keer een les mee bij de ''volwassen'' moest een les in halen.
en ik zat natuurlijk op remide enige pony tussen al die paarden en bij de galop hoppa vol op de nood rem whaaha
vond hem vroeger eng op stal, met zijn boze blikplette mij altijd tussen de muur
)
daar wil ik op
hoe groot is die?
StillAngel schreef:Euh nee Remy ben ik even zat mee.. (mijn verhaal niet gelezen ?? ) ben daar met mijn stage keihard afgevallen en van hem is mijn bril kapot gebroken op mijn gezicht
merel_gomez schreef:vond hem vroeger eng op stal, met zijn boze blikplette mij altijd tussen de muur
ik heb zelf het geheugen van een muis dus zal niks zeggen
bij mij luisterd ie prima, lekker voorwaarts enzo (dat ie niet lekker zt ben ik het met je eens, t is een draver geweest)
AdindaPony schreef:zat ik ook aan te denken,
maar vera daar gaat mijn vriendin al op,
misschien cindy? (al vind ik dat niet zo'n fijne pony..)
En miss-ambition, jaaa lijkt me leuk, is die makkelijk te stoppen enzo? (vooral daar zit ik over in)
Je wil toch: GAAN, GAAN, GAAN!!!!
_Irene11_ schreef:StillAngel schreef:zal wel aan mij liggen hoor, met galop wordt ik ook gespannen enzo. weet niet waarom.. Maar als er dus geen andere betrouwbare paarden voor de galop zijn?
Ohh. Tsja, gewoon veel trainen denk ik
lijkt me beetje raar